Mitä kuuluu kurttu ?
Kurttuuuuu
9
338
Vastaukset
- harakkakka
Kaikki kuuluu. Puhdistin juuri korvat. Vaikku oli paksua ja keltaista. Maistui hyvältä pikkurillistä imeskeltynä!
Etäisyyttä muru, etäisyyttä.
Tiedäthän, sinun läsnäolosi saa kurttuni siloittumaan 😈- AndreiArpihuuli
Tarkistetaan ensin efficasta, mitä sulle kuuluu... ;)
- oletkoterve
Et voi katsella kenenkään potilastietoja jos et ole enää hoidossa mukana! Siitä jää jälki lokitietoihin ja jäät kiinni!
- Sairasta_läppää
oletkoterve kirjoitti:
Et voi katsella kenenkään potilastietoja jos et ole enää hoidossa mukana! Siitä jää jälki lokitietoihin ja jäät kiinni!
Tuskinpa vaan oikeesti tuskinpa vaan
- minua
Mua rupesi naurattaa mul vissiin tämä en koskaan puhunut mistään kun kunnioitin häntä liikaa siitä kasvoi muuri hänellä ei ainakaan sitä ongelmaa ole että kunnioittaisi
- somevastainen
Jatkan vielä sit löysin palstalta hänet trollaamasta ja minunkin kunnioitus loppu se oli kuin kylmää vettä niskaan olen niin
- somepaastoinen
somevastainen kirjoitti:
Jatkan vielä sit löysin palstalta hänet trollaamasta ja minunkin kunnioitus loppu se oli kuin kylmää vettä niskaan olen niin
Kunnioitus loppuu kun huomaa mikä paskakasa trollista paljastuu. Ihan sama rypeköön paskassa kun siitä kerta tykkää.
- kurttuinen
Hanurista vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337807- 434533
- 314295
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132723
- 302605
- 442313
- 302301
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise431581