Tietääkö kukaan onko saatavissa 16 cal haulikkoon yli neljän millin hauleilla olevia patruunoita. 2-3.9 mm löytyy kyllä ja slugeja mutta esim. 4.5 tai 5.2 mm en ole löytänyt.
16 cal patruunoita
5
540
Vastaukset
- hankipoika
itellä on nykki 4,5mm ja 5,2mm....
mutta ei niitä 5,2mm oo palio siinä itte panokses..- Jape
mut tarttis karkeampaa haulia ketulle ja toi 4.5mm ois varmaan oikeen hyvä, mut vois niitä 5.2mm olla muutama varalla. Tiijätkö mistä päin suomee sais??
- itse
Jape kirjoitti:
mut tarttis karkeampaa haulia ketulle ja toi 4.5mm ois varmaan oikeen hyvä, mut vois niitä 5.2mm olla muutama varalla. Tiijätkö mistä päin suomee sais??
Hanki haulit Midway-Suomelta ja vaihda sitten
ne. Saat ihan soivia panoksia.
- Bellot
Markus Remes tuo maahan pahvihylsyistä Sellier&
Bellot 16/70 haulikon panosta.
Niitä on kahdella lähtönopeudella. Hitaammaksi
ladattua löytyy karkeilla hauleilla. - Pummi
Olen itse ladannu itse 16 kaliperin 3.2 hylsyyn 12 kaliperisesta 4.2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901