Olis tarvetta hierontaan,paikat jumissa ja jäykkänä. Kokonaisvaltainen hieronta tekis terää. Olen 64v ja kiinnostais muukin..
Mistä hieroja?
13
554
Vastaukset
- komeamies
Olen myös kiinnostunut hieronnasta mutta en thaimaalaisten ilmoituksista joita riittää, eikö siis kotimaisia ihania naisia ole joilta saisi korvausta vastaan hierontaan kaikkialle? Kiinnostaa toki.
- somalilainenmies
Voin tulla hieromaan ja imemään!
- 63v
somalilainenmies kirjoitti:
Voin tulla hieromaan ja imemään!
Kävis kyllä minullekkin. Tamperelainen oon. Mies tai nainen.
- Nahkahanskoillakin
Tuollaiselle aloittajan ikäiselle Hesalaismiehelle voisin antaa intiimihierontaa ; )
- Kumihanskatjababyoi
Onko Turun seudulla hierottavaa?
- KivaUKM-06
Olis mukava löytää Seinäjoelta vakihieroja, joka ihan oikeasti taitaisi klassisen hieronnan, joskus voisi olla jotain lisämaustetta ;-)
Viestiä ozzaberg at gmail.com, tutustutaan. - kallemasa
Mitäs mausteita tarkoitat
- KivaUKM-06
Ihan fiiliksen mukaan ja mitä yhdessä sovitaan ;-)
Moi
Kyllä mä voisin sua hieroa ja pehmittää paikkoja. Treelta. Laita mailia, nimimerkin takaa löytyy.- klasuuuuu
Millasta Joonas annat hierontaa
No hieron ihan niitä paikkoja, joita halutaan. Kireyttä on monenlaista ja jo kosketuskin rentouttaa. Pikkasen rasvaa ja liukuvia liikkeitä jne.
- klasuuuuu
Annatko yleensä puoli vai koko hieronta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018444- 565342
- 244967
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284874Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364700Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764595- 624173
- 433817
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403094- 452809