Siis miehelle, tykkäätkö enemmän istua vai maata ko. hoidon aikana?
Suihinotto istuen vai maaten parempi?
19
788
Vastaukset
- kivaolisi
Maaten, silloin 69 on myös nautinto
- Kolmasvaihtoehto
Seisaaltaan.
Maaten tai seisoen......
- 63v
Istuen niin voi seuraya suihonottoa. Harni vaan kun kukaan ole ikinä ottanut suihin..
- Kikkeliskok
Maaten. Silloin voi keskittyä joka hermosolulla aistimaan, kun ei osa energiasta mene oman asennon ylläpitämiseen.
- notkupolvi
Istuen tai maaten. Seisoessa tahtoo polvet pettää alta kun kullinnuppia imetään
- Raapee
Seisaallaan on hyvä
- Poika16v
Maaten panon jälkeen kondomi pois ja pienen tauon jälkeen vielä tulee pieni lasti spermaa suihinotossa tytön suuhun
- Vaalealle_naiselle
Parasta aluksi seisten, sitten siirtyen makaamaan. Hän saisi silloin kunnolla ja pitkään imeä ja nuolla jäykkää patukkaa.
- m46you
tosi hyvin toimii joka asennossa jos nainen osaa imeä hyvin.pidän tosi paljon suuseksistä ja lauetakin myös!nykyisin ei ole vaan mahdollisuutta kun oon eronnut.
Istuen paras, maaten myös hyvä. Seistessä saattaa jalat pettää orgasmin tullessa
- Polvillaan
Polvillaan, voi samal lukee päivän lehet muijan selän päällä ku se lutkuttaa mulkkua😋
- seisooseisoo
Kyllä minulla seisoo suihinoton aikana :)
- KieliMiesTre69
Seisten tai istuen, maaten vain jos saa 69:ssä!
Siitä nauttisin kovasti mutta nyksä kun ei lainkaan nauti suullisesta kumminkaan päin... - Suikkistakin
Maaten se on paras vastaanottaa!
- jokunenees
molempi parempi
maaten parempi koska pääsee samalla nuolemaan pillua
- EukkoEiOtaSuihin
Vaikka hirressä roikkuen tai kaula giljotiinilla, kunhan vaan sais poskihoitoa.
- huhmitenhyvääteki
Olin yli viisikymppinen kun sellainen tapahtui ja seisaaltaan, meinas kyllä polvet pettää piti pidellä pöydästä kiinni! Ei ennen eikä jälkeen ole sitä tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912