Vihdoin alkaa agendani menemään jo päättäjienkin jakeluun. Voin vain todeta aina olleeni oikeassa ja aikaani edellä. Kansanedustajakin ymmärtää nyt verrata koiraa aseeseen, hih!! Olen minä, The Original doghater, sitten älykäs ihminen. Palstan muista käyttäjistä ei ole aina voinut sanoa samaa, sen verran päätöntä haukkua olen täällä vuosien varrella osakseni saanut. Voidaanko jopa ajatella, että Minä olisin mielipidemuokkauksellani saanut yleistä mielipidettä muokattua niin, että päättäjienkin on ollut pakko herätä. Olisi se huikeaa!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/5f9b8bce-ea38-4e2d-a3ea-b58911219714_pi.shtml
Mitä minä olen aina sanonut....
8
195
Vastaukset
- jättikoira
Kaikkien koirien omistajien tulisi suorittaa "koira-ajokortti" ja kaikki koirat tulisi tottelevaisuuskouluttaa kokoon, rotuun tai roduttomuuteen katsomatta.
Ei ole olemassa vaarallisia rotuja, on vain vääriä rotuja väärissä käsissä, väärissä tehtävissä ja väärin kohdeltuna.
Koirien kasvattajien tulisikin olla tarkempia siitä kenelle ja mihin tarkoitukseen koiran myy!
Koiraa ostavien tulisikin valita koira joka soveltuu juuri hänelle haastavuuden ja käyttö tarkoituksen mukaan!
Vaativia koiria ei tulisi antaa aloittelijoille, vain hieman koirakokemusta omaaville eikä seurakoiraksi.
Parasta olisi jos kaikki koirat ulkoilutettaisiin ainoastaan kytkettynä muualla kuin koiranulkoilutusalueella ja umpimetsässä. Viimeksi mainittuissakin koirien pitäisi olla täydellisesti omistajansa hallinnassa.
P.S. Kääpiökoirat purevat ihmisiä useammin kuin suuret.- oikeasuunta
Totta,taistelutyyppiset tulis kieltää.Ei niille ole käyttöä kun taistelut on kiellettyjä,tuppaavat heti taistelemaan kun pääsevät toisen koiran luo.Siksi,kielto paras.
- Biologia
"Mitä minä olen aina sanonut...."
https://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000425715.html - totuusjulki
Tuskin kuule on sun mielipiteestä kiinni.Vaan hyökkäysten määrästä,joihin sinä et käsittääkseni ole mitenkään vaikuttanut.
- doghater
Kyllä niitä hyökkäyksiä aina on ollut, nyt niistä vaan puhutaan, kiitos minun:)
- uskomatonotus
doghater kirjoitti:
Kyllä niitä hyökkäyksiä aina on ollut, nyt niistä vaan puhutaan, kiitos minun:)
Höpöset omias....hyökkäyksistä ei puhuttu kakskytvuotta sitten,ku niitä ei ollu.Sinä olit silloin vaipoissas,mut se ei asiaan vaikuttanut.
Luuletko,et suomi24 keskustelujen pohjalta tehdään uutisjuttuja hyökkäyksistä?
Eihän sun kimppuus oo käynyt koira,etkä ole hyökkäystä näkemässä ollut,muista se,älä elä unelmissasi 😂
- dogisti
Kauheaa miten näistä koirahyökkäyksistä kirjotellaan nykyään lehdissäkin. Eikö uhrit ymmärrä edes hävetä?! Ovat koirapelkosia, koira haistaa pelon ja koira haistaa pahat ihmiset. Kyllä koira vaistoaa, ketä pitää purra. Paha saa palkkansa, pikkulapsissakin on syntyjään pahoja ja onpa joku huudellut ja kiusannut kivillä heittelemällä, siksi meidän doggi lähti tielle vähän kurmuuttamaan niitä. Oppivat oleen.
- eilastenkässii
Kukaan ei myy doggia tommoselle.Lelukoiran ehkä,jolla sitten se harhaisen paha omistaja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802