Nopea painon pudotus

Miinis

Mikä on teidän parhain painon pudotus? Onko täällä ihmisiä, jotka olis laihtunut paljon ja nopeasti? Kuinka ihmiset reakoivat ja kuinka saatte heidät vakuutettua ettei huolta ole..?

6

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastuttavaa

Syön noin 300-600 kcal päivässä ja (kiloja tippuu 0,5- 1 kg per päivä)eikä kukaan huomaa mitään :) Ja fiilis on koko ajan paska, tervetuloa!

• help

putoaako oikeesti noin nopeesti? ite syöny noin 500kcal päivässä ja toivottavast lähtis tippuu

• Ihastuttavaa

Kyllä ainakin alussa, mutta sen jälkeen hidastuu. nykyään tippuu 0,4 - 0,7 kg

• juunii

nyt relapsaan, olin päässy ihannepainoon ja nyt alle kk sisällä -7kg ei mitään järkee. terapeutti on huomannu, ei muut

• fxu

Viikossa lähteny -1,7kg ja 430kcal/päivä, söin siis kyllä yli 800-1200 kcal edestä jos liikuin paljon, mutta keskiarvo toi 430kcal kun miinustetaan liikunnan määrä. Nyt laskin 400kcal. Tavoite ois 44-42kg eli BMI siinä 17 kohilla. Mutta jos näytän 46kg jo tarpeeks hoikalta niin lopetan siihen. Aika helppoo on ollu kun kouluruokailussakin on voinu syyä helposti paljon, ja hyvää ruokaa koska oon niin aktiivinen päivän aikana. Kotona sitten luokkaa hernekeitto/salaatinlehet chilikastikkeessa koska helppoo ja jostakin syystä tykkään hirveesti :D Nyt viikonloppuna oli herkkupäivät ja söin 2 munkkia ~700kcal ja pizzaa 3/4.

• Anonyymi

Jooh vähä vanha keskustelu mut miten painon sais oikeesti putoon tosi nopeesto oon kokeillj olla syömättä mut sillon mun paino vaa nousee tai pysyy samana jne pitäs saaha laihdutettua 15 kg tooooosi nopeesti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe