Uskaltaisitkos nainen lähteä

mutta_et_uskalla

kanssani lähibaariin muutamalle oluselle tai mitä juomaa ikinä haluatkaan...?? Iltahan on vielä nuori,hyvin kerettäisiin nauttimaan juomisista ja voisimme keskustella vaikka mitä asioita. Esim. sinusta haluaisin puhua vaikka kuinka paljon. Kerrankin ilman laumaa ympärillä...

32

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

Eipä ole rahaa kuin parit kolikot. Ei niillä saa edes olutta.

KUN TYÖLLÄ EI ELÄTÄ ITSEÄÄN!!

Aktiivi täytetty. Ansiosidonnainen meni taas ympäri.

Menkää te. 100 penkistä ja pankista.

Vaikeroin täällä yksinäni.

• kylMälähtisin

Jos ei olis tosi aikaiseen aamulla töitä...

• Jaksan_odottaa

No höh...ehkä sitten toisella kertaa...

• kylMälähtisin

Joku toinen kerta... Mistä kaupungista/kunnasta mahtaa olla kyse?

• osuuko_lähellekkään
        kylMälähtisin kirjoitti:

Joku toinen kerta... Mistä kaupungista/kunnasta mahtaa olla kyse?

Jostainpäin Hämettä ollaan...

• NainenHämeestä
        osuuko_lähellekkään kirjoitti:

Jostainpäin Hämettä ollaan...

Ai ettäkö jostainpäin? Surkeaa hakuammuntaa jos et parempia tietoja uskalla laittaa.

• Elluhalloyb

Ihan kivaa...
      Mut kaippa sitä vois puhua jostain muusta..kuin munsta...🌱🙆😂👁👁

• mielumminluonasi

Lähibaariin kun ketään ei ympärillä 😂😂

• ehkäkaivattusi

No tulepas tänne minun luokse.

• Herkkujasinulle

Jos hän olisit lähtisin minne pyytäisit mutta onko kysymyksesi sinkulle vai varatulle?

• omia_oletuksia_vain

En ole statuksesta varma...kukaan kertonut.

• Herkkujasinulle

Mutta ehkä kuitenkin kaksin jossain rauhassa joskus juttelemme siellä niin paljon meteliä eihän siellä kuule mitään.

• Möykkäri
        Herkkujasinulle kirjoitti:

Mutta ehkä kuitenkin kaksin jossain rauhassa joskus juttelemme siellä niin paljon meteliä eihän siellä kuule mitään.

Kyllä pollaritarinat kuuluu sivummallekkin. ;)

• TunnistitkoAiemman

Kyllä mä mielellään lähtisin, tosin täältä kotoa en nyt kovin helposti pääse tänään tai huomennakaan kun päivä ja yö jo buukattu. Jos olisit töissä kysynyt, olisin vielä
      jotenkin saanut järjestettyä. En tiedä
      missä kantis on, mutta töihinkin ajaa aika kauan.

Lähtisin mielellään ajatuksella, että tutustutaan rauhassa ilman ylimääräisiä silmiä ja korvia. Musta tuntuu, että en tarvi siihen tilanteeseen kun sinun silmäsi ;-) Jotenkin haluaisin vaan tulla lähemmäksi, varovasti ja hyvin vaivihkaa. Nää ilmeet ja katseet.... ei näistä voi kovin kauas väärin lukea kumpikaan 😊

Sähän vissiin muun sanomasi perusteella ehkä olisit vapaana joku ilta. Jos lähtisin jo 14-15 töistä ei olis ees niin kiire.

Kyllä mä tuun kunhan vaan sovitaan niin et pystyn sen järjestämään. Kerroit jotain tänään historiastasi. Siitä on helppo tunnistaa tai jommalla kummalla peräkkäiaellä numerolla, jotka tähän päivään liittyi oleellisesti. Taitaa ehkä olla aika lähellä ikääsi ihan arvaamalla.

• Kuulostaasuunnitelmalta

Mikähän se lähibaari mahtaa olla? : D

• tunnet.alueesi.mestat

osaatkos yhtään arvata?

• voisin tietyn ihmisen kanssa lähee, vaikka sinne lähibaariin.

• lähtee siis.

• ompamuutenhauskaelokuva

Ei varmasti lähde kukaan minnekään, pitää katsoa jännittävä lastenelokuva Winx-klubi ensin :D

• PerttiPuraseeAnaNasta
        ompamuutenhauskaelokuva kirjoitti:

Ei varmasti lähde kukaan minnekään, pitää katsoa jännittävä lastenelokuva Winx-klubi ensin :D

Ei. Ku ensin katotaan Lottopallot, kuka niitä tänään Väärin pyörittää. ;)

• pelottavalastenjuttu

Kukaan ei uskalla minnekään lähteä tuon Winx-klubi lastenelokuvan nähtyään... on pääkalloja ja kaikkea :D

• KariBeanCruiser

Eipä sua kukaan päästäiskään. Tyi tyi. ;)

• EiJeeeeeeeesuuus

Mä en tajua näitä tyyppejä jotka kuvittelee että humalassa baarissa olisi parasta nähdä ja henkilö on terässä.

Olen itse bilettänyt rankasti vuodet 2012-2013 joka viikonloppu ja usein kovassa humalassa. Usein klo 23.30 jo muisti poikki ja viimeistään klo 01.30. Kotiin hädin tuskin päässyt klo 3-5 välillä täysin muisti poikki. Ei mitään käryä millä aivoilla oon muistanut tien kotiin!

Noina bailuvuosina tuli muutamia kertoja kohdattua tilanteita kun tyypit joita tavannut baarissa tai jotka nähneet mut siellä vilaukselta automaattisesti olettaa et mä oon ollut skarppina ja täydessä iskussa, mutta kun valitettavasti tuo alkoholi kaventaa tuota huomiointikykyä. Ei havainnoi ympäristöä yhtä hyvin kuin selvänä eikä aivot pysty enää rekisteröimään muistiin huomioita, vaikka muisti vielä tallella olisikin

Aivot ovat täynnä myrkkyä joka lamaa aivojen toimintoja joten asiat mitä baarissa näkee, kuulee jne eivät tule havainnoitua tai muistettua

Täs kesällä täällä kotini lähistöllä mulle tuli jutteleen joku yöntimo joka pölötti mulle jotain settiä 2013 baarissa tapahtuneesta keskustelusta. Mä katselin sitä silleen et kuka vittu sä ees oot? Mistä vitusta sä puhut ?

Se tajusi et en muista häntä enkä hänen kanssaan käytyä keskustelua

Mä olin hänelle avautunut baarissa kun mua oli jo yks yöntimo käynyt ahdistelemassa ja tää oli tullut seuraavana ja mä olin niin kyrpiintynyt että antanut palaa kovaa tekstiä ulkomaalaisten miesten käytöksestä suomalaisia naisia kohtaan ja lopuksi ilmoittanut ettei kiinnosta ja käskenyt painuun vittuun.

Se nauroi huvittuneena että tulinen likka ja mä ihan nolona et no joo ei mulla mitään niitä vastaan oo tai mä mikään rasisti ole kuhan mun iholta pysyy poissa.. ja pahoittelin rankkaa iltaani

Mut kato kun kännissä ollut niin ei muistanut koko tapausta

Älkää siis olettako että baarissa tapaavanne muistaisi teistä yhtään mitään. Ei välttis muista

Alkoholin vaikutuksista tuolla vielä

https://www.is.fi/terveys/art-2000001207354.html

• Mitenon

Ootko itse pössyttelijä pilleristi sekuri vihdekäyttäjä vai absolutisti se ei loppu peleissä kuulu mulle. Mutta oli sellanen kirjoitus. Jos itse joisin kaksi kossu pulloo päivässä mitä se sulle kuuluisi kun en sulle tai kellekkään muulle pahaa tekisi. Kuule tuolla kadulla näkee nyös niin paljon selvinpäisiä kusipäitä ettei mitään rotia.

• EiJeeeeesuus
        Mitenon kirjoitti:

Ootko itse pössyttelijä pilleristi sekuri vihdekäyttäjä vai absolutisti se ei loppu peleissä kuulu mulle. Mutta oli sellanen kirjoitus. Jos itse joisin kaksi kossu pulloo päivässä mitä se sulle kuuluisi kun en sulle tai kellekkään muulle pahaa tekisi. Kuule tuolla kadulla näkee nyös niin paljon selvinpäisiä kusipäitä ettei mitään rotia.

Olen absolutisti tässä ajassa. Päihteiden käyttäjät saisi polttaa roviolla roskina

Olet pään aukoja joten sulkevat tämmöinen vastaus. Koeta seuraavan kerran nätisti niin kohtelu on toinen.

Mitä tulee tuohon tunnisteluun niin seuraavasta liian tuttavallisesti lähentelystä soitan suomi24 ja teen isomman ilmoituksen niin sinutkin saadaan ruotuun poliisi teitse.

• Lällällääuskallatko

Ei tässä asiassa uskaltamisella ole mitään tekemistä. Typerää lällättelyä.

• KuhanUtelen

Barbaariko kysyy?

• yksinjossainhämeessä

Mitä laumaa mahdat tarkoittaa?

• Onkssullalähibaari

Mulla ei ole lähibaaria, mut lähtisin !
      Lähtisin !
      Lähtisin !
      Laita sama puhelimeen niin kympiltä jo nähdään !

• MattiKukkaRossa-

Tarjootko?

• Vaitarviiko
        MattiKukkaRossa- kirjoitti:

Tarjootko?

Ei nyt matteja, ei. Ei ehkä matteja tähän nyt tarviis sekoittaa. No tietysti mattikin käy jos jeppeä ei ole tarjolla. Mut otan hatkat jos näen jepen. Käyks se ?

• Muutkinsenhuomaa

Lähtisin hänen kanssa. Hänen jonka kanssa meillä on ihan selkeetä vetovoimaa 😏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe