Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Ulkona edelleenki tuulen puhaltaa puskittain.
Torstai aamuun
15
483
Vastaukset
- nnnnainennn
Huomenta :)
- mitenpäiväsisujui
KUOKKA kirjoitti:
Iltaa ... naiselle! :)
Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.
mitenpäiväsisujui kirjoitti:
Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.
Kiitos kysymästä päivä meni omallapainollaan.
Naiselle kivoja unia! :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moiiiiii...
Näitkö iltasen kirjoituksen...
Sä kun meet niin aikasin nukkuu...
Mitä mietteitä herätti...
Tykkäätkö et nainen katselee sua alasti kun oot ..no sanotaan puhtaana sängyn pääl...
Saako sua silittää hellästi....
Katsella...tykkään katsella....
Ehkä näen niin harvoin....
Jos viel olis pitkä letti...ooooooooooooo...
Nyt täytyy taas vähän ...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂nauraaa...
Huomaatko tuotat mulle hyviä vipoja....
Se hyvä....merkki ihmisessä...taas ..nauraa...😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Lenkille..tuulee..mut pipo päähän... tykkään tuulesta...jos sais 13000 askelta...
Mulla hyvä mieli..mä tsemppaan itseäni..
Sain idean eilisestä sarjasta...mielen voima..
Mä tsempaan et mun päiväni on hyvä...
Toinen ..tsempaan et voitan pelis ison summan rahaa...mieleni käy...
No voihan pettymys olla suuri ..joku ajattelee...niin..mut mä tsempaan mieleni...
Nauretaan ..ihan vähän..😂😂😂ihan vaan vähän..
Tiedän et käy hyvin....aura. jos onnistun saamaan hyvän auran...houp...
Tsau Beibi...kivoja sulle..🍁🍃😂😘😯🙋
🐇🐇Pikkukukka ...
Ei ole pitkää lettiä.
Kyllä naisenkin pitäisi sitten olla alasti.
Sinähän olet rivolla pällä.
Mitähän sinun pässäsi oikeen likkuu kun tuollaisia tuot julki.
Pitäisi tulla antamaan sinulle piiskaa mokomakin rivosuu.
Koita nyt tulla toimeen noitten ajatustesi kanssa.
Äläkkä vaan vahingossakaan ajattele mua.
Jos rupeat ajattelemaan minua siitä ei hyvä seuraa.
Pikkukukka hyvää iltaa sinulle! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Mut puhuin kauniita....
Ajattelen todella niin...
Miehen vartalo kaunis...mitä pahaa...
En ehkä ymmärrä...
Itse kyl kauhean ujo...
Ehkä mä oon liian vaan kaikkea...
Iltaa sulle..Tsau..beibi..😘 Kunhan kiusaan sua 😁
Mutta nainen riisuutuu ensin sitten vasta mies.
Nuku nyt hyvin ja nää minusta kauniita unia😉
Pikkukukka 😘- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Noup....nevö....👍❤😘
Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅 Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Kuokka...
Noup....nevö....👍❤😘
Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅Olenko mä ollut tuhma sinua kohtaan?
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Kuokka...
Noup....nevö....👍❤😘
Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅Mitäs se Bottikin on sua mennyt kiusaamaan sehän on ilkeä!
Ei minun Pikkukukka saa kiusata kukaan muu kuin minä.
Torstai-iltaan!
Tuuli on tyyntynyt sekä ulkona, että mielessä; löysin perhosen siiven palasen ja se riittää minulle tällä hetkellä. Hyvää yötä sinulle Kuokka ja palstan väki!- Uuteenpäivään
Hyvää huomenta vaan sinnekin. Vähän tuulee tääläkin
No, niinpä jäikin huomenet väliin, kun nukuin aamuyön tunnit pitkästä aikaa vähän paremmin. Kuu verotti unta muutenkin huonosti nukkuvalla ihmisellä. Päivä pelastettu, kun saan toivottaa nyt hyvää iltaa ja vielä parempaa yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683