minulla on tullut outoja oireita mm. yhtäkkiä kauhea pissihätä mutta sitten ei tulekkaan kuin pari tippaa.( vähän aikaa sitten söin antibioottikuurin pissitulehduksen vuoksi, tosin lääkärissä en käynyt ottamassa kokeita mutta silloin oireet lähtivät). Nyt kuitenkin taas pissitulehdukseen viittavia oireita, mutta ei edes päivittäin.
on myös jatkuvasti etova olo, mahakipua, selkä-ja nivelkipuja, päänsärkyä. myös vessassa ravaan nykyään tiheämmin (esim ennen ei tarvinnut yöllä nousta vessaan). Mahakivut vähän vaihtelevat: yksi päivä tuntui kuin joku olisi nipistellyt munasarjoja, toinen päivä saattaa sattua koko mahaan ja tuntua että oksennan.
e-pillerit ollut jo varmaan yli neljä vuotta käytössä.. testiä en ole tehnyt, koska menkkani eivät ole vielä myöhässä..
joten mikähän saattaisi olla vikana...
on myös jatkuvasti etova olo, mahakipua, selkä-ja nivelkipuja, päänsärkyä. myös vessassa ravaan nykyään tiheämmin (esim ennen ei tarvinnut yöllä nousta vessaan). Mahakivut vähän vaihtelevat: yksi päivä tuntui kuin joku olisi nipistellyt munasarjoja, toinen päivä saattaa sattua koko mahaan ja tuntua että oksennan.
e-pillerit ollut jo varmaan yli neljä vuotta käytössä.. testiä en ole tehnyt, koska menkkani eivät ole vielä myöhässä..
joten mikähän saattaisi olla vikana...
Vastaukset 1
Vanhimmat
Koska selkäsi on kipeä ja koet jonkinlaisia virtsatientulehduksen oireita näin pian antibioottikuurin jälkeen, niin kehottaisin välittömästi lääkäriin menoa. Munuaistulehduksen mahdollisuus on olemassa ja olisi tärkeää saada oikeaa hoitoa jos sattuisitkin kärsimään siitä.