Mikä on teidän parhain painon pudotus? Onko täällä ihmisiä, jotka olis laihtunut paljon ja nopeasti? Kuinka ihmiset reakoivat ja kuinka saatte heidät vakuutettua ettei huolta ole..?
Nopea painon pudotus
6
862
Vastaukset
- Ihastuttavaa
Syön noin 300-600 kcal päivässä ja (kiloja tippuu 0,5- 1 kg per päivä)eikä kukaan huomaa mitään :) Ja fiilis on koko ajan paska, tervetuloa!
- help
putoaako oikeesti noin nopeesti? ite syöny noin 500kcal päivässä ja toivottavast lähtis tippuu
- Ihastuttavaa
Kyllä ainakin alussa, mutta sen jälkeen hidastuu. nykyään tippuu 0,4 - 0,7 kg
- juunii
nyt relapsaan, olin päässy ihannepainoon ja nyt alle kk sisällä -7kg ei mitään järkee. terapeutti on huomannu, ei muut
- fxu
Viikossa lähteny -1,7kg ja 430kcal/päivä, söin siis kyllä yli 800-1200 kcal edestä jos liikuin paljon, mutta keskiarvo toi 430kcal kun miinustetaan liikunnan määrä. Nyt laskin 400kcal. Tavoite ois 44-42kg eli BMI siinä 17 kohilla. Mutta jos näytän 46kg jo tarpeeks hoikalta niin lopetan siihen. Aika helppoo on ollu kun kouluruokailussakin on voinu syyä helposti paljon, ja hyvää ruokaa koska oon niin aktiivinen päivän aikana. Kotona sitten luokkaa hernekeitto/salaatinlehet chilikastikkeessa koska helppoo ja jostakin syystä tykkään hirveesti :D Nyt viikonloppuna oli herkkupäivät ja söin 2 munkkia ~700kcal ja pizzaa 3/4.
- Anonyymi
Jooh vähä vanha keskustelu mut miten painon sais oikeesti putoon tosi nopeesto oon kokeillj olla syömättä mut sillon mun paino vaa nousee tai pysyy samana jne pitäs saaha laihdutettua 15 kg tooooosi nopeesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693175
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461784Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591644- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361458Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811329The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095