mulla on ollut

joskus sinua kohtaan tunteita itse pilasit sen

17

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihanvitsi

Minkäs sille enää mahtaa, jos on mennyt pilaamaan hyvän vitsin. Kertonut huippukohdan ensiksi niin eihän siinä sitten ole enää mitään vitsiä.

• kukasinä

Satumaa oikein olet?

• näkökulmaero

Ehkä niin siellä sun multiuniversumissa mut kato mun universumissa se meni tasan toisinpäin. Imeskelepä sitä ja nauti.

• kulmikkuuttakinko

Eihän se näinpäin muutenkaan pitänyt mennä ku ensin piti jutella ja sitte vasta alkaa funtsimaan. Nyt meni taas väärinpäin, että ensin tuikataan tuleen ja sitten funtsitaan, että mitä tässä nyt oikein tulikaan tehdyksi. Vähän vaikuttaa, että itte aiheutettu ansa, josta piti olla järkevä suunta jonnekin, mutta ei tässä näytä olevan mitään suuntaa minnekään. Pelkästään ku vähän neuvoa vaan kysyy, niin kohta kellossa ei tunnit riitä ja saa töistäkin potkut.

• itse olit varattu ja yrittit vedättää valheita lepertelemällä mulle ja kaikille muille et visiin ollut tosissaan kenenkään suhteen

• että leikki ihmeessä toisten tunteilla jos se sinut niin onneliseksi tekee

• Summanmutikassaollaan

Sain tässä illan mittaan tietokoneen toimimaan, että näppäimet ja näkö toimii paremmin kuin puhelimella. Samalla sun näkyväisyys ilmeisesti katosi. Olisko nyt se tilanne, että isoimmat lieskat on vähän laantuneet ja kytemisvaihe menossa. Saattaa tämä silti pelkäski hippaleikiksi mennä vieläkin. En vain ole niin nopea, että pysyisin mukana ja sitten se sinusta näyttää, etten yritä edes pysyä perässä. Huomenna en pysty mihinkään viestittelyyn, joten Öitä! Malta mielesi. Hmm ja kielesi eiku mitä mää oikein puhun.

• sinunjoku

Minäpä maltan. Otan rauhallisesti.

• nyt voit vaikka ihan rauhassa pyörittää useampaa samaan aikaan mutta sillä ei pysyvää onnea saa

• ai niin ja vielä sen teen selväksi mä en ole mikään yhden yön juttu kenellekään

• Haavemaa

Olin ainoastaan ja vain sinun. Olisit antanut hetken aikaa selvittää asiat. Mikään ei tapahdu hetkessä.

• SeOnArvosi

No et olekaan. Nopeasti kermat ränniin vaan niin ehtii vielä yömetrolla kotiinkin. Et siis ole yhden yön vaan muutaman tunnin nainen.

• sun rakas oli romuna sätissä..... kun sä treffailit työkaveria ... sulla oli suhde siihen vaikea uskoa että .......... sun rakas lateli kaikkia uhkailuja chatssä jonka vuoksi loppetin chataamisen halusit tahalaan aiheuttaa traamaa

• Lisääintohimoa

Ikävä tunne sitten.

• meinasitko minut vaan hurmaa ja jättää tylysti ?

• ruikututsta

Älä oo katkera, uusia tulee tilalle.

• ton asenteen vuoksi en vastannut sun huutoon enään mitään onnea ja meneststä valitsemallasi tiellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe