Haluan sua niin paljon että vaikea nukkua..oliko ihan pakko kiusata tällä tavalla! Meidän seksi olisi tajunnan räjäyttävää. Kenenkään muun kalua en ole ajatellut näin paljon. Koska rakastellaan (naidaan)?
Vastaukset 16
- tuutkoJO
Nyt ennen töihin lähtöä?
- Toivottavasti
Hän tuli viivana niin pääsit panemaan heti aamutuimaan.
- nautitaan_yhdessä
Laita viestiä niin tulen työmatkalla poikkeamaan.
- Salaisuutesi
Onnistuuko ti-pe ennen töihisi menoa klo.6-9 tai töistä päästyäsi klo.12:15-14:15 jälkeen? t. Salarakkaasi
- kunhan.kysyn
Alkaako miehen nimi J:llä?
- kukaonseoikea
Kaikkien täällä olevien miesten nimi tuntuu alkavan J:llä. 😩😜😎 Siitä huolimatta, nyt myö aletaan syömään maksalaatikkoo.
- saisottaamutmillonvaan
Oisin voinut kirjoittaa ihan samat sanat kuin aloittaja ja omien päiväunieni henkilö kyllä alkaa J:llä :D Mieluummin kylläkin ensin rakastelisin rauhassa ennen villimpää naimista.
- joku_utelee
saisottaamutmillonvaan kirjoitti:
Oisin voinut kirjoittaa ihan samat sanat kuin aloittaja ja omien päiväunieni henkilö kyllä alkaa J:llä :D Mieluummin kylläkin ensin rakastelisin rauhassa ennen villimpää naimista.
missä näet päiväunia?
- milloinvaan
Hämeessä
- hämpir
milloinvaan kirjoitti:
Hämeessä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Häme
kaupunki tai lähin suuri kaupunki? - milloinvaan
Hml. Mistäs itse olet?
- linnaHämeessä
milloinvaan kirjoitti:
Hml. Mistäs itse olet?
samapaikka kuin tällä jiillä.
- milloinvaan
Sitten meni ohi, sillä hän ei asu täälläpäin.
- TämäJ
Kajaanissa...
- milloinvaan
Ei ole valitettavasti Kajaanikaan. Etelässä asuu hän.
- dädädädä
Ehkä sen kalu ei käy suomi 24:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581043Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39509
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20496