Taika tai muu tulkkaaja-mitäs nyt?

punakeltaista

Tämä syyskuu ollut takkuinen ja hankalaa asioden tiimoilla-mites tälle ajankohtaa näytetään vaalealle,kiltille ja suoralle naiselle? Miksi naiset eivät pidä minusta? vai tulenko vaan miesten kanssa paremmin juttuun kuten aina ollut? Mitäs näkyy? jostain syystä on asunnon vaihtoakin alkanut miettimään vaikka olen viihtynyt liki 10v samassa alueella....miksi?

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

Hei,

Jotkut kommunikoivat vaivattomimmin ympäristössä missä ei ole piiloviestejä vuotrovaikutuksessa vaan puhe on suoraa ja reilun suolaista -- siksi hakeudutaan siihen porukkaan misä tullaan juttuun. Jok ei tykkää, joku tykkää = kaikkia ei kukaan miellytä. ja jos alkaa miellyttämään kaikkia niin mutkalle menee. Siis kohauta olkia jos ei tykätä, niin eipä tupata-mentaliteetilla.

Kaipaat muutosta jo tylsäksi käyneeseen arkeen jossa ehkäpä liian ennakoitavat ja tutuksi tulleet kuviot, ja uusi koti uusi asuinalue virkistäisi mukavasti uusin raikkain tuuliin. Jostain putkahtaa myös vahvasti lemmikki kuvioon, joko itsellesi tai uuden kivan ystävän myötä johon tulet tutustumaan.

• Oletko

Runeberg joka siellä satuilet vastauksia?

• Oliksullamuuta

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

• Dipleyn
        Oliksullamuuta kirjoitti:

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

Kirkkoherran avustaja.
        Ei. Kyllä.

• hyvälämmihella

No ompa kiire olikssulla muuta tyypillä tulla notkumaan ja härnäämään pakkomielteisenä tänne palstalle,kädet syyhyten .lapsekasta käyöstä,lienee erittäin tylsää elämää viettää,,,jokaiselle jotain näsäkästä ja heh,vitsikästä laukomassa. Ylläpto ,poistakaa oitsi herjaviestit täällä!

• Hkblue

Osta makkara.

• aloitetaankotästä

ehkä yllä'pidon pitäisi lopettaa koko palsta jottei hyväuskoisia pääsisi huijaamaan täällä

• selvänäköinen

Lopettakaa koko palsta,ennustajiksi itseään mainostavat eivät täällä enää vastaa,ja tilalle on tulleet toisarvoiset pilailijat,joten palsta ei palvele enää tarkoitustaan! Koska palstalla ei enää näkijät ilmaiseksi halua vastata,lopettakaa joutavanpäiväinen palsta tyystin,ei tuu ikävä, turhaa kysyjät kysyvät,palsta ei palvele enää tarkoitusperää,tilalla notkuvat tyhjänpäiväiset trollit ja pilailijat koska he ovat turhautuneita omaan elämäänsä ja huonolla itsetunnollaan yrittävät hallita edes jotenkin muita nimettöminä ,nimimerkin turvin,kirjautuminen saattaisi auttaa estämään onnettomien pilailijoiden yritystä kontrolloida palstaa,koska muuten he eivät tule nähdyksi onnettomassa elämässään!

• Taigaviitta

Ottaako koville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe