Herttuatar Meghan ja Martina kuin kaksi marjaa

OriginalFitness..Aki

Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.

19

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 575577lhhgfj

      Itse asiassa Meghan ja Jasmin on saman näköiset.

    • kähärä

      Meghan, The golddigger....

    • Huopalahdentie

      Martinan lonkerotatskat nivusissa ovat tyylikkäämmät. Ja lapsien nimetkin ovat kuninkaallisia.

    • TaistoHumala

      Ihania naisia molemmat.

      • Myllymaha

        Aivan. Paitsi Martina.


      • heippavuan
        Myllymaha kirjoitti:

        Aivan. Paitsi Martina.

        Jasmin on kauniimpi kuin nuo pimut. Mutta kuunnellaan myöhemmin lisää. Hei hei.


    • Kaasupullo

      Martina ei ole kaunis. Näkeehän sen kuka tahansa. Kolhon näköinen emäntä. Kummallisen muotoinen pää. Leukavärkki kuin Tex Willerillä. Vartalon muoto muodoton. Ei yhtään naismaista kurvikasta olemusta. Ainoat naismaiset asiat Marttinassa on tissit ja nekin lienee silikoonia.

    • Olen.aika.varma

      Meghan varmaan seuraa tyyli-ikoni Martinan instaa silmä tarkkana ja ottaa mallia pukeutumiseensa ja tyyliinsä Martinalta. Onhan Martina sentään tyylikäs kansainvälisen tason kaunotar, eikä mikään perähikiän tuulipuku -muija.

      • popjazz

        Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.


      • wellnesscoach
        popjazz kirjoitti:

        Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.

        Martina on pt, Meghan ei.


      • siisvoiluoja

        Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.


      • Olen.aika.varma
        siisvoiluoja kirjoitti:

        Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.

        Kellekäs meistä vuodatuksesi tarkoitit? Jos minulle - niin mietipä ihan itse tykönäsi kuinka tosissani mahdoin olla...


    • Vinttimölli

      Martina on levyttänyt, herttuatar ei. No mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.

    • Pyhiä-edessä

      Stefuhan saa tosta vosusta oivan halloween koristeen.
      Sen voi laittaa nurkkaan seisomaan ja sieltä se sitten päästelee välillä kolkkoa kurkkunauruaaan—vaikutus on taatusti pelottava

      • Olen varma että juuri tällä hetkellä moni haluaisi kirjoittaa tähän vastauksen. Toimin heidän puolestaan ja sanon että tällainen keskustelutyyli ei ole todellakaan hyväksyttävää. Vähän kunnioitusta, kiitos. #pienipalarakkautta


    • OriginalFitness..Aki

      Meghanille on tehty paljon abortteja, Martinalle ei.

      • suuresti._..naurattaa

        Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.


      • suuresti...naurattaa_
        suuresti._..naurattaa kirjoitti:

        Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.

        Valitettavan heikkolaatuinen geeniperimä koituu heidän kohtaloksi. Surullista, mutta totta.


    • Näin.on

      Täytyy myöntää, että paljon on samaa näköä näissä kahdessa ja ikäkin melkein sama.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe