Täysin mielipuoli naapuri on se kumma kun illatja yöt kiljuu ja karjuu, keskellä yötäkin mut päivällä hiljaista, täysin seko nuori mies, miksi tuollaiset edes muuttaa kerrostaloon muita häiritsemään varsinkin kun asuu paljon lapsiperheitä
Mikä aivovamma naapurilla karjua tahalleen
5
340
Vastaukset
- ViinaPiru
Juoppohulluhan se selvästi on ja viinan tarpeessa.
- Kukakummamissä
Tarkistetaan vain itse oma pää ettei vain syyllinen olisi siellä. Usein nimittäin syyllinen nähdään täysin viattomissa ihmisissä. Rauhallisia unia kaikille.
- KunillantienSekopää
Mää mylvin muna käjessä öisin parvekkeel. Kesäl kivaa, mut talvel tuloo holotna. Pysyypähän perheenäidit nukkumas päivisin kun saa yät valvoo. Eikä mua kukka huama jos e tommottis tekis.
- KunillamtienSekopää
Tiäräks, mulla om kierosilmänen lumppu synnyttäny kolme ropelikorvasta ääliöö, ja nymmää lähre muukalais Lekioonaan ni jää neki tänne fattan hoirettaviks. Mää oom vasta viiskymppine ni kyl mää pääsen Lekioonaan vaiks keittiöön, mut mihi vaan kun eroon näist Kunillantie 7 hulluist. Vittuperkelesaatana.
- Huhhuhhuh
Ja mikähän siinä edellisessä viestissäni oli sääntöjen vastaista. Se kai, kun kehoitin luvattomasti ottamaan haltuun naapurin karjun. Automaattiko ne viestit poistelee luvattomia sanoja havaitessaan. Tuskin näitä nyt mikään ylläpito lukee.
Kielletyt sanat olivat tiirikka ja varastaa.
Ja ehkä kehoitus rikolliseen toimintaan.
Edes huumoria ei ymmärretä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807