Annan viikonloppuna

Tiukkapilluu

Olen 24-vuotias nainen ja aion antaa viikonloppuna pillua 50-vuotiaalle miehelle. Kysyttävää?

16

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin?

• Kiitos infosta, eli odotan sinua Tänään illalla kauppakeskus Redissä 2krs vessassa. klo20 aikoihin.
        ps otanko oman kauhan?

• Iivari64

Ei muutaku onnittelut tälle 50v miehelle...Ja sulle myös, hyvästä päätöksestä
      T. 54v mies Vantaalta.

• kokemustahanon

Kiva että ilmoitit mulle että saan sulta vihdoinkin pimppiä:)

• KiinostustaOn

Minä tahtoo myös. Olen hyväkuntoinen lihaksikasmies. [email protected]
      ...jos tykkäät tälläisistä 50.iistä?!

• Nuoremp1

Miks 50wee miehelle? Mää olisin hyvännäköinen 32wee mies... 😊

• kivaolisi

Tee se nautinnolla,

• Maksuavastaan

Paljonko mies maksaa sulle?

• Onpas täällä ilkeämielistä menoa :=(

Sulla on varmaan hyvät syyt antautua tuollaisen kokeneen orin vietäväksi. Luultavasti mies osaa ja on puoleensa vetävä.

Kysyn; miten te olette tutustuneet? Miten tilanne on edennyt noin ihanaan vaiheeseen?

• Miksi?

• Mulla ois kysyttävää:

Miksei se mies ole minä?

• 63v

Oisko 64v liian vanha?

• lapsonen

Hei reiska, mä oon vasta 49wee, joten täytyy odotella...

• Alottajanainenvastaa

Mä annoin jo pimppiä. Miehellä oli iso kyrpä. 20 cm. Vähä sattu ku meni sisään. Mut sit tuntu hyvälle. Mies oli mun päällä. Mies sano et oon tosi tiukka. Seuraavana päivänä käytiin yhdessä kaupassa ja mies osti mulle hiustenkuivaajan ja karkkia. Se oli kivaa.

• Alkupnainenvastaa

Mies myös nuoli mun nännejä ja sain siitä orgasmin. Sit ratsastin miehen päällä ja alavatsa oli tulessa kun vehje oli niin iso. Sit mies osti mun koiralle ruokaa ja mulle puhelimen laturin. Kaikki meni hienosti.

• kivaolisi

Kiva, olen itse vikittelemässä 70 v leskinaista, olen toki 59v

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      131
      2502
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2075
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      37
      1707
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      38
      1560
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      52
      1393
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      58
      1090
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      26
      1084
    8. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      9
      1046
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      62
      1020
    10. Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?

Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup
      Ähtäri
      30
      716
    Aihe