Haluaisiko joku lähettää valokuvia siltä minun kännykkään?
Kuvia kaukaa
9
271
Vastaukset
- Kemppis1
Etkö näe omaasi mahan alta?
Ei haittaa mulla on peili.
Olisin myös kiinnostunut PATTAYALLA otetuista kännykkäkuvista.
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.- NäinTämäToimii
virtasenposti kirjoitti:
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.Ja sitte aijaat ne Dillenä, grattis.
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
Kuvattava kohde tai asia saa olla mikä vaan.Kysy Suomibaareista siellä on suomiukkoja jotka kuvaa omia ja leidipoikien vehkeitä. Ja leidipojat kuvaa suomi-porsaiden vehkeitä kun ei mahan alta muuten saada kuvaa.
NäinTämäToimii kirjoitti:
Ja sitte aijaat ne Dillenä, grattis.
Se riski on aina olemassa?
Kaide99 kirjoitti:
Kysy Suomibaareista siellä on suomiukkoja jotka kuvaa omia ja leidipoikien vehkeitä. Ja leidipojat kuvaa suomi-porsaiden vehkeitä kun ei mahan alta muuten saada kuvaa.
Anna soite niin kirjoitan.
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
Anna soite niin kirjoitan.
Ei ole soitetta. Kysy Kärkkäiseltä
- Kaide99
virtasenposti kirjoitti:
En tunne?
Viljasen kaveri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805