Uskaltaisitkos nainen lähteä

mutta_et_uskalla

kanssani lähibaariin muutamalle oluselle tai mitä juomaa ikinä haluatkaan...?? Iltahan on vielä nuori,hyvin kerettäisiin nauttimaan juomisista ja voisimme keskustella vaikka mitä asioita. Esim. sinusta haluaisin puhua vaikka kuinka paljon. Kerrankin ilman laumaa ympärillä...

32

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

      Eipä ole rahaa kuin parit kolikot. Ei niillä saa edes olutta.

      KUN TYÖLLÄ EI ELÄTÄ ITSEÄÄN!!

      Aktiivi täytetty. Ansiosidonnainen meni taas ympäri.

      Menkää te. 100 penkistä ja pankista.

      Vaikeroin täällä yksinäni.

    • kylMälähtisin

      Jos ei olis tosi aikaiseen aamulla töitä...

      • Jaksan_odottaa

        No höh...ehkä sitten toisella kertaa...


      • kylMälähtisin

        Joku toinen kerta... Mistä kaupungista/kunnasta mahtaa olla kyse?


      • osuuko_lähellekkään
        kylMälähtisin kirjoitti:

        Joku toinen kerta... Mistä kaupungista/kunnasta mahtaa olla kyse?

        Jostainpäin Hämettä ollaan...


      • NainenHämeestä
        osuuko_lähellekkään kirjoitti:

        Jostainpäin Hämettä ollaan...

        Ai ettäkö jostainpäin? Surkeaa hakuammuntaa jos et parempia tietoja uskalla laittaa.


    • Elluhalloyb

      Ihan kivaa...
      Mut kaippa sitä vois puhua jostain muusta..kuin munsta...🌱🙆😂👁👁

    • mielumminluonasi

      Lähibaariin kun ketään ei ympärillä 😂😂

      • ehkäkaivattusi

        No tulepas tänne minun luokse.


    • Herkkujasinulle

      Jos hän olisit lähtisin minne pyytäisit mutta onko kysymyksesi sinkulle vai varatulle?

      • omia_oletuksia_vain

        En ole statuksesta varma...kukaan kertonut.


      • Herkkujasinulle

        Mutta ehkä kuitenkin kaksin jossain rauhassa joskus juttelemme siellä niin paljon meteliä eihän siellä kuule mitään.


      • Möykkäri
        Herkkujasinulle kirjoitti:

        Mutta ehkä kuitenkin kaksin jossain rauhassa joskus juttelemme siellä niin paljon meteliä eihän siellä kuule mitään.

        Kyllä pollaritarinat kuuluu sivummallekkin. ;)


    • TunnistitkoAiemman

      Kyllä mä mielellään lähtisin, tosin täältä kotoa en nyt kovin helposti pääse tänään tai huomennakaan kun päivä ja yö jo buukattu. Jos olisit töissä kysynyt, olisin vielä
      jotenkin saanut järjestettyä. En tiedä
      missä kantis on, mutta töihinkin ajaa aika kauan.

      Lähtisin mielellään ajatuksella, että tutustutaan rauhassa ilman ylimääräisiä silmiä ja korvia. Musta tuntuu, että en tarvi siihen tilanteeseen kun sinun silmäsi ;-) Jotenkin haluaisin vaan tulla lähemmäksi, varovasti ja hyvin vaivihkaa. Nää ilmeet ja katseet.... ei näistä voi kovin kauas väärin lukea kumpikaan 😊

      Sähän vissiin muun sanomasi perusteella ehkä olisit vapaana joku ilta. Jos lähtisin jo 14-15 töistä ei olis ees niin kiire.

      Kyllä mä tuun kunhan vaan sovitaan niin et pystyn sen järjestämään. Kerroit jotain tänään historiastasi. Siitä on helppo tunnistaa tai jommalla kummalla peräkkäiaellä numerolla, jotka tähän päivään liittyi oleellisesti. Taitaa ehkä olla aika lähellä ikääsi ihan arvaamalla.

    • Kuulostaasuunnitelmalta

      Mikähän se lähibaari mahtaa olla? : D

      • tunnet.alueesi.mestat

        osaatkos yhtään arvata?


    • voisin tietyn ihmisen kanssa lähee, vaikka sinne lähibaariin.

    • lähtee siis.

      • ompamuutenhauskaelokuva

        Ei varmasti lähde kukaan minnekään, pitää katsoa jännittävä lastenelokuva Winx-klubi ensin :D


      • PerttiPuraseeAnaNasta
        ompamuutenhauskaelokuva kirjoitti:

        Ei varmasti lähde kukaan minnekään, pitää katsoa jännittävä lastenelokuva Winx-klubi ensin :D

        Ei. Ku ensin katotaan Lottopallot, kuka niitä tänään Väärin pyörittää. ;)


    • pelottavalastenjuttu

      Kukaan ei uskalla minnekään lähteä tuon Winx-klubi lastenelokuvan nähtyään... on pääkalloja ja kaikkea :D

      • KariBeanCruiser

        Eipä sua kukaan päästäiskään. Tyi tyi. ;)


    • EiJeeeeeeeesuuus

      Mä en tajua näitä tyyppejä jotka kuvittelee että humalassa baarissa olisi parasta nähdä ja henkilö on terässä.

      Olen itse bilettänyt rankasti vuodet 2012-2013 joka viikonloppu ja usein kovassa humalassa. Usein klo 23.30 jo muisti poikki ja viimeistään klo 01.30. Kotiin hädin tuskin päässyt klo 3-5 välillä täysin muisti poikki. Ei mitään käryä millä aivoilla oon muistanut tien kotiin!

      Noina bailuvuosina tuli muutamia kertoja kohdattua tilanteita kun tyypit joita tavannut baarissa tai jotka nähneet mut siellä vilaukselta automaattisesti olettaa et mä oon ollut skarppina ja täydessä iskussa, mutta kun valitettavasti tuo alkoholi kaventaa tuota huomiointikykyä. Ei havainnoi ympäristöä yhtä hyvin kuin selvänä eikä aivot pysty enää rekisteröimään muistiin huomioita, vaikka muisti vielä tallella olisikin

      Aivot ovat täynnä myrkkyä joka lamaa aivojen toimintoja joten asiat mitä baarissa näkee, kuulee jne eivät tule havainnoitua tai muistettua

      Täs kesällä täällä kotini lähistöllä mulle tuli jutteleen joku yöntimo joka pölötti mulle jotain settiä 2013 baarissa tapahtuneesta keskustelusta. Mä katselin sitä silleen et kuka vittu sä ees oot? Mistä vitusta sä puhut ?

      Se tajusi et en muista häntä enkä hänen kanssaan käytyä keskustelua

      Mä olin hänelle avautunut baarissa kun mua oli jo yks yöntimo käynyt ahdistelemassa ja tää oli tullut seuraavana ja mä olin niin kyrpiintynyt että antanut palaa kovaa tekstiä ulkomaalaisten miesten käytöksestä suomalaisia naisia kohtaan ja lopuksi ilmoittanut ettei kiinnosta ja käskenyt painuun vittuun.

      Se nauroi huvittuneena että tulinen likka ja mä ihan nolona et no joo ei mulla mitään niitä vastaan oo tai mä mikään rasisti ole kuhan mun iholta pysyy poissa.. ja pahoittelin rankkaa iltaani

      Mut kato kun kännissä ollut niin ei muistanut koko tapausta

      Älkää siis olettako että baarissa tapaavanne muistaisi teistä yhtään mitään. Ei välttis muista

      Alkoholin vaikutuksista tuolla vielä

      https://www.is.fi/terveys/art-2000001207354.html

      • Mitenon

        Ootko itse pössyttelijä pilleristi sekuri vihdekäyttäjä vai absolutisti se ei loppu peleissä kuulu mulle. Mutta oli sellanen kirjoitus. Jos itse joisin kaksi kossu pulloo päivässä mitä se sulle kuuluisi kun en sulle tai kellekkään muulle pahaa tekisi. Kuule tuolla kadulla näkee nyös niin paljon selvinpäisiä kusipäitä ettei mitään rotia.


      • EiJeeeeesuus
        Mitenon kirjoitti:

        Ootko itse pössyttelijä pilleristi sekuri vihdekäyttäjä vai absolutisti se ei loppu peleissä kuulu mulle. Mutta oli sellanen kirjoitus. Jos itse joisin kaksi kossu pulloo päivässä mitä se sulle kuuluisi kun en sulle tai kellekkään muulle pahaa tekisi. Kuule tuolla kadulla näkee nyös niin paljon selvinpäisiä kusipäitä ettei mitään rotia.

        Olen absolutisti tässä ajassa. Päihteiden käyttäjät saisi polttaa roviolla roskina

        Olet pään aukoja joten sulkevat tämmöinen vastaus. Koeta seuraavan kerran nätisti niin kohtelu on toinen.


        Mitä tulee tuohon tunnisteluun niin seuraavasta liian tuttavallisesti lähentelystä soitan suomi24 ja teen isomman ilmoituksen niin sinutkin saadaan ruotuun poliisi teitse.


    • Lällällääuskallatko

      Ei tässä asiassa uskaltamisella ole mitään tekemistä. Typerää lällättelyä.

    • KuhanUtelen

      Barbaariko kysyy?

    • yksinjossainhämeessä

      Mitä laumaa mahdat tarkoittaa?

    • Onkssullalähibaari

      Mulla ei ole lähibaaria, mut lähtisin !
      Lähtisin !
      Lähtisin !
      Laita sama puhelimeen niin kympiltä jo nähdään !

      • MattiKukkaRossa-

        Tarjootko?


      • Vaitarviiko
        MattiKukkaRossa- kirjoitti:

        Tarjootko?

        Ei nyt matteja, ei. Ei ehkä matteja tähän nyt tarviis sekoittaa. No tietysti mattikin käy jos jeppeä ei ole tarjolla. Mut otan hatkat jos näen jepen. Käyks se ?


    • Muutkinsenhuomaa

      Lähtisin hänen kanssa. Hänen jonka kanssa meillä on ihan selkeetä vetovoimaa 😏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe