Mulla on täs parin viikon aikana luultavasti pumppu vähän oireillut. Pari viikkoo sit sunnuntaina oli vasen käsi olkapäästä alaspäin turrana ja rintakipua oli myös kolmen tunnin ajan. Otin kahden tunnin jälkeen nitron ja sen jälkeen meni vielä noin tunti ennen kuin rintakipu hellitti. Eilen oli vähän samoja tuntemuksia mut se meni itsekseen ohi puolen tunnin aikana. Minulla ei ole diagnosoitu sydäntautia mutta nitrot on minulla ollut jo kaksi vuotta. Silloin heräsin kerran unesta rintakipuun ja se meni ohi. Myöhemmin mainitsin asiasta lääkärille ja hän määräsi nitrot ja antoi lähetteen rasitustestiin ja tulos oli jotta terve mies... Kylläkin tuo testi tehtiin noin kolme kuukautta rintakivun jälkeen. Nyt en ole varma että mitä tehdä kun oireet on palanneet. Napsinko vain nitroja? Jotenki jäi mua hävettämään se viimekertainen. Jotenki jäi sellainen tunne että mitä se terve mies tulee tänne rintakipuja valittaan.
Hämmentynyt
24680
1
180
Vastaukset
- Lekuriin
Mites olisi esim. varjoainekuvaus?
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/sydansairaudet/kardiologia/yleisimpia-toimenpiteita/Sivut/Sepelvaltimoiden-varjoainetutkimus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063