Mitä röökii lidlist saa vittu
Vastaukset 7
- sdfsdf
Et voi olla noi avuto. Saat ilmaiseksi tuhkakupeista ja vaikka linja-autopysäkeiltä, voi löytyä monenkin merkkisiä tököjä
- Lidlin.myyjä
Belmonttii
Barclayta
Kiltaa
Marliporoa
Mentholia
Bonusta
Aromaa
Lukky Straipsia
North Statea
Saimaata
Työmiestä
Klubia
Camelia
Colttia
Hoffanrria
Yves Saint Laurentia
LM:tä
Smartia
Pall mallia
Viceroyta
Blendiä
Jymy-piipputupakkaa
Mahorkkaa - Lidl
Onks noissa filtteri?
- Andrukela
Nyt oli ihan oikeesti hauska juttu :DDD
- sdfgsdg
Kaikkia noita laaduja myydään meidän Litlissä vain topissa. Rislat ja ventit myöää erikseen. Voi polttaa karvaperseenä ellei jaksa laittaa viltsua paikolleen.
- Lidl
Myydääks siellä piippuja?
- dssssergser
Joo, ja kaupan päälle saat astmapiipunkin. Tiedän nääs yhen joka poltti varmaan 13-vuotiaasta yli 5-kypäseksi, saaden astman. On lopettanut tupakoitsennan hän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643