Yksi asia on miksi en saa itsestäni enempi irti johtuu siitä etten minä luota sinuun. En tiedä oletko sinä lintu vai koira tai jotain sinnepäin.
Totuus sinulle
38
6293
Vastaukset
- hjijuhgdf
Mä olen lintukoira.
Hyvä vastaus! Mulle ei oikeen uppoa näin ihmeelliset vaihtoehdot, mä en ainakaan ole mikään laulava lintukoira - mikähän otus aloittaja itse mahtaa olla..?
- varmastienmitään
Mitähän sellaista minä olen tehnyt joka tekee minusta epäluotettavan?
- juuh.huu
Näinhän se selviää. Samalla menee luottamus siltä toiseltakin. HUU.
- Hyväähyville
Olen lojaali kaikille niille jotka ovat sen arvoisia. Tai en. Musta_valkoinen tässä suhteessa.
- eisuntarvii
Ei se mitään, joku toinen luottaa kyllä.
- jännäaloitus
Nämä "totuus"-aloitukset ovat tällä palstalla aika mielenkiintoisia. Ikään kuin joku puolijumala siellä niitä laukoisi totuudentorvena ilman tunnisteita. Miksi et kysy ja selvitä kasvokkain tuota kysymystä? Se sanonta muuten kuulu "lintu vai kala".
- Sivusta
Rakkaus vaatii luottamusta. Hitaasti hyvää tulee.
- Kesästä2012
Otan tämän itseeni siinä mielessä, että huomasin aikoinaan, ettei hän lopulta enää luottanut minuun ollenkaan.
Olen, mikä olen. Elän kaksoiselämää. Sydän ja tunteet ovat hänen luonaan. Se, olenko lintu vai ksla, on silti loukkaava ajatus/syytös, minkä tunteilleni voin. Vain unelmilla on siivet, vedessä kuitenkin viihdyn.- Iiiiiihanaaaa
Voi miEs Sinua! Jätä vaimosi ja kosi M-miestä<3<3.
- Olenkukaolen
Iiiiiihanaaaa kirjoitti:
Voi miEs Sinua! Jätä vaimosi ja kosi M-miestä<3<3.
Olen nainen.
Sun tunnistelijan täytyy olla hieman töötti.
- NytNukkumaan
Lupaan kertoa totuuden kunhan pääsemme juttelemaan rauhaan kahdestaan. Saat kysyä, vastaan kyllä. Inhoan pelejä, enkä siksi pelaa itsekään. Huomaat ehkä, että piiloudun välillä. Se ei johdu pelistä.
Tunteita en pelkää. Voisin aivan hyvin sanoa suoraa sinulle mitä tunnen. Tunteet ei ahdistaa yhtään. Sovinnaisuus joskus hirvittää, ja vaikutus pienempiin myös. Olen miettinyt niitä, mutta todennut itselleni mieti vähemmän, elä enemmän. - meniköfilosofiaksitämä
Rakkaus ei aina vaadi luottamusta. Siis rakastaa voi myös ihmistä, joka ei ole luotettava (aina). Jumala rakastaa epäluotettavaa ihmistä. Vanhempi rakastaa valehtelevaa lastaan. Puoliso voi rakastaa pettävää puolisoaan jne. Sanoisin niin, että luottamuksen "sisar" on totuus, vaikka totuus on sitä suurempi, koska se on hyve. Luottamus on "tekona" seuraus siitä. Totuudessa puhtaimmillaan on kaikki muutkin hyveet läsnä. Luottamus on seurausta todellisesta tuntemisesta siis totuudesta jostakin ihmisestä, sikäli aloituksessa on pointti. (Tosin toinen ihminen ei koskaan voi toista täysin tuntea.)
- alustaalkaennäin
Johtuiskohan siitä, että minäkään en ole voinut luottaa sinuun. Puhut yhden kerran yhtä ja toisen toista...kolmannella ehkä vielä kolmatta.
En avaa itseäni ihmisille, jotka ei ole sen arvoisia. - Otetaanselvää
Nauran ihan kippurassa tätä viastiä, tuo olen mä ja the hän, hih.
No lintu sit varmaan. Tiedän,et oot ollu oikee naistenmies vai lienekkö tuota vieläkin?
Miks et luota? Luotitko entiseen?
- Elieimulta
Enpä kirjoittanut tänne eilen mitään
- Opinlisääkokoajan
Minäpä oon sienikoira
- Eihuolenhäivää
Mitä jos nirvana laskee tarvittaessa suojakuoren päällemme?
- Eihuolenhäivää
Ja tiedoksi elelen yksin eikä ole aikomustakaan päätyä julkisuuteen:)
- lglggll
Toimiiko tutkimukset molempiin suuntiin? Vain sellainen on luotettavaa.
Lääkäri tutkii potilasta mielensä mukaan mutta kukaan ei tutki lääkäriä onko kyseessä valelääkäri antaako vääriä tietoja peitelläkseen osaamattomuuttaan.
Se että joku ihminen on koulutettu ei tarkoita sitä että olisi erehtymätön voi olla että oppikin on ollut väärää. - Merja98
Millai minuun pitäs luottaa? Oon luottamuksen arvonen jos sinäkin oot.
- siinäkaikki
En halua luotto sinulta, pidä näppisi erossa niin kaikki menee hyvin. Voin tosin moikata sinua kun nään.
Kenelle tämä viesti on? Naiselle vai miehelle? Ja kenelle?
- Merja98
No. Pitääkö tässä syntiin langeta ensin niin saat sinäkin mielenrauhan
- Totuusasiasta
Kikkeliä saisit.
- Muuonskeidaa
Ikävä on todellista tai sitten ei.
- Kervo123
Varishan se ja myö myös
- Olenlintujailosellainen
Lintuhan minä selkeästi koska niin upeasti lensin tarakastasi:) Olen vakoillut sinua ja olen aina vaan entistä kiinnostuneempi:) Ja huulesi ovat uskomattomat ja ne kiihkeät suudelmat:) Ihmettelen kuinka voit jättää tälläisen tilaisuuden käyuttämättä?
Olen ollut palstalta poissa 10.9-26.9,
ja kirjoitan tuolla kommenttini alapuolella näkyvällä nimimerkillä,
en muilla nimimerkeillä.
Jos kirjoittaisit minulle, niin turhaanpa kirjoittelet,
a) mikäli sinulla on lapsia aiemmista, kariutuneista ihmissuhteistasi
b) olet syntynyt 1960-luvulla tai aiemmin
c) kumpiakin yllämainittuja.- Elätkuinlintuhäkissä
No hitto vieköön, en kai minä naimisiin ole kanssasi menossa:) Ja itseppä minut vamppasit joten voisit olla hieman suvaitsevampi ja ystävällisempi:) No olet kai jumiutunut joihinkin raameihin, otan osaa. Kuinka voit niin keveästi unohtaa mein ihanat pusut?
En ole suudellut ketään, suhteeni ulkopuolista
miestä kummankaan parisuhteeni aikana. Piste.
Joten minusta et ainakaan kirjoita! En ole sinua
suudelmineni vampannut, koska mitään suudelmia
ei ole ollut.
Oma on itkusi ja ongelmasi Timo, jos olet
minuun platonisesti ihastunut.
Lopetat vain minun stalkkaukseni, niin kaikki on hyvin.
(Omat asiasi ovat hyvin, kun menet naimisiin Eeron äidin,
Tuulan kanssa. Näin.)Ja minun kanssani ei voi kukaan mennä naimisiin,
muuten syyllistyisin kaksinnaimiseen.
Jos olet aloittaja Timo, niin ei sinun tarvitsekaan luottaa minuun.
Ei millään muotoa. Sinun ei myöskään tarvitse saada itsestäsi
muuta irti, kuin lopettaa stalkkaukseni.
Tuulan suhteen sinun kannattaisi saada se aikaan,
että hän menisi kanssasi naimisiin,
koskapa teillä on yhteinen, 3-4-vuotias poika ja yritys.- Sivusta
Tää ei ollu sit multa
- radulf
en ole robotti
- enminäkään
;)) ai et
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028