Onko kokemuksia ranneverenpainemittarista, onko sellainen hyvä? Tai osaako joku vinkata mistä saisi tavallisen mittarin sellaisella mansetilla jonka ympärysmitta olisi min. 48 cm, kaikkialla sanotaan että niitä isoja mansetteja on, mutta myynnistä ei tunnu löytyvän kuitenkaan.
Ranneverenpainemittari
5
8044
Vastaukset
- ihan.hyvä
Olen ostanut Tokmannista rannemittarin alle kympillä. Tällä hetkellä mainostaa sitä taas. On Ideale merkkinen, säädettävä rannemansetti 13,5 - 19,5 cm, muistipaikat mittaustuloksille jne. On ihan normaaleja lukemia näyttänyt. Luotan, ettei ainakaan kovin paljon heitä olkavarsimittaukseen verrattuna.
- 60vuotias
Minulla huonoja kokemuksia rannemittarista, näytti ihan ufolukemia.
En suosittele. Osta laadukas käsivarsimittari, jollaisen saat alle satasella. On niin tärkeästä asiasta kyse, ettei kannata sortua leluihin. - 118_69
Apteekista ostin Omron rannemittarin. Oli kerran mukana terveyskeskuksessa testimielessä, ja yhtäaikaisella mittauksella oli hyvin linjassa terveyskeskuksen olkavarsimittarin kanssa.
- hggjj
Itselläni on sekä tavallinen vp-mittari (jota käytän kotona) sekä Omronin rannemittari, joka kulkee kaupungilla aina mukana olkalaukussani. Sillä mittaan verenpaineen tarvittaessa vaivihkaa esim. kahvilassa, puistonpenkillä yms. ja joskus kotonakin sängyssä loikoillen.
Olen pitänyt kirjaa mittauksista lääkärin neuvosta kolmen vuoden ajan ja vertaillut myös mittareiden lukemia. Rannemittari on ollut luotettava, tarkka ja kätevä. Ostin sellaisen vaimollekin viime jouluna lahjaksi. - värisee_ja_lepattaa
Minä hankin Braunin käsivarsimittarin (en tosin muista mistä, netistä kuitenkin), koska siinä oli sekä iso että pieni mansetti mukana. Tiesin, ettei se pieni minulle riitä. On tuota "lihasta" sen verran. Olisin ostanut rannemittarin, mutta siitä olen kuullut pelkästään huonoa. Minulle mittaaminen on hiukan hankalaa, koska en voi mitata vasemmasta käsivarresta. On rintasyövän takia poistettu imusolmukkeet, joten sitä ei kannata kiristää, voi tulla turvotus takaisin. Joudun nyt vaan opettelemaan vasemman käden käyttöä sen mansetin laitossa, ei se niin hyvin suju kuin oikeakätisenä oikealla kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428