Herttuatar Meghan ja Martina kuin kaksi marjaa

OriginalFitness..Aki

Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.

19

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 575577lhhgfj

      Itse asiassa Meghan ja Jasmin on saman näköiset.

    • kähärä

      Meghan, The golddigger....

    • Huopalahdentie

      Martinan lonkerotatskat nivusissa ovat tyylikkäämmät. Ja lapsien nimetkin ovat kuninkaallisia.

    • TaistoHumala

      Ihania naisia molemmat.

      • Myllymaha

        Aivan. Paitsi Martina.


      • heippavuan
        Myllymaha kirjoitti:

        Aivan. Paitsi Martina.

        Jasmin on kauniimpi kuin nuo pimut. Mutta kuunnellaan myöhemmin lisää. Hei hei.


    • Kaasupullo

      Martina ei ole kaunis. Näkeehän sen kuka tahansa. Kolhon näköinen emäntä. Kummallisen muotoinen pää. Leukavärkki kuin Tex Willerillä. Vartalon muoto muodoton. Ei yhtään naismaista kurvikasta olemusta. Ainoat naismaiset asiat Marttinassa on tissit ja nekin lienee silikoonia.

    • Olen.aika.varma

      Meghan varmaan seuraa tyyli-ikoni Martinan instaa silmä tarkkana ja ottaa mallia pukeutumiseensa ja tyyliinsä Martinalta. Onhan Martina sentään tyylikäs kansainvälisen tason kaunotar, eikä mikään perähikiän tuulipuku -muija.

      • popjazz

        Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.


      • wellnesscoach
        popjazz kirjoitti:

        Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

        Martina on pt, Meghan ei.


      • siisvoiluoja

        Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.


      • Olen.aika.varma
        siisvoiluoja kirjoitti:

        Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

        Kellekäs meistä vuodatuksesi tarkoitit? Jos minulle - niin mietipä ihan itse tykönäsi kuinka tosissani mahdoin olla...


    • Vinttimölli

      Martina on levyttänyt, herttuatar ei. No mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.

    • Pyhiä-edessä

      Stefuhan saa tosta vosusta oivan halloween koristeen.
      Sen voi laittaa nurkkaan seisomaan ja sieltä se sitten päästelee välillä kolkkoa kurkkunauruaaan—vaikutus on taatusti pelottava

      • Olen varma että juuri tällä hetkellä moni haluaisi kirjoittaa tähän vastauksen. Toimin heidän puolestaan ja sanon että tällainen keskustelutyyli ei ole todellakaan hyväksyttävää. Vähän kunnioitusta, kiitos. #pienipalarakkautta


    • OriginalFitness..Aki

      Meghanille on tehty paljon abortteja, Martinalle ei.

      • suuresti._..naurattaa

        Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.


      • suuresti...naurattaa_
        suuresti._..naurattaa kirjoitti:

        Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

        Valitettavan heikkolaatuinen geeniperimä koituu heidän kohtaloksi. Surullista, mutta totta.


    • Näin.on

      Täytyy myöntää, että paljon on samaa näköä näissä kahdessa ja ikäkin melkein sama.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe