Mistä kohdin rantaamme tämä kuva ?
http://www.pattayamail.com/news/storm-dumps-20-tons-garbage-pattaya-beach-223069
Tietokilpailukysymys ystävät kalliit.
8
211
Vastaukset
- Alkuperäinen_Ninja--
Kovin kova tuntuu jonkun ikävä olevan minua kohtaan kun kommenttiensa ja aloituksiensa ripulointeja lukee...
Jopa niin kova, että epätoivoisesti nimimerkkiäni käyttää!....
Aloitusta parempi tietokilpailukysymys onkin, että kukahan kumma tämä epätoivoinen mahtaa olla, onko arvauksia?....- Ninja--
Onko olemassa vain yksi alkuperäinen Lerppa?
- Ninja--
Arvelinkin oikein että kysymysasettelu vaikeahko henkilöille jotka vain googlemapsmatkailevat ja joiden päämatkailuaihe on aiheen muuttaminen 24/7 ajateltavaansa.
Lopettakaa edes nimimerkkivarkaudet ja väärät väitteet.- Ninja--
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7..... - PääKäy
Ninja-- kirjoitti:
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7.....Ajatteletko ? Vai kirjoitteletko ajattelematta ?
- Hehhehheeeee
Kikkareet ei tiedä rannan sijaintia kun eivät kykene googlaan hahhehhaaaaaaaa.
Eivät ole käyneet koskaan Pattayalla, heeeehhehheeee. - Hohhohhoooooo
Mielenvikainen kysymystehtailija kikkarekääläy siirtyi aiheeseen mämmi, kun ei tiedä vastausta.
Etäisyys hämää...Mutta olisiko Homoranta tai sitten Jomtien mutkassa ei kyllä ole
heti rantatuoleja rannassa ja pitäisi olla aukko. Hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994