Täysin mielipuoli naapuri on se kumma kun illatja yöt kiljuu ja karjuu, keskellä yötäkin mut päivällä hiljaista, täysin seko nuori mies, miksi tuollaiset edes muuttaa kerrostaloon muita häiritsemään varsinkin kun asuu paljon lapsiperheitä
Mikä aivovamma naapurilla karjua tahalleen
5
304
Vastaukset
- ViinaPiru
Juoppohulluhan se selvästi on ja viinan tarpeessa.
- Kukakummamissä
Tarkistetaan vain itse oma pää ettei vain syyllinen olisi siellä. Usein nimittäin syyllinen nähdään täysin viattomissa ihmisissä. Rauhallisia unia kaikille.
- KunillantienSekopää
Mää mylvin muna käjessä öisin parvekkeel. Kesäl kivaa, mut talvel tuloo holotna. Pysyypähän perheenäidit nukkumas päivisin kun saa yät valvoo. Eikä mua kukka huama jos e tommottis tekis.
- KunillamtienSekopää
Tiäräks, mulla om kierosilmänen lumppu synnyttäny kolme ropelikorvasta ääliöö, ja nymmää lähre muukalais Lekioonaan ni jää neki tänne fattan hoirettaviks. Mää oom vasta viiskymppine ni kyl mää pääsen Lekioonaan vaiks keittiöön, mut mihi vaan kun eroon näist Kunillantie 7 hulluist. Vittuperkelesaatana.
- Huhhuhhuh
Ja mikähän siinä edellisessä viestissäni oli sääntöjen vastaista. Se kai, kun kehoitin luvattomasti ottamaan haltuun naapurin karjun. Automaattiko ne viestit poistelee luvattomia sanoja havaitessaan. Tuskin näitä nyt mikään ylläpito lukee.
Kielletyt sanat olivat tiirikka ja varastaa.
Ja ehkä kehoitus rikolliseen toimintaan.
Edes huumoria ei ymmärretä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196