Taika tai muu tulkkaaja-mitäs nyt?

punakeltaista

Tämä syyskuu ollut takkuinen ja hankalaa asioden tiimoilla-mites tälle ajankohtaa näytetään vaalealle,kiltille ja suoralle naiselle? Miksi naiset eivät pidä minusta? vai tulenko vaan miesten kanssa paremmin juttuun kuten aina ollut? Mitäs näkyy? jostain syystä on asunnon vaihtoakin alkanut miettimään vaikka olen viihtynyt liki 10v samassa alueella....miksi?

9

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

Hei,

Jotkut kommunikoivat vaivattomimmin ympäristössä missä ei ole piiloviestejä vuotrovaikutuksessa vaan puhe on suoraa ja reilun suolaista -- siksi hakeudutaan siihen porukkaan misä tullaan juttuun. Jok ei tykkää, joku tykkää = kaikkia ei kukaan miellytä. ja jos alkaa miellyttämään kaikkia niin mutkalle menee. Siis kohauta olkia jos ei tykätä, niin eipä tupata-mentaliteetilla.

Kaipaat muutosta jo tylsäksi käyneeseen arkeen jossa ehkäpä liian ennakoitavat ja tutuksi tulleet kuviot, ja uusi koti uusi asuinalue virkistäisi mukavasti uusin raikkain tuuliin. Jostain putkahtaa myös vahvasti lemmikki kuvioon, joko itsellesi tai uuden kivan ystävän myötä johon tulet tutustumaan.

• Oletko

Runeberg joka siellä satuilet vastauksia?

• Oliksullamuuta

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

• Dipleyn
        Oliksullamuuta kirjoitti:

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

Kirkkoherran avustaja.
        Ei. Kyllä.

• hyvälämmihella

No ompa kiire olikssulla muuta tyypillä tulla notkumaan ja härnäämään pakkomielteisenä tänne palstalle,kädet syyhyten .lapsekasta käyöstä,lienee erittäin tylsää elämää viettää,,,jokaiselle jotain näsäkästä ja heh,vitsikästä laukomassa. Ylläpto ,poistakaa oitsi herjaviestit täällä!

• Hkblue

Osta makkara.

• aloitetaankotästä

ehkä yllä'pidon pitäisi lopettaa koko palsta jottei hyväuskoisia pääsisi huijaamaan täällä

• selvänäköinen

Lopettakaa koko palsta,ennustajiksi itseään mainostavat eivät täällä enää vastaa,ja tilalle on tulleet toisarvoiset pilailijat,joten palsta ei palvele enää tarkoitustaan! Koska palstalla ei enää näkijät ilmaiseksi halua vastata,lopettakaa joutavanpäiväinen palsta tyystin,ei tuu ikävä, turhaa kysyjät kysyvät,palsta ei palvele enää tarkoitusperää,tilalla notkuvat tyhjänpäiväiset trollit ja pilailijat koska he ovat turhautuneita omaan elämäänsä ja huonolla itsetunnollaan yrittävät hallita edes jotenkin muita nimettöminä ,nimimerkin turvin,kirjautuminen saattaisi auttaa estämään onnettomien pilailijoiden yritystä kontrolloida palstaa,koska muuten he eivät tule nähdyksi onnettomassa elämässään!

• Taigaviitta

Ottaako koville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe