BREEZNEV 1200 L

VanjaVeli

Hyvvee iltoo
Outtako nähneet vanahoo kunnon reesnevia, semmottia pyöreelamppusta iivanaa vielä liikenteessä ?
Ilimottakeepas tiällä jos niätte jotta ossoomme myö muut pysyvä sillon poissa paanalta.

Semmosta asijaa miulla tällä kertoo.

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siisti ja hyväkuntoinen Nappisilmä olisi varsin arvokas ja harvinainen, siksipä sitä ei Suomen teillä juuri enää näy.

• parempi auto lada on kuin skoda.

• tiälläsitäkirijootettaan

Mulla olj kaks tommottia pyöreetuikkusta Iigoria. Aika karseita lootia ne olj. Ne ei osanneet kulukea suoraan , ei sitten ikinä. Molemmilla oli semmone ominaisuus, jotta nimismiehen kiharoissa ne keksi pistää takajarrut juntturiin. Joskus vuan toisen, esimerkiks liikennevaloissa. Tarkkana pit olla, jotta ei menny lepikkoon. Talavella iha karseita kulukuneuvoja. Onneks selevittiin henkissä ja suatiin tilalle Suappi. Kaikkee ne Vanjat o meitin päiän menoks tehneet, siis noita BräsZnevijä. En ennee niä painajaisia niistä, onneks.

• 1200KompiKupee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      247
      6234
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4606
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      27
      2613
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      315
      2331
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1525
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      182
      1513
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1369
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1287
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      1106
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      182
      1062
    Aihe