Ei edes facebook

Rankkakokemus

Kaveruus kelvannut:(

39

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin, joten lopetin palvelun turhana.

• yksiJmies

Niin minäkin

• HERRATSYÖLEIV

Fb pyytää luomaa fani sivun.

Teenkö, tuuttako teki ja sitte kaikki hyvin.

• HERRATSYÖLEI

Oisko se sen nimi "Ikävä".

• ThankYou

Mä en oo aikoihin edes päässy fb:iin. Edes omalla nimelläni. Palstalta löytyy niin ikäviä tyyppejä, jotka mahdollistaa senki. Älä vaan niille ainaka mitään fanisivua byggaa. ;)

• SiisKauheeta
        ThankYou kirjoitti:

Mä en oo aikoihin edes päässy fb:iin. Edes omalla nimelläni. Palstalta löytyy niin ikäviä tyyppejä, jotka mahdollistaa senki. Älä vaan niille ainaka mitään fanisivua byggaa. ;)

No en tod. Mun FB oli viime viikonloppuna Ruskossa ja Turussa, vaikka ite en ollut. Kirjotin täällä tosta ja nyt onkin tuntematon sijainti! Kerran olin Raisiossa. Onkohan nää hakkerit töissä venäläisillä?

• Numerokinon

No höh, facebook. Ystävät on erikseen älpeen kera, siitä kuulee äänenkin.

• ThankYou

Mun levarissa ei oo edes neulaa täl hetkellä. En pysty kuuntelee lempimusaani...

• Elämälyhyttttttt

Enpä oo käyttäny FBtä vuosiin. Messengeriä joutuu vielä silloin tällöin pakosta käyttämään ja käyn tukemassa mielenkiintoisia asioita mut et käyttäisin päivittäin aikaani lukemalla muiden tuottamaa tyhjää sisältöä, ei kiitos

• eikelvannut

kun en edes ole facebookissa. Miksi ihmeessä olisin??!! :D:D

• OTM71

Olen sinusta Marja kiinnostunut, mutta en tiedä statustasi!)

• ihanyksinon

Se on mustikassa, johon ei toinen mahtunut.

• OTM71

Oon mokaillut ihan riittävästi muutaman vuoden, joten siksi en klikannut Marja. Muistatko vielä Mut?

• Anonyymi
        OTM71 kirjoitti:

Oon mokaillut ihan riittävästi muutaman vuoden, joten siksi en klikannut Marja. Muistatko vielä Mut?

Eikö otm tiedä, että syyskuussa sienestään? En oo Marja 😣

• Jospa ei enää käytä aktiivisesti?

• Pakkodeletoida

Miten niin.. ei kelvannut)

• kumminpäin

Torjuiko hän sinut vai eikö laittanut kaveripyyntöä?

• OTM71

Mä voisin sanoa monta nimeä, jotka ovat Mut poistaneet facesta. Leena, Maria, Karoliina, Tuuli, on varmaan vielä muitakin, mutta ei nyt tule mieleen. Todella ikävä juttu. Sitten Mulla on yks nimi, joka poisti Mut treffit palstalla viime talvena ja taidan tietää nyt kuka oli! On ikävimpiä juttuja pitkiin aikoihin.

• OTM71

Mutta ketä saan kiittää elämäni pilaamisesta ja suurella todennäköisyydellä ennenaikisesti on joku muu. Siitä saan kiittää Paulaa. Kiitos paljon sinulle. Minne lähetän kukkia?

• Ai sulla ei ole osaa eikä arpaa omaan elämääsi?

Hyvä syytellä muita jos ei hoksaa mitään virhettä omassa käytöksessään. No fence

• OTM71
        Kahviakiitos kirjoitti:

Ai sulla ei ole osaa eikä arpaa omaan elämääsi?

Hyvä syytellä muita jos ei hoksaa mitään virhettä omassa käytöksessään. No fence

En Tässä syytä, kuin yhtä. Meillä oli Paulan kanssa kaikki edellytykset suhteelle 9 vuotta sitten. Nyt elämäni on luopumassa sivuraiteelle. Sinun mielestä ainoastaan minä olen syypää. Joo kiitos paljon kannustuksesta ja hyvää joulua.

• OTM71 kirjoitti:

En Tässä syytä, kuin yhtä. Meillä oli Paulan kanssa kaikki edellytykset suhteelle 9 vuotta sitten. Nyt elämäni on luopumassa sivuraiteelle. Sinun mielestä ainoastaan minä olen syypää. Joo kiitos paljon kannustuksesta ja hyvää joulua.

No enkä syytä... Älä päästä sivuraiteille. Ei silti toisen varaan voi elämäänsä rakentaa. Kyllä itse on omasta elämästään vastuussa. Toivon sulle oikeasti kaikkea hyvää ja tsemppiä.

• OTM71

Sit Seuraavana hyvänä kakkosena tulee Outi. Onkohan se nyt sit onnellinen valintaansa? Onko nyt hienoa?

• pitkälista

Otmissa lie vikaa kun useampi nainen pakittaa hänet.

• OTM71

No Oon miettinyt mikä on vikana kuule useammin, kuin kerran.

• Uusia

Sain päänsärkyä joka ei alkanut loppumaan, huomasin ettei bookkisi liiku ollenkaan,,,, irrotin, tuleehan uusia

• Jaana.P

KAIKKI saa päänsäryn, kuhan vaan näkee mut! :)

• Elämäjatkuu

Jeeee.

• OTM71

Paulaa!! Laitatko sen kukkien lähetys osoitteen? Kiitos

• OTM71

Vittu Sun kanssa Paula. Minkä värisiä kukkia haluat? Mustia, punaisia, pinkkiä, keltaisia, sano ja tietenkin määrä myös! Vai Saanko ihan itse päättää? Ja vielä kerran-osoite

• Paula321

Otapa vaikka Facen kautta yhteyttä niin selvitetään asia.

• Tervetuloakaikki

Faceen ei tule tyypit keillä ei ole ystäviä ja verkostoja. Juuri heidän pitäisi siellä olla että olisi edes jotain elämää ja vuorovaikutusta.
      Uuden kokeileminen pelottaa.

• pelkkääpeukkua

Haa, mutta kuka niistä on oikea ystävä?

• E_TO_V

En halunnut susta vain kaveria, niin miksi jatkaa kauheaa itsepetosta?
      Ikävöin sua vieläkin, mutta shit happens....
      Voi hyvin ja mukavaa jatkoa söpis....

• Raapauspintaa

Mennä facebookiin tullakseen hyljätyksi, tykkää-en tykkääkään.

• E_TO_V

Tykkään ja paljon tykkäänkin. Ykspuolinen tykkääminen ei taida riittää....

• Jokuvaanjostainjuu

Mä en löytänyt häntä koko facebuukista.

• aikahelppoo

En oo facebookissa.

• Anonyymi

Onneksi itse osasit päätellä onnistuuko se vai ei. En toki kieltänyt ja oikeushan sulla on joten tee mitä tahdot. Tosin joudun osan julkaisemaan niin ettet näe. Leikitään siis lisää? Mulle on ihan sama mitä siellä esität jne. Muutoinkin näyt poistelevan yhteisiä tuttuja ulos. Itse sinä päätät milloin kelpaan ja milloin en.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2243
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1829
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1677
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1351
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1167
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1147
    Aihe