Torstai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Ulkona edelleenki tuulen puhaltaa puskittain.

15

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

      Huomenta :)

      • Iltaa ... naiselle! :)


      • mitenpäiväsisujui
        KUOKKA kirjoitti:

        Iltaa ... naiselle! :)

        Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.


      • mitenpäiväsisujui kirjoitti:

        Iltaa, kävin pienellä happihypyllä ja kyllä siellä silloin tuuli, ehkä huomenna ei enää.

        Kiitos kysymästä päivä meni omallapainollaan.
        Naiselle kivoja unia! :)


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...moiiiiii...
      Näitkö iltasen kirjoituksen...
      Sä kun meet niin aikasin nukkuu...
      Mitä mietteitä herätti...
      Tykkäätkö et nainen katselee sua alasti kun oot ..no sanotaan puhtaana sängyn pääl...
      Saako sua silittää hellästi....
      Katsella...tykkään katsella....
      Ehkä näen niin harvoin....
      Jos viel olis pitkä letti...ooooooooooooo...
      Nyt täytyy taas vähän ...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂nauraaa...
      Huomaatko tuotat mulle hyviä vipoja....
      Se hyvä....merkki ihmisessä...taas ..nauraa...😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      Lenkille..tuulee..mut pipo päähän... tykkään tuulesta...jos sais 13000 askelta...
      Mulla hyvä mieli..mä tsemppaan itseäni..
      Sain idean eilisestä sarjasta...mielen voima..
      Mä tsempaan et mun päiväni on hyvä...
      Toinen ..tsempaan et voitan pelis ison summan rahaa...mieleni käy...
      No voihan pettymys olla suuri ..joku ajattelee...niin..mut mä tsempaan mieleni...
      Nauretaan ..ihan vähän..😂😂😂ihan vaan vähän..
      Tiedän et käy hyvin....aura. jos onnistun saamaan hyvän auran...houp...
      Tsau Beibi...kivoja sulle..🍁🍃😂😘😯🙋
      🐇🐇

      • Pikkukukka ...
        Ei ole pitkää lettiä.
        Kyllä naisenkin pitäisi sitten olla alasti.
        Sinähän olet rivolla pällä.
        Mitähän sinun pässäsi oikeen likkuu kun tuollaisia tuot julki.
        Pitäisi tulla antamaan sinulle piiskaa mokomakin rivosuu.
        Koita nyt tulla toimeen noitten ajatustesi kanssa.
        Äläkkä vaan vahingossakaan ajattele mua.
        Jos rupeat ajattelemaan minua siitä ei hyvä seuraa.
        Pikkukukka hyvää iltaa sinulle! :)


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..
        Mut puhuin kauniita....
        Ajattelen todella niin...
        Miehen vartalo kaunis...mitä pahaa...
        En ehkä ymmärrä...
        Itse kyl kauhean ujo...
        Ehkä mä oon liian vaan kaikkea...
        Iltaa sulle..Tsau..beibi..😘


      • Kunhan kiusaan sua 😁
        Mutta nainen riisuutuu ensin sitten vasta mies.
        Nuku nyt hyvin ja nää minusta kauniita unia😉
        Pikkukukka 😘


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅

        Olenko mä ollut tuhma sinua kohtaan?


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka...
        Noup....nevö....👍❤😘
        Bottikin kiusaa tänää mua...🙍👅

        Mitäs se Bottikin on sua mennyt kiusaamaan sehän on ilkeä!
        Ei minun Pikkukukka saa kiusata kukaan muu kuin minä.


    • Torstai-iltaan!
      Tuuli on tyyntynyt sekä ulkona, että mielessä; löysin perhosen siiven palasen ja se riittää minulle tällä hetkellä. Hyvää yötä sinulle Kuokka ja palstan väki!

      • Kiitos .. nainen! :)
        Öitä myös sinulle.


    • Uuteenpäivään

      Hyvää huomenta vaan sinnekin. Vähän tuulee tääläkin

      • No, niinpä jäikin huomenet väliin, kun nukuin aamuyön tunnit pitkästä aikaa vähän paremmin. Kuu verotti unta muutenkin huonosti nukkuvalla ihmisellä. Päivä pelastettu, kun saan toivottaa nyt hyvää iltaa ja vielä parempaa yötä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe