Kujansuun baari

Kyykkymopoilija

Päädyin monen sattuman kautta kujansuu mc talleille kesällä jossa toimii baari? Onkohan luvat kenen nimissä vai onko lupia ollenkaan? Ulkomaan tuontijuomia oli myynnissä eikä tiskin takana taatusti puhallettu nollia. Hyvin avoimesti myös mainostavat tulevia synttäribileitään. Mitäköhän tarkastajat tuumaisivat?

34

6620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtyon

      Pidä huolta omista asioista. ...tun kyykkky.....

    • samaaihmetellyt

      Vuosia pyörinyt ilman viranomaisten huomiota, ihme ettei ole kukaan puuttunut.

      • pappatuntsa

        Tuskin siellä pipareita paistellaan ja reseptejä vaihdellaan.


      • Vinkuvonkuvalivali

        Juu! Ovat hurjia ukkoja. Juovat kaljaa omalla tallilla, pakkohan siihen on puuttua ja heti!


      • volvoamazon

        kannattavat myös kovasti paikallisia baareja


    • haenpopcornit

      Poistettujen kommenttien määrästä ja jäljelle jääneistä kommenteista huokuu että nyt on taidettu sohaista ampiaispesää... =D

    • Pussikaljaapuistos69

      pikku ero bisneksessä ja harrastuksessa.....kujansuussa ei ole työntekijöitä joille maksetaan.......pelkkää provoo koko kirjotus

      • Provoboy

        Onko anniskelulaissa kyse alkoholin myynnistä vai palkkojen maksamisessa?


    • haenpopcornit

      Synttärikemut lähestyy ja julkista keskustelua käydään foorumilla, jännittääköhän tarkastajien saapuminen? =D

    • isolihatsu

      Viron ja venäjän viina sekä olut hyvää.

    • SeLoppuiNyt

      Taidampa antaa nimettömän vihjeen Poliisille, että käyvät tarkistamassa paikat. Ei tässä kumemmempia ;))

      • Simätmustat

        Tee se loppuu toi pelleily


      • sdgjkk

        Tuskin sitä kuitenkaan teet.


    • Cottonchinaxxxxl

      Tästä poistetaan viesti sääntöjen vastaisena, jos siinä ilmenee jotakin valtavankokoisesta mustasta kaljasaavinpeitteestä.

    • SoliferSM77

      Mitä niitä mopo poikii oikee kiusaatte antakaa niiden olla omissa tiloissaan keskenään ei sinne ketään pakoteta ja hyvääkin ne tekee yhteiskunnalle.

    • suitsamiäs

      hommatkaa elämä kyyyyyylät! pitäähä kavereiden kesken harrastaa ja taukotilat olla senmukaiset, aloittaja menee vaan takaisin sinne kerrostalon ikkunaan kiikari ja tunkki pystyssä kyyläilemään, vinkki älä poistu enään ikinä kotoontasi.

      • jamahamiäs

        Kielioppimiehiä selkeesti.


    • Nopoints

      Olepa nyt reipas ja kerro nimesi. Sitten kaikki tuttavasi tietää, ettei päästä sinua kotiinsa. Ei mitään kunnioitusta muiden yksityisyyteen....noh....taidat olla sellanen kiiltokuvapoika....

      • talvirenkaat

        Tuleekohan noihin moottoripyöriin nastarenkaat?


    • Juipeli

      Kyllä on erikoista että joku jaksaa olla aina kiinnostunut toisten tekemisistä tässä maassa. On myös hyvin erikoista se että tietoa saa jakaa ja liittää siihen vielä jonkun tahon nimenkin ilman että itse tulee julki. Keneltä se on poissa jos jotkut juopottelee kaveriporukassa harrastustensa parissa?

    • lappendeerus

      muurahaispesään sohastu kun kaikki kommentit poistunu! muijiaki jo viemässä yrittäkäähän ny käyttäytyä isot ihmiset!!

    • Teuvosi

      Mopokisat jatkot oli kova!!!!!

    • Tanelit

      kuuluuvatko nämäkin uusiin neuvottoman meuhkaajiin???? 88 ja sillee!!!!

    • BBHD

      No siellä myydään alkoholia, se tässä on syy, kun ei niitä lupia löydy tuohon. Ei Suomessa saa myydä alkoholia ilman asianmukaisia lupia.

      • VanhanTallinAikaa

        Kyllä mc kujansuussa on strippareita ollut venäjältä itse niitä ollut katsomassa.


      • Jamilahti

        Mikä ihmeen lihis.Vaan LIHATSU.


    • Anonyymi

      Olix kukaan bileissä vkl?!!

    • Anonyymi

      sieltäkö korona nyt sikiää?????onko ms vielä toiminnassa kun ovia ei avata vaikka koputetaan

    • Anonyymi

      Mitä vittua sitten?:Ddddd pitäiskö tääl kävellä joku vitun lakikirja kädessä että mitä saa tehdä ja mitä ei?
      Pääsee ihan helvetin pitkälle elämässää ku pitää huolen vaa omista asioistaan.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe