Mitä röökii lidlist saa vittu
LIDL rööki
7
358
Vastaukset
- sdfsdf
Et voi olla noi avuto. Saat ilmaiseksi tuhkakupeista ja vaikka linja-autopysäkeiltä, voi löytyä monenkin merkkisiä tököjä
- Lidlin.myyjä
Belmonttii
Barclayta
Kiltaa
Marliporoa
Mentholia
Bonusta
Aromaa
Lukky Straipsia
North Statea
Saimaata
Työmiestä
Klubia
Camelia
Colttia
Hoffanrria
Yves Saint Laurentia
LM:tä
Smartia
Pall mallia
Viceroyta
Blendiä
Jymy-piipputupakkaa
Mahorkkaa - Lidl
Onks noissa filtteri?
- Andrukela
Nyt oli ihan oikeesti hauska juttu :DDD
- sdfgsdg
Kaikkia noita laaduja myydään meidän Litlissä vain topissa. Rislat ja ventit myöää erikseen. Voi polttaa karvaperseenä ellei jaksa laittaa viltsua paikolleen.
- Lidl
Myydääks siellä piippuja?
- dssssergser
Joo, ja kaupan päälle saat astmapiipunkin. Tiedän nääs yhen joka poltti varmaan 13-vuotiaasta yli 5-kypäseksi, saaden astman. On lopettanut tupakoitsennan hän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652