Mulla on täs parin viikon aikana luultavasti pumppu vähän oireillut. Pari viikkoo sit sunnuntaina oli vasen käsi olkapäästä alaspäin turrana ja rintakipua oli myös kolmen tunnin ajan. Otin kahden tunnin jälkeen nitron ja sen jälkeen meni vielä noin tunti ennen kuin rintakipu hellitti. Eilen oli vähän samoja tuntemuksia mut se meni itsekseen ohi puolen tunnin aikana. Minulla ei ole diagnosoitu sydäntautia mutta nitrot on minulla ollut jo kaksi vuotta. Silloin heräsin kerran unesta rintakipuun ja se meni ohi. Myöhemmin mainitsin asiasta lääkärille ja hän määräsi nitrot ja antoi lähetteen rasitustestiin ja tulos oli jotta terve mies... Kylläkin tuo testi tehtiin noin kolme kuukautta rintakivun jälkeen. Nyt en ole varma että mitä tehdä kun oireet on palanneet. Napsinko vain nitroja? Jotenki jäi mua hävettämään se viimekertainen. Jotenki jäi sellainen tunne että mitä se terve mies tulee tänne rintakipuja valittaan.
Vastaukset 1
- Lekuriin
Mites olisi esim. varjoainekuvaus?
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/sydansairaudet/kardiologia/yleisimpia-toimenpiteita/Sivut/Sepelvaltimoiden-varjoainetutkimus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504