Herttuatar Meghan ja Martina kuin kaksi marjaa

OriginalFitness..Aki

Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.

19

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 575577lhhgfj

Itse asiassa Meghan ja Jasmin on saman näköiset.

• kähärä

Meghan, The golddigger....

• Huopalahdentie

Martinan lonkerotatskat nivusissa ovat tyylikkäämmät. Ja lapsien nimetkin ovat kuninkaallisia.

• TaistoHumala

Ihania naisia molemmat.

• Myllymaha

Aivan. Paitsi Martina.

• heippavuan
        Myllymaha kirjoitti:

Aivan. Paitsi Martina.

Jasmin on kauniimpi kuin nuo pimut. Mutta kuunnellaan myöhemmin lisää. Hei hei.

• Kaasupullo

Martina ei ole kaunis. Näkeehän sen kuka tahansa. Kolhon näköinen emäntä. Kummallisen muotoinen pää. Leukavärkki kuin Tex Willerillä. Vartalon muoto muodoton. Ei yhtään naismaista kurvikasta olemusta. Ainoat naismaiset asiat Marttinassa on tissit ja nekin lienee silikoonia.

• Olen.aika.varma

Meghan varmaan seuraa tyyli-ikoni Martinan instaa silmä tarkkana ja ottaa mallia pukeutumiseensa ja tyyliinsä Martinalta. Onhan Martina sentään tyylikäs kansainvälisen tason kaunotar, eikä mikään perähikiän tuulipuku -muija.

• popjazz

Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

• wellnesscoach
        popjazz kirjoitti:

Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

Martina on pt, Meghan ei.

• siisvoiluoja

Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

• Olen.aika.varma
        siisvoiluoja kirjoitti:

Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

Kellekäs meistä vuodatuksesi tarkoitit? Jos minulle - niin mietipä ihan itse tykönäsi kuinka tosissani mahdoin olla...

• Vinttimölli

Martina on levyttänyt, herttuatar ei. No mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.

• Pyhiä-edessä

Stefuhan saa tosta vosusta oivan halloween koristeen.
      Sen voi laittaa nurkkaan seisomaan ja sieltä se sitten päästelee välillä kolkkoa kurkkunauruaaan—vaikutus on taatusti pelottava

• Olen varma että juuri tällä hetkellä moni haluaisi kirjoittaa tähän vastauksen. Toimin heidän puolestaan ja sanon että tällainen keskustelutyyli ei ole todellakaan hyväksyttävää. Vähän kunnioitusta, kiitos. #pienipalarakkautta

• OriginalFitness..Aki

Meghanille on tehty paljon abortteja, Martinalle ei.

• suuresti._..naurattaa

Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

• suuresti...naurattaa_
        suuresti._..naurattaa kirjoitti:

Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

Valitettavan heikkolaatuinen geeniperimä koituu heidän kohtaloksi. Surullista, mutta totta.

• Näin.on

Täytyy myöntää, että paljon on samaa näköä näissä kahdessa ja ikäkin melkein sama.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe