olet tyytyväinen ja onnellinen valitsemallasi tiellä
toivottavasti ,,,,,,,,,
16
1204
Vastaukset
- hannuristojiimies
Mu valitsema tie on lähteä oppimaan jos mulle opetetaan!
- hannuristojiimies
Jos vaikka seksiä opettaisit joskus?
- Kriikkraak
Satua, joka ei koskaan pääty ei jaksa. Uskon lopun siunauksiin.
- hannuristojiimies
Opin jotain toivottavasti tärkeämpää ku teidän seksijutut. Jos saan oppia opettelen.
Kunhan säilyttää sillat niin mikäpä siinä millä tiellä kuljeskelee.
- IFIro
Niin. Autoilla tai niitten matkustajilla sullahan ei oo mitään arvoa. Kuulema. ;)
- entiedäen
no vaikea sanoa vielä
- täältä_vain
aloin miettimäään , niin en ole
- täältä_vain
mut se vaan etten tunne syyllisyyttä
- hannuristojiimies
Jos mulla ei ole arvoa niin miksi sitä tätä. On mulla kai Suomen pilkatuimman ihmisoikeus taistelijan arvo jota kukaan ei vie!
- täältä_vain
kysy siltä
- Djnflln
Toivottavasti minäkin olen.
en häiritse sua enmpää ...............................
- Merja98
Joo. Harvoin kun tiellä näkee. En haluis näkyä missään. Ainakaan viikkoon taas. Hävettää kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606
