sitä etten tule sinne koskaan silloin kun sinä olet siellä.
Oletkohan huomannut/tajunnut vielä
23
869
Vastaukset
- GuruCap404
Jormako se taas siellä? Eihän murtovarkaat ny yleensäkään tee niin. Paitsi sinä toisinaan. Kuulemma! ;)
- Ksjsjwld
Olen. Eipä haittaa.
- parempinäin
Juu ja hyvä niin!
- Jokuvaanyksi
Oletko huomannut että kirjoitit sen tänne ikäväpalstalle?
- huomasinkyllä
Ihmettelen miksi huomautat.
- Kauansittejo
Olen huomannut.., surullista on...😞
Eihän sitä tiedä , ehkä minäkään en tule sinne enää joku kaunispäivä.. - Ehdotonvaanitselleen
Sanoin sen jo muille ääneenkin. Inho ja puistatus kai niin valtava. Tuosta tylytyksestä sen näin tulkitsee...
- mistätylytyksestä
Oikein puhut?
- Ehdotonvaan____
Se nyt vaan tuntuu olevan tuon herran tyyli kommunikoida... esittää kuivan asiallista ja kertoo kai näin mitä mieltä minusta. Se mukava, rento ukko on kadonnut johonkin jo aikaa sitten. Sääli, mutta auttaa asiaa. Ehkä näin ylitän vihdoin nää oudot sävärit mitä minussa aiheuttaa.
- Hyväniin
Ja pysykin poissa
- eitarvitse
Erikseen käskeä... pysyn kyllä poissa. Voisin tehdä itselleni ihan varmistuksen etten vahingossakaan eksy sinne ja varsinkaan vielä samaan aikaan.
- Eimitääntäälläsinulle
En usko että, ymmärrät pysyä poissa täältä missä olen.
Varmasti vielä nähdään ohimennen ja kaikki yksin pakkomielteesi / sairautesi takia.
En kaipaa sinua, joten pysy poissa ja mene menojasi.
Kotiini sinulla ei ole mitään asiaa enään.Kotiisi?
Tämä viesti ei ainakaan voi olla minulle,
koska
a) en käy vieraiden miesten kodeissa.
b) en pyydä koskaan vieraita miehiä minun ja aviomieheni kotiin.
c) en harrasta fyysistä pettämistä!
Ikävää, ettet halua jotakuta naista tai miestä "kotiisi enää"!
Tsemppiä!
T: Miesten koteihin menemätön, ja muutenkin aviomiestä pettämätön- oletsekaisin
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Kotiisi?
Tämä viesti ei ainakaan voi olla minulle,
koska
a) en käy vieraiden miesten kodeissa.
b) en pyydä koskaan vieraita miehiä minun ja aviomieheni kotiin.
c) en harrasta fyysistä pettämistä!
Ikävää, ettet halua jotakuta naista tai miestä "kotiisi enää"!
Tsemppiä!
T: Miesten koteihin menemätön, ja muutenkin aviomiestä pettämätönTarvitset hoitoa. Kerrotko osoitteesi jotta voin soittaa valkotakit?
oletsekaisin kirjoitti:
Tarvitset hoitoa. Kerrotko osoitteesi jotta voin soittaa valkotakit?
En tiennytkään, että se ettei moraali veny aviomiehen FYYSISEEN pettämiseen,
ja vieraiden miesten kotiin menemiseen, on merkki sairaudesta.
Luulin, että on tervettä,
a) ettei petä FYYSISESTI (avio)miestään !
b) ettei mene vieraiden miesten kotiin - yksin vierailulle!- oletsekaisin
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En tiennytkään, että se ettei moraali veny aviomiehen FYYSISEEN pettämiseen,
ja vieraiden miesten kotiin menemiseen, on merkki sairaudesta.
Luulin, että on tervettä,
a) ettei petä FYYSISESTI (avio)miestään !
b) ettei mene vieraiden miesten kotiin - yksin vierailulle!En tarkoittanut tuota... mutta antaa olla. En jaksa selittää.
- upsista
Sentään mites sattuikaan...
- Ihoåinuoni
Hae tavarasi kotoani Aurinkolahdesta.
Ole ystävällinen, hammashoitajatar!
Ero on helppo,
koska en ole kelpuuttanut sinua
aviovaimokseni juurihoitajatar!- Hoitoonjuurikinheti
Eimia tarvitdidit varmasti juuri hoitoa
- hauskaavain
tästä tuijottelemaan teinituyttöjen väittyjuttu
- OletYrjöttävä
Montakohan rikosilmotusta susta saa tehtyä. Enpä oo vielä laskenu, mutta lisää pukkaa kokoajan. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807