Ovat kumpikin todella kauniita ja niin samannäköisiä ettei osaa oikein kuvista sanoa kumpi on kumpi.
Herttuatar Meghan ja Martina kuin kaksi marjaa
19
772
Vastaukset
- 575577lhhgfj
Itse asiassa Meghan ja Jasmin on saman näköiset.
- kähärä
Meghan, The golddigger....
- Huopalahdentie
Martinan lonkerotatskat nivusissa ovat tyylikkäämmät. Ja lapsien nimetkin ovat kuninkaallisia.
- TaistoHumala
Ihania naisia molemmat.
- Myllymaha
Aivan. Paitsi Martina.
- heippavuan
Myllymaha kirjoitti:
Aivan. Paitsi Martina.
Jasmin on kauniimpi kuin nuo pimut. Mutta kuunnellaan myöhemmin lisää. Hei hei.
- Kaasupullo
Martina ei ole kaunis. Näkeehän sen kuka tahansa. Kolhon näköinen emäntä. Kummallisen muotoinen pää. Leukavärkki kuin Tex Willerillä. Vartalon muoto muodoton. Ei yhtään naismaista kurvikasta olemusta. Ainoat naismaiset asiat Marttinassa on tissit ja nekin lienee silikoonia.
- Olen.aika.varma
Meghan varmaan seuraa tyyli-ikoni Martinan instaa silmä tarkkana ja ottaa mallia pukeutumiseensa ja tyyliinsä Martinalta. Onhan Martina sentään tyylikäs kansainvälisen tason kaunotar, eikä mikään perähikiän tuulipuku -muija.
- popjazz
Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.
- wellnesscoach
popjazz kirjoitti:
Martina osaa myös laulaa, Meghan ei.
Martina on pt, Meghan ei.
- siisvoiluoja
Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.
- Olen.aika.varma
siisvoiluoja kirjoitti:
Oletko sä tosiaan noin vitun idiootti, vai provoiletko sä? Vai kirjoitatko ehkä pöllyissä?! Jos kirjoitit ton tosissasi, oon aidosti tosi huolestunut vuoksesi.
Kellekäs meistä vuodatuksesi tarkoitit? Jos minulle - niin mietipä ihan itse tykönäsi kuinka tosissani mahdoin olla...
- Vinttimölli
Martina on levyttänyt, herttuatar ei. No mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.
- Pyhiä-edessä
Stefuhan saa tosta vosusta oivan halloween koristeen.
Sen voi laittaa nurkkaan seisomaan ja sieltä se sitten päästelee välillä kolkkoa kurkkunauruaaan—vaikutus on taatusti pelottavaOlen varma että juuri tällä hetkellä moni haluaisi kirjoittaa tähän vastauksen. Toimin heidän puolestaan ja sanon että tällainen keskustelutyyli ei ole todellakaan hyväksyttävää. Vähän kunnioitusta, kiitos. #pienipalarakkautta
- OriginalFitness..Aki
Meghanille on tehty paljon abortteja, Martinalle ei.
- suuresti._..naurattaa
Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.
- suuresti...naurattaa_
suuresti._..naurattaa kirjoitti:
Martinalla on kaksi kaunista lasta, Meghanilla ei.
Valitettavan heikkolaatuinen geeniperimä koituu heidän kohtaloksi. Surullista, mutta totta.
- Näin.on
Täytyy myöntää, että paljon on samaa näköä näissä kahdessa ja ikäkin melkein sama.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846