Olen nyt jo monta päivää etsinyt netistä ja muualtakin kesätyöpaikkaa. Kaikkialla vaaditaan yli 18 vuoden ikää. Eikö 17vuotias siis pääse vieläkään mihinkään kesätöihin?
kesätyö alle 18v?!?
9
1110
Vastaukset
- suuri_suu_86
Ainahan sitä pääsee naapureiden ja mummojen nurmipihoja leikkaamaan :) Ei, oikeesti kyllä alle 18 vuotias töitä saa kunhan vain osaa etsiä oikeista paikoista. Huomaa, ettei sulle mitään toimitusjohtajan paikkaa tarjota, vaan paskaduunia jota kukaan muu ei viitti eikä halua tehdä. Ite olin viime kesäl yhdes firmas töis (olin 17) homma oli sellaista mitä kukaan muu ei jaksanu tehdä, mutten mä valita. Kivat työkaverit, hyvä palkka ja vähän tekemistä :D
- salsero
missä olit töissä?
- suuri_suu_86
salsero kirjoitti:
missä olit töissä?
Hah, enpäs kerro! Muuten tulee liikaa kilpailijoita! :) Mutta sen verran voin sanoa, ett siel on aivan pirun hyvä ruoka :)
- -MH-
Itse sain töitä kun menin suoraan työnantajalta kysymää. (olin 16v.)Nyt menossa samaan paikkaan uudelleen. Työkkäri on hyvä paikka siellä on hakulomakkeita moniin paikkoihin joihin alle 18-vuotiaita otetaa. Suosittelen.
- DarkWitch666
Itse olen ollut töissä jo monessakin paikassa, tai monessa ja monessa. Jäätelökioskilla kaksi kesää ja omassa kunnassa.
Kannattaa aktiivisesti kysellä tutut, tutuntutut, sukulaiset ym. ihmiset ja mennä vain rohkeasti kysymään että pääseekö tänne töihin ja miten pitää hakea. Itse olen nyt keväällä 17 vuotta täyttävä tyttö ja olen hakenut paikkakunnan kauppoihin ym.
Siis aktiivisuus palkitaan ja muista, aina kun haet töitä niin ole iloinen, ystävällinen ja kohtelias. Kaikki nuo on plussaa!!
Onnea työnhakuun!
- 14wlikka
No hei mäkin ton tiiän 15vuotiaana pääsee kesätöihin! et haloo!!
- 14wlikka
Mä oonkin ollu ekan kerran kesätöissä viimekesänä.. Lällällläää, naapurin mansikka maalla, hyvä palkka ja sai syyä niin paljon mansikoita ku halus..."!!!!
- ....*
siivoomaan jos hakee ei kovin vaativaa paikkaa,koska 16v.ylöspäin on otettu siivoustöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197