Herttuatar Meghan ja Martina kuin kaksi marjaa

Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.
19794
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Itse asiassa Meghan ja Jasmin on saman näköiset.

Äänestä

Meghan, The golddigger....

Äänestä

Martinan lonkerotatskat nivusissa ovat tyylikkäämmät. Ja lapsien nimetkin ovat kuninkaallisia.

Äänestä

Ihania naisia molemmat.

Äänestä
  • Aivan. Paitsi Martina.

1Äänestä

• Myllymaha kirjoitti:

Aivan. Paitsi Martina.

Jasmin on kauniimpi kuin nuo pimut. Mutta kuunnellaan myöhemmin lisää. Hei hei.

Äänestä

Martina ei ole kaunis. Näkeehän sen kuka tahansa. Kolhon näköinen emäntä. Kummallisen muotoinen pää. Leukavärkki kuin Tex Willerillä. Vartalon muoto muodoton. Ei yhtään naismaista kurvikasta olemusta. Ainoat naismaiset asiat Marttinassa on tissit ja nekin lienee silikoonia.

1Äänestä

Meghan varmaan seuraa tyyli-ikoni Martinan instaa silmä tarkkana ja ottaa mallia pukeutumiseensa ja tyyliinsä Martinalta. Onhan Martina sentään tyylikäs kansainvälisen tason kaunotar, eikä mikään perähikiän tuulipuku -muija.

Äänestä
  • Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

Äänestä

• popjazz kirjoitti:

Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

Martina on pt, Meghan ei.

Äänestä

• Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

Äänestä

• siisvoiluoja kirjoitti:

Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

Kellekäs meistä vuodatuksesi tarkoitit? Jos minulle - niin mietipä ihan itse tykönäsi kuinka tosissani mahdoin olla...

Äänestä

Martina on levyttänyt, herttuatar ei. No mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.

Äänestä

Stefuhan saa tosta vosusta oivan halloween koristeen.
Sen voi laittaa nurkkaan seisomaan ja sieltä se sitten päästelee välillä kolkkoa kurkkunauruaaan—vaikutus on taatusti pelottava

1Äänestä
  • Olen varma että juuri tällä hetkellä moni haluaisi kirjoittaa tähän vastauksen. Toimin heidän puolestaan ja sanon että tällainen keskustelutyyli ei ole todellakaan hyväksyttävää. Vähän kunnioitusta, kiitos. #pienipalarakkautta

1Äänestä

Meghanille on tehty paljon abortteja, Martinalle ei.

Äänestä
  • Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

Äänestä

• suuresti._..naurattaa kirjoitti:

Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

Valitettavan heikkolaatuinen geeniperimä koituu heidän kohtaloksi. Surullista, mutta totta.

Äänestä

Täytyy myöntää, että paljon on samaa näköä näissä kahdessa ja ikäkin melkein sama.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

OriginalFitness..Aki kirjoitti:

Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu