Olen onnellinen!

onnellinenolen

Se on hauskaa :)

6

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava-kuulla

On se vaa niin jännää miten voi välillä vihata sitä ihmistä niin paljon, jota kuitenki rakastaa yli kaiken. :)

• bggbbg

Tempperamenttisillä ihmisillä on usein tällaista viha/rakkaus-suhdetta. Toisaalta kun välillä näyttää aidot tunteensa sen vihankin, niin se toinen saa myös aidon viestin suhteen tilasta. Siitä on taas hyvä lähteä sitä korjaamaan ja pohtimaan mikäs nyt suuttuttaa.
        Tällaisissa suhteissa on myös intohimoa ja rakkautta, joka on todella vaikea unohtaa.

• vaarallisiahöpöjä

Todellakin mukavaa jos on hauskaa :D
      - Minullakin, oikeastikin on hauskaa tyttöjen kertomien omien juttujensa kanssa.

Kun minulla on monesti hirvittävän masentunut olo, niinkin masentunut että tappaisin puolustusvoimien jääkäreitä vain huvikseni...

Mutta tyttöjen kanssa hauskat jutut ovat parantaneet minua paljon, hassutkin jutut.

• SuponProfiloija

Jee

• kerroihmeessälisää

Kerro siis kaikille se kuinka elämästä saa elämisen arvoista, jos jokukin on yrittänyt sitä jo 50 vuotta uskontojen ja kaikkien asioiden kanssa siinä onnistumatta?

Kerro sekin kun noin viisas olet ja ilmeinen sijoittajanero: kuinka tulee miljonääriksi jos pystyy säästämään 20EUR vuodessa? Että mitä ensimmäisenä vuonna kannattaisi ostella jne...

• Minäkinoononnellinen

Kerrankin saatiin juoda kahvit rauhassa kahden ja katsella syvälle silmiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe