Taika tai muu tulkkaaja-mitäs nyt?

punakeltaista

Tämä syyskuu ollut takkuinen ja hankalaa asioden tiimoilla-mites tälle ajankohtaa näytetään vaalealle,kiltille ja suoralle naiselle? Miksi naiset eivät pidä minusta? vai tulenko vaan miesten kanssa paremmin juttuun kuten aina ollut? Mitäs näkyy? jostain syystä on asunnon vaihtoakin alkanut miettimään vaikka olen viihtynyt liki 10v samassa alueella....miksi?

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

Hei,

Jotkut kommunikoivat vaivattomimmin ympäristössä missä ei ole piiloviestejä vuotrovaikutuksessa vaan puhe on suoraa ja reilun suolaista -- siksi hakeudutaan siihen porukkaan misä tullaan juttuun. Jok ei tykkää, joku tykkää = kaikkia ei kukaan miellytä. ja jos alkaa miellyttämään kaikkia niin mutkalle menee. Siis kohauta olkia jos ei tykätä, niin eipä tupata-mentaliteetilla.

Kaipaat muutosta jo tylsäksi käyneeseen arkeen jossa ehkäpä liian ennakoitavat ja tutuksi tulleet kuviot, ja uusi koti uusi asuinalue virkistäisi mukavasti uusin raikkain tuuliin. Jostain putkahtaa myös vahvasti lemmikki kuvioon, joko itsellesi tai uuden kivan ystävän myötä johon tulet tutustumaan.

• Oletko

Runeberg joka siellä satuilet vastauksia?

• Oliksullamuuta

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

• Dipleyn
        Oliksullamuuta kirjoitti:

Eiku mä olen Väinö Linna. Oliko sulla muuta sanottavaa tänään?

Kirkkoherran avustaja.
        Ei. Kyllä.

• hyvälämmihella

No ompa kiire olikssulla muuta tyypillä tulla notkumaan ja härnäämään pakkomielteisenä tänne palstalle,kädet syyhyten .lapsekasta käyöstä,lienee erittäin tylsää elämää viettää,,,jokaiselle jotain näsäkästä ja heh,vitsikästä laukomassa. Ylläpto ,poistakaa oitsi herjaviestit täällä!

• Hkblue

Osta makkara.

• aloitetaankotästä

ehkä yllä'pidon pitäisi lopettaa koko palsta jottei hyväuskoisia pääsisi huijaamaan täällä

• selvänäköinen

Lopettakaa koko palsta,ennustajiksi itseään mainostavat eivät täällä enää vastaa,ja tilalle on tulleet toisarvoiset pilailijat,joten palsta ei palvele enää tarkoitustaan! Koska palstalla ei enää näkijät ilmaiseksi halua vastata,lopettakaa joutavanpäiväinen palsta tyystin,ei tuu ikävä, turhaa kysyjät kysyvät,palsta ei palvele enää tarkoitusperää,tilalla notkuvat tyhjänpäiväiset trollit ja pilailijat koska he ovat turhautuneita omaan elämäänsä ja huonolla itsetunnollaan yrittävät hallita edes jotenkin muita nimettöminä ,nimimerkin turvin,kirjautuminen saattaisi auttaa estämään onnettomien pilailijoiden yritystä kontrolloida palstaa,koska muuten he eivät tule nähdyksi onnettomassa elämässään!

• Taigaviitta

Ottaako koville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe