Landsail Winter Lander kokemuksia

520d

Talvirenkaiden hankinta olisi ajankohtaista. Olen katsellut Landsailin Winter Landereita, jotka saisi Virosta tilattuna alle 400€/sarja 225/55r17 koossa. Landsailin kesärenkaista minulla ainakin on vain hyvää sanottavaa, ovat hiljaiset ja eivät vetele urissa. Vuoden 2016 tm testissä Landsailin kitkat saivat hyvät arvosanat paljaan asfaltin ominaisuuksista ja talviominaisuuksiltaaan riittävät. Nuo olisivat jopa puolet halvemmat kuin vastaavankokiset "merkkirenkaat" ja suurimman osan talvea (=märillä ja kuivilla teillä) jopa paremmat kuin tuplasti kalliimat merkkirenkaat.

Onko kokemuksia noista renkaista, kannattaako ostaa?

10

6345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeäPeliin

Surkeita testien mukaa. Muutama kymppi lisää, niin saat merkkirenkaat alle asennettuna ihan Suomesta.

• Kysyn-vaan-

Mitkät ne sitten on? Merkiltään ja hinnaltaan?

• Kkkfffffff

Totta kai premium-autoon kannattaa ostaa halvat renkaat!
      Mitäs niistä tuhatlappusista, mitä automerkistä maksaa ekstraa, kunhan ei vaan renkaisiin mene juuri mitään!

• miksi.pitäisi

Nimi on hyvä enne eli Landsail, maanpinnalla purjehdus. Eiköhän noilla ajo sekä liukkaalla että paljaalla tiellä ole aikamoista luovimista.

• rehelliine

Jos välttämättä kiinalaiset, niin vain kesäksi.Talveksi merkkirengas.

• Hahha

Kesärenkaina oli tuollaiset ja hyvät oli, talvirenkaista en tiedä mutta kannattaa kokeilla, ei mainosmikkoja aina kannata uskoa.

• surkeitaNiinSurkeita

No ei ne hyvät ole kesällä, mutta niillä pärjää. Talvella ei kannata noilla kinkeillä edes harkita ajavansa.

• Kkkffkfkkf

Ai miksi kannattaa kokeilla? Mitäs jos kokeilee ja ovat paskoja? Sitten taas kannattaa vuosien kuluttua kokeilla seuraavaa halpista?

• Renkaat-käy-hermoon
        Kkkffkfkkf kirjoitti:

Ai miksi kannattaa kokeilla? Mitäs jos kokeilee ja ovat paskoja? Sitten taas kannattaa vuosien kuluttua kokeilla seuraavaa halpista?

Tai ostaa sen ylihinnoitelun Michelinen kusiluistimen, jonka kulutuspinta kilometrimäärä ei pidä paikkaansa.

• ihanasiaakin

Tuki ajeltua jo kolme talvea Winterlandereilla ja olivat yllättävän hyvät. Vieläkin olisivat kelvanneet, mutta auto vaihtui. Olen itse suhteellisen kokenut autoilija, joten minulle noiden pito riitti hyvin. Kokemattomalle kuljettajalle, joka ei osaa ajaa kelin mukaan, ehkä harkitsisin muuta vaihtoehtoa. Tosin vaimonikin ajoi tuota autoa yhden talven ilman ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      249
      4514
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1695
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1538
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      16
      1421
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1261
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      91
      1201
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1064
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1035
    Aihe