En näi ikinä painajaisia, mutta..

Uneksia

Tosiaan en ikinä näe painajaisia, mutta tänä yönä siihen tuli muutos ja minun oli pakko tulla avaamaan heti tämä kokemus että mitä ihmettä? Vaikka siitä on vasta noin 15min aikaa kun heräsin. Siksi pahoittelen kaikkia kirjoitusvirheitä koska kädet vielä vähä tärrää enkä jaksa nyt todellakaan huomioida oikein kirjotusta.
Kummalisinta tässä on että tämä alkoi kuin normaalikin päiväni, ei mitään ihmeempää. Mutta yhtäkkiä kun olin käynyt työkaverini kanssa kaupassa kaikki alkoi muuttua. Mulla alkoi olla tosi sekava olo. Kaikki oli todella epäselvää ja olo oli painosta jopa todella ahdistava. Tunsin unessa että jotain epänormaalia on tekeillä ja tapahtumassa. Oloni muuttui kokoajan vain oudommaksi. Yritin ajaa autoa ja se tuntui todella epäluotettavalta. Aloin epäillä että kaupassa jossa kävin minut on huumattu koska kun olin ennen käynyt samassa kaupassa oli tullut silloinkin vähän outo olo mutta ei näin vahvasti. (Kauppa oli siis vain unessa joku suuri ruokkakauppa kotikyläni lieppeillä jossa ei oikeasti ole kauppaa tai mitään muutakaan rakennusta. Unen kauppaa ei siis ole olemassa) Yritin soittaa työkaverilleni (en tiedä miksi) mutta en löytäny työpuhelimestani hänen numeroaan, yritin näpytellä hänen nimeään yhteistiedoissa mutta olin niin sekasin etten onnistunu painamaan oikeita näppäimiä ja puhelimennäppäimet vaihtelivat paikkaansa. Puhelin oli myös täynnä outoja englanninkielisiä viestejä mutten kiinnittäny niihin huomiota vaikka ne oli todella outoja, yhdessä viestissä taisi lukea englanniksi "jätä rauhaan" tai jotain sinne päin. Soittamisesta ei tullut mitään joten annoin asian olla. Sitten meninkin vanhempieni luo ja siellä että puhuivat kaikkea ihan normaalia kuin ennenkin ja yritin vastailla minkä pystyin, olo oli jälleen entistä ahdistavempi. Sitten alkoi jo maailma olla vähän suttuista, puheita en kuullut kunnolla mutta yritin silti vastailla minkä pystyin ettei kukaan epäilisi että jotain on huonoa on tekeillä. Sitten se tapahtui, vilkaisin peiliin. Silmäni ympärykset olivat punaiset, todella turvonnuut. Silmämunani oli mustat ja pupillini neulanpään kokoiset valkoiset pienet pisteet. Olin todella pelottavan ja ahdistavan näköinen. Heti mietin miksei kukaan ollut sanonut niistä mitään. Isäni vielä huusi kysyäkseen jotain ihan normaalia työhön liittyvää olohuoneesta mutten voinut vastata, silloin päässäni alkoi hirveä paine ja rupesin niinkuin magneettina vetäytymään kohti seinää, kaikki oli todella epäselkeää, suttuista, ahdistavaa. Sitten heräsin. En voi ikinä unohtaa mitä näin peilissä. Se oli maailman karmivinta mitä olen ikinä nähnyt.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        69
        1325
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1227
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        113
        1165
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        73
        1080
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        61
        906
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        76
        762
      7. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        692
      8. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        41
        691
      9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        362
        669
      10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

        Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
        Ikävä
        53
        656
      Aihe