Mistä kohdin rantaamme tämä kuva ?
http://www.pattayamail.com/news/storm-dumps-20-tons-garbage-pattaya-beach-223069
Tietokilpailukysymys ystävät kalliit.
8
231
Vastaukset 8
- Alkuperäinen_Ninja--
Kovin kova tuntuu jonkun ikävä olevan minua kohtaan kun kommenttiensa ja aloituksiensa ripulointeja lukee...
Jopa niin kova, että epätoivoisesti nimimerkkiäni käyttää!....
Aloitusta parempi tietokilpailukysymys onkin, että kukahan kumma tämä epätoivoinen mahtaa olla, onko arvauksia?....- Ninja--
Onko olemassa vain yksi alkuperäinen Lerppa?
- Ninja--
Arvelinkin oikein että kysymysasettelu vaikeahko henkilöille jotka vain googlemapsmatkailevat ja joiden päämatkailuaihe on aiheen muuttaminen 24/7 ajateltavaansa.
Lopettakaa edes nimimerkkivarkaudet ja väärät väitteet.- Ninja--
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7..... - PääKäy
Ninja-- kirjoitti:
Nimimerkkivaras koettaa nyt olla kovin näppärä vastailemalla jo toisen kerran varastamallaan nimimerkillä...
Kukahan kumma mahtanee olla kyseessä?.....
Heh, heh, heh,.... ei kai vain meidän pikku kakkakikkare...... joka haluaa meidän ajattelevan häntä 24/7.....Ajatteletko ? Vai kirjoitteletko ajattelematta ?
- Hehhehheeeee
Kikkareet ei tiedä rannan sijaintia kun eivät kykene googlaan hahhehhaaaaaaaa.
Eivät ole käyneet koskaan Pattayalla, heeeehhehheeee. - Hohhohhoooooo
Mielenvikainen kysymystehtailija kikkarekääläy siirtyi aiheeseen mämmi, kun ei tiedä vastausta.
Etäisyys hämää...Mutta olisiko Homoranta tai sitten Jomtien mutkassa ei kyllä ole
heti rantatuoleja rannassa ja pitäisi olla aukko. Hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493