Olen onnellinen!

onnellinenolen

Se on hauskaa :)

6

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava-kuulla

On se vaa niin jännää miten voi välillä vihata sitä ihmistä niin paljon, jota kuitenki rakastaa yli kaiken. :)

• bggbbg

Tempperamenttisillä ihmisillä on usein tällaista viha/rakkaus-suhdetta. Toisaalta kun välillä näyttää aidot tunteensa sen vihankin, niin se toinen saa myös aidon viestin suhteen tilasta. Siitä on taas hyvä lähteä sitä korjaamaan ja pohtimaan mikäs nyt suuttuttaa.
        Tällaisissa suhteissa on myös intohimoa ja rakkautta, joka on todella vaikea unohtaa.

• vaarallisiahöpöjä

Todellakin mukavaa jos on hauskaa :D
      - Minullakin, oikeastikin on hauskaa tyttöjen kertomien omien juttujensa kanssa.

Kun minulla on monesti hirvittävän masentunut olo, niinkin masentunut että tappaisin puolustusvoimien jääkäreitä vain huvikseni...

Mutta tyttöjen kanssa hauskat jutut ovat parantaneet minua paljon, hassutkin jutut.

• SuponProfiloija

Jee

• kerroihmeessälisää

Kerro siis kaikille se kuinka elämästä saa elämisen arvoista, jos jokukin on yrittänyt sitä jo 50 vuotta uskontojen ja kaikkien asioiden kanssa siinä onnistumatta?

Kerro sekin kun noin viisas olet ja ilmeinen sijoittajanero: kuinka tulee miljonääriksi jos pystyy säästämään 20EUR vuodessa? Että mitä ensimmäisenä vuonna kannattaisi ostella jne...

• Minäkinoononnellinen

Kerrankin saatiin juoda kahvit rauhassa kahden ja katsella syvälle silmiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3097
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2408
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2333
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1971
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe