Torstai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Ulkona edelleenki tuulen puhaltaa puskittain.

15

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

      Huomenta :)

      • Iltaa ... naiselle! :)


      • mitenpäiväsisujui
        KUOKKA kirjoitti:

        Iltaa ... naiselle! :)

        Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.


      • mitenpäiväsisujui kirjoitti:

        Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.

        Kiitos kysymästä päivä meni omallapainollaan.
        Naiselle kivoja unia! :)


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...moiiiiii...
      Näitkö iltasen kirjoituksen...
      Sä kun meet niin aikasin nukkuu...
      Mitä mietteitä herätti...
      Tykkäätkö et nainen katselee sua alasti kun oot ..no sanotaan puhtaana sängyn pääl...
      Saako sua silittää hellästi....
      Katsella...tykkään katsella....
      Ehkä näen niin harvoin....
      Jos viel olis pitkä letti...ooooooooooooo...
      Nyt täytyy taas vähän ...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂nauraaa...
      Huomaatko tuotat mulle hyviä vipoja....
      Se hyvä....merkki ihmisessä...taas ..nauraa...😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      Lenkille..tuulee..mut pipo päähän... tykkään tuulesta...jos sais 13000 askelta...
      Mulla hyvä mieli..mä tsemppaan itseäni..
      Sain idean eilisestä sarjasta...mielen voima..
      Mä tsempaan et mun päiväni on hyvä...
      Toinen ..tsempaan et voitan pelis ison summan rahaa...mieleni käy...
      No voihan pettymys olla suuri ..joku ajattelee...niin..mut mä tsempaan mieleni...
      Nauretaan ..ihan vähän..😂😂😂ihan vaan vähän..
      Tiedän et käy hyvin....aura. jos onnistun saamaan hyvän auran...houp...
      Tsau Beibi...kivoja sulle..🍁🍃😂😘😯🙋
      🐇🐇

      • Pikkukukka ...
        Ei ole pitkää lettiä.
        Kyllä naisenkin pitäisi sitten olla alasti.
        Sinähän olet rivolla pällä.
        Mitähän sinun pässäsi oikeen likkuu kun tuollaisia tuot julki.
        Pitäisi tulla antamaan sinulle piiskaa mokomakin rivosuu.
        Koita nyt tulla toimeen noitten ajatustesi kanssa.
        Äläkkä vaan vahingossakaan ajattele mua.
        Jos rupeat ajattelemaan minua siitä ei hyvä seuraa.
        Pikkukukka hyvää iltaa sinulle! :)


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..
        Mut puhuin kauniita....
        Ajattelen todella niin...
        Miehen vartalo kaunis...mitä pahaa...
        En ehkä ymmärrä...
        Itse kyl kauhean ujo...
        Ehkä mä oon liian vaan kaikkea...
        Iltaa sulle..Tsau..beibi..😘


      • Kunhan kiusaan sua 😁
        Mutta nainen riisuutuu ensin sitten vasta mies.
        Nuku nyt hyvin ja nää minusta kauniita unia😉
        Pikkukukka 😘


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅

        Olenko mä ollut tuhma sinua kohtaan?


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅

        Mitäs se Bottikin on sua mennyt kiusaamaan sehän on ilkeä!
        Ei minun Pikkukukka saa kiusata kukaan muu kuin minä.


    • Torstai-iltaan!
      Tuuli on tyyntynyt sekä ulkona, että mielessä; löysin perhosen siiven palasen ja se riittää minulle tällä hetkellä. Hyvää yötä sinulle Kuokka ja palstan väki!

      • Kiitos .. nainen! :)
        Öitä myös sinulle.


    • Uuteenpäivään

      Hyvää huomenta vaan sinnekin. Vähän tuulee tääläkin

      • No, niinpä jäikin huomenet väliin, kun nukuin aamuyön tunnit pitkästä aikaa vähän paremmin. Kuu verotti unta muutenkin huonosti nukkuvalla ihmisellä. Päivä pelastettu, kun saan toivottaa nyt hyvää iltaa ja vielä parempaa yötä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe