Joka asiasta naristaan tässä kaupungissa

Vieläonnuoruuttajäljellä

Sitten ihmetellään,kun ihmiset on "erakoita". No ei paljon kiinnosta puhua,kun puheesi käännetään ja väännetään ja asiasi juorutaan ympäri ämpäri. Menkää varkautelaiset peilin eteen!!! Ja miettikää miksi nuoremmat ihmiset muuttaa pois !!! Asenne ja elämäntavat on alhaisia. Itsekin tässä mietin minne päin opiskelemaan. Mutta en todella jää Varkauteen!!!

85

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erikkimelametsäjoku

      Täällä A-studio ja Antero Kekkonen jeejee .Olemme täällä uudessa työntövoimakeskuksessa,täällä työnnetään täysiä ostoskärryjä joka minuutti .Varkauden uudet maut ovat hyllyllä.Piirakoita,sampea Varkautelaista pienpanimon olutta nam.Seuraavaksi täällä puhuu uusi Kansanedustaja Ikonen ,joka avaa työntövoimakeskusen virallisesti.Tanzziorgesteri Illanverhotanko soittaa tankoja j a. kuninkaalliet laulavat

    • ErkkiMelakorpijptain

      Täällä Antero Kekkokekkonen vielä A-studiosta,lisäisin vielä että.täällä työntölvoimakeskuksessa on kilpailu jossa palkitaan Varkauden paras käsien heiluttelija.Kopterikösi kun jäi eläkkeelle näistä hommista hyvänä jatkajaehdokkaana valokuvaaja JL Ruuneberi,joka joka kommenttiin ilmoitustaululla,nakuttaa vastaan kuin tikka matoa puusta.Nakuti Nakuti pam

      • Vieläonnuoruuttajäljellä

        Kopterikäsi,mene töihin.


      • Kukaan ei ole sinusta puhunut.


      • Anonyymi
        Elämänvirrassa kirjoitti:

        Kukaan ei ole sinusta puhunut.

        Onpas ja tuijottanut. Kyllä🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas ja tuijottanut. Kyllä🌞

        Pakko se on johonkin katsoa. Vai tuijotetaanko maahan. Sitten voi kompastua.


    • Eläkeläine

      Varkaus on Turkua pahempi peräaukko. Oikeasti. Eikä tänne mitään kauppakeskuksia tarvita. Tyhmiä tolloja juntteja kaikki. Velkaa on ,muttei ostovoimaa. Tämä on se totuus,jota ei varkautelaiset myönnä. Myymättömiä taloja ja osakkeita.

      • lekur

        Nimerk. "Eläkeläine" Syy, pään pettämisen vuoksi.


      • Ylävitonen69

        Ai sinulla. Mutta ei se ole häpeän aihe. Voit tehdä silti jotain pientä työtä. Tsemppiä.


      • Ylävitonen69

        Tuo on muuten totta. Monella on pari autoa ,talo,mutta syövät kuivia korppuja kotona. Niin. Itsellä ravinto on tärkeämpi kuin ulkoiset puitteet.


      • Anonyymi

        Niinpä. Naurettavaa köyhien keskelle pykätä kauppakeskus😂😂👍👍


      • Anonyymi

        Turku on Suomi neidin alaosassa,siksi sitä sanotaan p aukoksi. Varkaus on näin olleen ehkä umpisuoli, riippuen onko se sillä puolen.


      • Anonyymi

        Turku on hieno kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turku on Suomi neidin alaosassa,siksi sitä sanotaan p aukoksi. Varkaus on näin olleen ehkä umpisuoli, riippuen onko se sillä puolen.

        Mikäs Pieksämäki on? Eiks sekin ole ihan kiva paikka.


    • Ravintoatäynnä

      Mie syön viadian lahjoittamaa makkaraa,paistoin pannulla ja tekasin kylkeen Rainbown perunamuusin,joka maksaa 1,10€ 2pussia. Minulle riittää yksi pussi parille aterialle. Eli ilmasta on lähestulkoon. Vettä kyytipojaksi.

      • deleriumpoika

        jääpähän enemmän kaljaan rahaa, kyllä, kyllä,.


      • Jaseksiäsain

        Totta kai ;)


      • Anonyymi

        Viadialta en oo uskaltanu hakea,se on se ihmispelko.


    • Envalita

      Sexin puute pistää valittaa. Nyt on hyvä,kun sain taas.

      • KiitosjanäkemiinEVK

        Mistä sinä muiden sexistä ja naisista tiedät.Senkun patjahumppaavetelet.EVVK.Vaikka nuppineula putoaa Varkaudessa.EVVk.En kommentoi mitään enkä mistään.Juhlani pidän tuttujen kanssa.En osallistu mihinkään kaupungin tai seurakunnan akviteettiin..Pysyn näkymöttömänä.Minun asiani ei kuulu teille.Eikä teidän minulle.


      • KiitosjanäkemiinEVK kirjoitti:

        Mistä sinä muiden sexistä ja naisista tiedät.Senkun patjahumppaavetelet.EVVK.Vaikka nuppineula putoaa Varkaudessa.EVVk.En kommentoi mitään enkä mistään.Juhlani pidän tuttujen kanssa.En osallistu mihinkään kaupungin tai seurakunnan akviteettiin..Pysyn näkymöttömänä.Minun asiani ei kuulu teille.Eikä teidän minulle.

        Mulla sama,ei kuulu asiani tai elämäni muille. Pidä vaan puolesi 👍👍👍👍👍


    • Koittakaajaksaa

      Maanantaina saa viikkorahan taas.

    • Ihanaapäästätäältä

      Onneksi pääsee pois,jos ei ole taloa tai osaketta riesana;)

    • Posetiivari

      Varkaus voisi panostaa positiivisuuteen ja alkaa olla

      Savon POSITIIVISIN Kaupunki !

      Varkaudessa ei ole

      # asuntopulaa
      # liikennenruuhkia
      # ongelmia yleisesti

      • Evvk69

        Tietotoimiston uutisia. Se ja se tai tuo tai tuo,supi supi sipi sipi....


      • Njatatmokiks

        Opettavat lapsetkin tuollaisiksi . No se kertoo vanhempien pääkopasta .... Tuulitunneli..


      • Anonyymi

        Varkaudessa on hyvä kela, ei pelkoa töihin joutumisest,no ehkä pajalle mutta saikuttaa niin ei ole pakko siellä palikoita kalikoita kolistella. Iloinen Varkaus,Pirteä kuin mikä!


      • Anonyymi
        Njatatmokiks kirjoitti:

        Opettavat lapsetkin tuollaisiksi . No se kertoo vanhempien pääkopasta .... Tuulitunneli..

        Totta! Hirveitä pentuja!


    • kulmademarit
    • valluveeti

      Keskustelunavaaja ihmetteli, miksi nuoret muuttavat pois Varkaudesta? Ei se ole alhaisista elämäntavoista tai asenteista kyse. Nykynuoret ovat liikkuvaista porukkaa. Pätkätyöt tai muuten huono työllistymisentilanne omalla kotiseudulla ei houkuttele jäämään. Se on tosi. Isommissa kaupungeissa on opskelumahdollisuudet paremmat ja siten saada se vakituinen työpaikka. pätkä, osa-aikaisia töitä on aina tarjolla pienissäkin kaupungeissa, mutta se ei kiinosta. Parempaa tulevaisuutta, turvatumpaa tulevaisuutta haetaan suuremmista taajamista, jotta voi luottavaisesti rakentaa omaa elämää ja jatkuvuutta.

      Sitten ihmetellään, että Suomessa lastensyntyvyys on alhainen. kautta historian. Niin se vaan on kun ei ole vakituista työpaikkaa, kuin vain harvoilla. Jos annetaan mahdollisuudet opiskella ammattiin, niin yhteiskunnan pitäisi myös antaa mahdollisuudet saada työpaikka, se vakituinen.

      Se antaa mahdollisuudet tulevaisuudenrakentamiselle ja hyvinvoinnin. Toisaalta kysyä voi, miksi Suomessa, vaaleissa kuin vaaleissa äänestysprosentit ovat alhaisia? Jotkut selittävät syytä äänestyspäivinä, että alhainen äänestysprosentii johtuu huonoista ilmoista. Siihen en usko. Syyt ovat muut, kun äänestäminen ei kiinosta

      • Sinäkin aina. Sinä osasyy ,että muuttavat.


      • Muusuominauraateille

        Mitä te apinat täälä lässytätte .Teidät tunnetaan.Ei paljo tarvii textä lukee.DeMariKokkari häpinää.Me ollaan yhteinen kaupunki.Yhtä kuin tehtaan hajupöllöhdykset ,savuna ilmaan.Höpöjuttuja


      • jures

        Miksiköhän ennen köyhempään aikaan syntyi enemmän,miksiköhän köyhemmissä maissa syntyy enemmän?


      • TVLupatarkistaja

        Kun ei ole televisiota !

        Monessa maassa ei ole ollenkaan televisiota ja siten jää perheen perustamiselle enemmän aikaa !


    • Fuckoff

      Erosin äsken kirkosta.Nyt en ole enää teidän kanssa missään tekemisissä.Imoitustaulta läksin vittuun ja tänä on viineinen viesti tähän paskakaivoon.Uikaa keskenänne.

      • Kurpp

        Kiitos ilmoituksesta.


    • Kuumapäädormar

      Kirjoittaako Varkaudessa lääkärit Dormicumia?? Tarviisin.

    • Imekääsukkaanne

      Imekää sukkaanne

      • gayvinner

        ei oo sukkia, on vaan reinot, johon runkkaan, kun aattelen tsuparia,.


    • KanootinIntiaani

      Varkautelaisilta toivoisi hieman asennetta ja siten korkeampaa kirjoitus & lukutaitoa !

      • Poliep

        Kanootin kapean vesille työnsin...


      • arvaamistävälistä

        Pilkku puuttuu välistä " asennetta ja siten".


      • Ryyppyremmi

        Juodaan viinaa,istutaan linikkapysäkillä Taulumäellä .Jees poks ja holirei.Vatut Demareista tai muista Bemareista.Tili-eläkepäivä.Leipäjonosta, sitten ruokaa kun on perseauki..Kiitos katoksista.,hyviä ovat istua ja ryypätä


    • Pitääkörautalangastavään

      Näin on. Haluaisin eläkkeelle jo.

    • VoihanBemari

      Kaikki työttömät eläkkeelle,ne jotka jo alkoa paljon käyttää ja lääkkeitä.Turha niitä on roikottaa kortistossa ja säästetään kelan ja työkkärin aikaa ja kuluja.Demarit ja Sak voisi tehdä asialle jotain eikä tuijottaa omaan napaansa(lakkoilla)

    • Hehohhoo

      Entä,kun ei ole päihdeongelmaa,mutta reuma yms . Eläkkeelle haluisin. En pääse. Pitääpä alkaa juoda ja ottaa nappia,jos ne pääsee sillä.

    • Toivotaantoivotaan

      Varkaushan on tulevaisuuden kaupunki... 62 000 asukasta ... näin viisaat poliitikot ja virkamiestyöryhmä on päättänyt. Keinot miten sinne päästään , niitä kukaan ei ole miettinyt. Yksi vetovoimakeskus ei tee yhtään mitään uutta, se on sama mistä sen makkarapaketin ostaa. Vieraani ihmetteli linja-auton perässä olevaa tekstiä.. onko Varkaudessa 62 000 asukasta... Puhutaan matkustamisesta ulkomailla, mutta se suurin moraalin vartija Ikonen matkustelee kaikessa hiljaisuudessa verorahoilla Saksassa ihan muuten vaan. Poliitikot puukottaa toisiaan selkään ja paimentaa virkamiehiä omien toiveiden toteutukseen ja soppa on sekaisin. Sivusta katsoen koen myötähäpeää Varkauden epätoivoisessa pyristelyssä talouden ja henkilöstön kanssa.

    • TarotTori

      Varkauteen tarvitaan hieman " otetta " jotta - osa ihmistä näkisi tulevaisuuden paljon

      valoisempana !

    • SoppaTykkimies

      Nyt taas on 6kk päästä vaalit ja silloin alkaa taas tapahtumaan !

      Kaikki kositaan äänestämään - ja sitten jännityksellä odotetaan että

      milloin alkaa tapahtumaan !

    • Anonyymi

      Kuvitellaan,oletetaan ym . Päävikaisia täynnä kaupunki👍

    • Anonyymi

      En tykkää jutella ihmisten kanssa . Joskus ehkä jonkun vanhuksen. Ne harvoin ilkeitä. Mutta olen oppinut,ettei pidä luottaa ihmisiin. Joskus tuli luotettua. Onneksi kuitenkin kaikki joskus kuolee. Ei tämä piina ikuista ole !

      • Anonyymi

        Sama. Mietin minne täältä muuttais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Mietin minne täältä muuttais.

        Juu. Muutan mutta en kerro minne. Eikä se teille kuulu. SIINÄHÄN keskenänne jauhatte saamaa paskaa kunnallisvaaleihin asti ja kyttääviä löytyy. Onneksi en ole täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Muutan mutta en kerro minne. Eikä se teille kuulu. SIINÄHÄN keskenänne jauhatte saamaa paskaa kunnallisvaaleihin asti ja kyttääviä löytyy. Onneksi en ole täällä.

        Paskaa senkus jauhatte ja sisäpiiriä pidätte rollatkaa kunnolla ja kytätkää. Mä muutan muualle. Niin ett paskan väliä tämän tuppukylän turinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa senkus jauhatte ja sisäpiiriä pidätte rollatkaa kunnolla ja kytätkää. Mä muutan muualle. Niin ett paskan väliä tämän tuppukylän turinat

        Kerron vielä siellä minne muutan mitä peliä pidätte täällä, leviää muuallekin Suomeen sana. Niin ja opiskelen Valtiotieteitä, ei tartte olla Demari ja päättäjä. Näytän miten köyhäkin voi opiskella. Sitten puhutaan asioiden oikeilla nimillä ja hyvä seurata ylimielisiä ilmeitä että eihän toi tollo mitään mistään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa senkus jauhatte ja sisäpiiriä pidätte rollatkaa kunnolla ja kytätkää. Mä muutan muualle. Niin ett paskan väliä tämän tuppukylän turinat

        Minä opiskelen ja asun ja elän missä haluan siitä ei päätä poliitikot eikä kotiäidit eikä rolla-kyylä akat eikä ukot 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä opiskelen ja asun ja elän missä haluan siitä ei päätä poliitikot eikä kotiäidit eikä rolla-kyylä akat eikä ukot 😂

        Kuka niin väittänyt,että joku määräis missä muut asuu? Itse en ole varkautelainen alunperinkään,joten ei ole täällä juuria niinsanotusti. Ja pois pääsen,kun vain pakkaan ja hommaan muualta asunnon. Simppeliä.


    • Anonyymi

      Jättäkää rauhaan ne,ketä ei kiinnosta teidän naamat. Mä oon lakannut huolehtimasta
      Mä en aio enää pelätä
      Mä en mieti paljonko aikaa
      On vielä jäljellä
      Mä oon lakannut huolehtimasta
      Mä en mieti sitä enempää
      Nyt on jokainen päivä on tärkee
      Ja ainoo määränpää

      Syitä, mä en jaksa miettii
      En vastausta löytäis kuitenkaan
      Täytyy kestää, se mitä ei voi estää
      Ja ottaa päivä kerrallaan
      Näitten kysymysten edessä
      Jokainen on aseeton

      • Anonyymi

        Temarisity purjetii konkkasatamaan. Kokoomus mahda mitään. Paitsi nyt EK apuna hurriherrat laittaa tehtaan työsulkuun ja Sak:n jäsenet saa istua jouluun asti kaljoilla. Siinä ei paljo paina kun ansiosidonnainen tulee kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Temarisity purjetii konkkasatamaan. Kokoomus mahda mitään. Paitsi nyt EK apuna hurriherrat laittaa tehtaan työsulkuun ja Sak:n jäsenet saa istua jouluun asti kaljoilla. Siinä ei paljo paina kun ansiosidonnainen tulee kaikille

        Ei kait se elökeilöisille ja työttömille ansiosidonnainen tule😀


    • Anonyymi

      Voitte kytätä,juoruta,olettaa ,mitä vaan sattuu milloinkin huvittamaan. Ei hetkauta.

      • Anonyymi

        Juurikin tämä. Itse oon juorunni,minusta om juoruttu. Ystävä uuvuttaa erostaan valittamalla ja roikkumalla,ei ymmärrä,että eteenpäin ja omat valinnat ja virheet kantaa itse. Kuitenkin aikuinen keski ikäinen ihminen.


    • Anonyymi

      Ite tykkään olla mainitsemasi erakko. Tai no on minulla jokunen frendi. Hekin muualta tänne muuttaneita. Mutta siis tykkään olla omissa oloissa,rauhassa,mitä ilmaisua käyttääkin. Liikun,työskentelen,harrastan. Siinäpä se meneekin. Ei jää turhaan aikaa eikä ehdi narista.

      • Anonyymi

        Soutelen Demari lippu veneen perässä liehuen Kommiselällä jee ja Demarit sponssaa kaljat ja energiajuomat sekä piirakat pajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soutelen Demari lippu veneen perässä liehuen Kommiselällä jee ja Demarit sponssaa kaljat ja energiajuomat sekä piirakat pajalta

        Voe tokkiissa, sehän oes kesäretki. Eikä paljua maksa. Paljua hehee, ei myö paljua tarvita. Eikä paljun muutakaan. Sanaleikkiä. Sananmuunnosta. Eh hehee rouva on hyvä vaan. Nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soutelen Demari lippu veneen perässä liehuen Kommiselällä jee ja Demarit sponssaa kaljat ja energiajuomat sekä piirakat pajalta

        Sori,kalja ei minulle uppoa,lonkero kyllä ja toisinaan energiajuoma. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voe tokkiissa, sehän oes kesäretki. Eikä paljua maksa. Paljua hehee, ei myö paljua tarvita. Eikä paljun muutakaan. Sanaleikkiä. Sananmuunnosta. Eh hehee rouva on hyvä vaan. Nam.

        Sananmuunnoksia, kuntoportaat ja Kurko Makkonen.


    • Anonyymi

      Ei narista,mutta totta se on,että tämä kaupunki täynnä päävikaisia,katkeria,kateellisia,rumia ym ihmisen irvikuvia. Silleen pärjää,että ei hirveästi käy missään. Pakolliset vaan. Kuopioon pääsen autollani. Kyllä sielläkin saattaa törmätä näihin varkautelaisiin,mutta kaukaa kiertää niin ei niistä vaivaksi ole. Mutta varmaan monessa kaupungissa samaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Myös Mikkelissä ja Jyväskylässä tulee etenkin nyt.


    • Anonyymi

      Halutessaan saa olla erakko,ei sekään liene kuulu yhtään kellekkään?

    • Anonyymi

      Eipä muiden narinat kiinnosta. Oma elämä kunnossa niin mikä on ollessa👍

      • Anonyymi

        Nyt kuule siinä. Hys ja heti. Ikävä ihminen. Tai murh. T Demarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuule siinä. Hys ja heti. Ikävä ihminen. Tai murh. T Demarit

        Varkaudessa ei mainosteta kuin kaupungin tukemia tapahtuma, kitaristeja ja muita muusikoita. Niinkun YouTubesta näemme ei ole muita huippuja kuin Higway staria kieuvan laulajan esittely hertunrannassa kitara virtuoosi. Ensiinäkin soitto opeteltua niinkuin levyltä kuultuna. Deep Purple ja Blackmore ei kylläkään keikalla soitellut levyltä kuultua vaan lisäsi omia juttuja ja soitti eri tavalla kuin levyllä. Tvtä ja radiosta tuli Deep Purple live in Paris 1985 että on tullut nauhoitettua ja laulua kuultu. Ei siinä mitään jokainen tekee tavallaan. Ette ole edes minun soittoa livenä nähneet. Harri Pöyry on ja Seppo Ruiopo on oli muuten Erään Kettusen bändin solisti ja Suomen paras hawajin kitaristi. Miten edes arvostelette kun ette ole nähneet. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkaudessa ei mainosteta kuin kaupungin tukemia tapahtuma, kitaristeja ja muita muusikoita. Niinkun YouTubesta näemme ei ole muita huippuja kuin Higway staria kieuvan laulajan esittely hertunrannassa kitara virtuoosi. Ensiinäkin soitto opeteltua niinkuin levyltä kuultuna. Deep Purple ja Blackmore ei kylläkään keikalla soitellut levyltä kuultua vaan lisäsi omia juttuja ja soitti eri tavalla kuin levyllä. Tvtä ja radiosta tuli Deep Purple live in Paris 1985 että on tullut nauhoitettua ja laulua kuultu. Ei siinä mitään jokainen tekee tavallaan. Ette ole edes minun soittoa livenä nähneet. Harri Pöyry on ja Seppo Ruiopo on oli muuten Erään Kettusen bändin solisti ja Suomen paras hawajin kitaristi. Miten edes arvostelette kun ette ole nähneet. 😂

        Tiijetään nii hyvin että vejät niitä omia riffiä skittalla. Elikkä ihan paskaavatuskilla tasoo. Tunnen ruipon ja kettuset, sanovat ettei oo sinusta kuulleetkaan, kerroin mikä babylonhatespaska on kysessä, meinasvat tukehtua nauruun. Revi siitä sossupummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiijetään nii hyvin että vejät niitä omia riffiä skittalla. Elikkä ihan paskaavatuskilla tasoo. Tunnen ruipon ja kettuset, sanovat ettei oo sinusta kuulleetkaan, kerroin mikä babylonhatespaska on kysessä, meinasvat tukehtua nauruun. Revi siitä sossupummi.

        Niin,eihän tuo mööttörpää osaa soittaa eikä oikein mitään muutakaan. No suutaan osaa soittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkaudessa ei mainosteta kuin kaupungin tukemia tapahtuma, kitaristeja ja muita muusikoita. Niinkun YouTubesta näemme ei ole muita huippuja kuin Higway staria kieuvan laulajan esittely hertunrannassa kitara virtuoosi. Ensiinäkin soitto opeteltua niinkuin levyltä kuultuna. Deep Purple ja Blackmore ei kylläkään keikalla soitellut levyltä kuultua vaan lisäsi omia juttuja ja soitti eri tavalla kuin levyllä. Tvtä ja radiosta tuli Deep Purple live in Paris 1985 että on tullut nauhoitettua ja laulua kuultu. Ei siinä mitään jokainen tekee tavallaan. Ette ole edes minun soittoa livenä nähneet. Harri Pöyry on ja Seppo Ruiopo on oli muuten Erään Kettusen bändin solisti ja Suomen paras hawajin kitaristi. Miten edes arvostelette kun ette ole nähneet. 😂

        Miksi nähdä kun voit olla näkemättäkin.


    • Anonyymi

      No no ei ainakaan läheisimmistä tarvitse epäillä.

    • Anonyymi

      Sepä veikeää,kun itse en valita. Enkä esitä kulissia. En myöskään kulje tekohymy naamalla. Mutta se siitä. Elän elämääni,en kaipaa ruikuttajia ystäviksi. He vievät energiaa.

    • Anonyymi

      Pittää huolen omista asioista eikä oo tekemisissä monien kans. Niin on helppoo. Antaa muiden kihistä,juoruta jne. Mitäpä väliä.

      • Anonyymi

        Täällä Aarne Tanninen kaupunginvaltuuston lehteri.
        Juuri on alkamassa valtuuston kokous. Jätin matkalaukkuni Rellun postitaloon, eivät mahtuneet hotelli huoneeseen sen verran isoja ovat. Meillä Ämerikassa uimahallikin on niin iso, että siinä mahtuu risteilijä kääntymään ja ajamaan ympyrää. Meillä Ämerikassa kalatehdaskin on niin iso että sinivalas paloitellaan moottorisahalla. Kunto portaat ovat alhaalla suoraan ylös Mount Rushmorelle.Meillä vesitornikin on niin korkea että lentokoneet laskeutuvat ilmasta sille. Meillä vetovoimakeskus on Lapin läänin kokoinen, menee edestakaisin ostosten kanssa viikko. MeilläÄmerikassa kaupungin talon valtuusto sali on kuin Harwall areena. Täällä Aarne Tanninen kaupunginvaltuuston lehteri


    • Anonyymi

      taipaleen paviljonki

    • Anonyymi

      torikahvila

    • Anonyymi

      miettisen eko

    • Anonyymi

      karpaasi
      niko miettinen jousiammunt
      lehhmä

      ammuuu

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe