Mistä kohdin rantaamme tämä kuva ?
http://www.pattayamail.com/news/storm-dumps-20-tons-garbage-pattaya-beach-223069
Tietokilpailukysymys ystävät kalliit.
8
185
Vastaukset
- Alkuperäinen_Ninja--
Kovin kova tuntuu jonkun ikävä olevan minua kohtaan kun kommenttiensa ja aloituksiensa ripulointeja lukee...
Jopa niin kova, että epätoivoisesti nimimerkkiäni käyttää!....
Aloitusta parempi tietokilpailukysymys onkin, että kukahan kumma tämä epätoivoinen mahtaa olla, onko arvauksia?....- Ninja--
Onko olemassa vain yksi alkuperäinen Lerppa?
- Ninja--
Arvelinkin oikein että kysymysasettelu vaikeahko henkilöille jotka vain googlemapsmatkailevat ja joiden päämatkailuaihe on aiheen muuttaminen 24/7 ajateltavaansa.
Lopettakaa edes nimimerkkivarkaudet ja väärät väitteet.- Ninja--
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7..... - PääKäy
Ninja-- kirjoitti:
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7.....Ajatteletko ? Vai kirjoitteletko ajattelematta ?
- Hehhehheeeee
Kikkareet ei tiedä rannan sijaintia kun eivät kykene googlaan hahhehhaaaaaaaa.
Eivät ole käyneet koskaan Pattayalla, heeeehhehheeee. - Hohhohhoooooo
Mielenvikainen kysymystehtailija kikkarekääläy siirtyi aiheeseen mämmi, kun ei tiedä vastausta.
Etäisyys hämää...Mutta olisiko Homoranta tai sitten Jomtien mutkassa ei kyllä ole
heti rantatuoleja rannassa ja pitäisi olla aukko. Hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973