Voiko uudesta Passatista start-stopin kytkeä pois?

laiskajaakko

Ei jaksa Raamatun kokoista ohjekirjaa alkaa selaamaan. Ärsyttää kun on automaatti ja automaatti nykäsee aina kun lähtee valoista start-stopin kanssa.
Bensa-Passat 2017 automaatti.

14

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusavuttomuus

Paina sitä nappia joka poistaa tuon toiminnon käytöstä. Sisällysluettelo on ohjekirjan lopussa, se auttaa ettei tarvitse selata jokaista sivua ja aakkosten osaaminen auttaa lisää.

• vanhanliiton

Ai että sen saa pois päältä, missä se nappi on?

• saako.kysyä.syytä

Tuokaan ei auta, volkkarit sammuilee kesken ajon, varsinkin DSG häiriöitä on paljon, masokistit pystyy kyllä tuon kanssa elämään, mutta me muut ei voida näitä katiskoja sietää.

Saako kysyä miksi ostit huonoimman mahdollisen auton, luitko TM testivoitoista? Etkö tiennyt että VW testivoitot on maksettu. Eihän ne enää uskolla tehdä edes perinteisiä 100 000 km testejä kun volkkarit ei kestä noin pitkään, ovat lyhentäneet kestotestit vw normaaliin huoltoväliin 30 tkm joka on yleensä takuuaikana ajettu km määrä, että kuulemma riittää jos kestää ensimmäiseen huoltoon asti :)

• laiskajaakko

Ei auto huono ole , hieno kulkine, tuo sammutusautomatiikan vaan sais pois.

• napista

Useimmissa autoissa tuo Start& Stop järjestelmän pois päältä/takaisin päälle kytkeminen tapahtuu yleensä keskikonsolissa olevaa nappia painamalla. Siinä napissa on yleensä sellainen kuva jossa on ympyröitynä A kirjain ja off.

• Ei_paremmasta_väliä

Uudemmista toiminnon omaavista autoista systeemiä ei saa kokonaan pois. Jos saisi, niin päästöt ja verotus muuttuisi. Passat lähtee liikkeelle pehmeämmin E-asennolla, jota itse pidän päällä koko ajan, ja S-asennonhan voi vaihdevivusta ottaa käyttöön tarvittaessa.

• laiskajaakko

E-asennolla? Kiitos. Pitää kans kahtoa josko sellainen A-nappi löytyy.

• Oma-aloitteisuutta

Nuoriso sanoisi tähän äijälle että K V G.

• hyväauto

No miksi taxeissa on paljon Passatteja? Eikai ne taximiehet tyhmiä ole?

• Vw-eienääikinä

Ei näy taksikäytössä juuri Passatteja ja yhä vähemmän enää Transportereita. Ongelmia molemmissa yksinkertaisesti aivan liikaa ammattikäyttöön.

• Nykinyki

Eikö se dsg nyi ilman startstoppiakin.

• Karvalakki

Volvossa saa pois napin painalluksella, mutta sitä ei suositella, koska autosta häviää samalla kaikki turvajärjestelmät, mm. automaattinen jarrutus esteen edessä. En suosittele ottamaan pois käytöstä, koska se toiminto vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan. Omalla vastuulla.

• vihreätkönäpelöineet

No miksi siinä sitten on se nappi? Onko se jokin rangaistusnappi jos vain uskallat kuule ajaa ilman starttoppia niin autos laukeaa.

• tyhmintä.saa.volkkarilta

Maailman turhin keksintö, taitaa olla yksi niistä VW omista innovaatioista. Eivät voineet pakottaa käyttäjiä luontoystävälliseen ajoon vaan pitää voida itse valita. Itse en osta autoa jossa tuo namiska on, aivan järjetöntä starttailla moottoria monta kertaa yhden reissun aikana vaikka se tapahtuisi automatiikalla. Kerran käyntiin ja kerran sammuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1006
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      984
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      56
      937
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      911
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      48
      834
    Aihe