Välillä mielessäni A... Olet haluttava nainen.
Olet vieläkin
23
1006
Vastaukset
- niinhänseon
aina mielessä itse kullakin.
- HyhHelvattu
Ai. Onks joku palstan yleinen kaipauksenkohde? Näköjään. ;)
- muistansinutaina
Mukava tietää, jos olet vieläpä hän : )
- Mulleae
Anne on ihan hottis.
- AikaKaukaa
Olet liiankin tutun näköinen, ;) ymmärrätköhän tämän?
- Jokaisen
Naisen unelma: olla VAIN haluttu.
Rakkauttahan me ei tarvita. Eix niin J?- Vastenmielistä
Ette ole tosissanne. Varatut vehtailevat keskenään...hyi helv..
- Tuttujuttu
Kerro vinkki itsestäsi!
- Ouyes
Ou god
- yksAnainen
eipä oo siltä tuntunu,et oisin haluttava....koska susta ei oo kuulunu mitään piiiitkiin aikoihin....anna kuulua itsestäs! jos olet hän :)
- eiarvaa
Täällä monta häntä. Kuka onkaan oikea hän?
- Eimullamuuta
Todellinen katastrofi
- yesyesyesyes
Taas joku harhainen tietää kenestä on kysymys. Hei kaikki Suomen A-naiset olette ihania ihmisiä, Annet mukaan lukien:).
- yksAnainen
Eimullamuuta kirjoitti:
Todellinen katastrofi
se mies vai? no niin se vähän on :D saa helposti kaiken sekaisin :)
- Anaiselta
yesyesyesyes kirjoitti:
Taas joku harhainen tietää kenestä on kysymys. Hei kaikki Suomen A-naiset olette ihania ihmisiä, Annet mukaan lukien:).
Kiitos :) :)
hyvää yötä sinnekin
- ullakkovaieiköullakko
Olla haluttu ei liene ongelma monellekaan, olla rakastettu lienee suurempi ongelma ja olla rakastettu jollekin tietylle se suurin ongelma.
- Välillävaanko
Just. Välillä mielessä... Itsellä joka riivatun hetki! Yritän tästä päästä. Lopetan näiden lukemiset ja kirjoittelut. Onneksi nykyään paljon vähemmän kuin ennen jaksan käydä. Ei mitään hyötyä vaikka aluksi olikin hyvä saada purkaa tuntojaan.
Joo, tiukkaa tekee, että saa edes hetkeksi mielestä. Minä en yritä vielä irrottautua miehestä, joka valtasi minusta ison palasen muutamalla kohtaamisella. Keho on tuttu, muttu mieltä en vielä tunne. Otan yhteyttä, kun tunnen, että hän on siihen valmis. Elämässä on niin paljon harhaa ja turhaa toivoa, että kannattaa pitää kiinni, jos tuntee kohdanneensa ihmisen, johon haluaa tutustua paremmin.
- Yhyrelletutulle
Hyvää viikonloppua!
- Ollakkovaikoeiköolla
Yhyrelle tutuntuntuiselle miähelle kans!
- Mustasukkaiselle
vaihda jo sukat!
- Pitäisikölaittaa
Minkä väriset?
- Jiille
Kumpa teitäsin et se yks J mies ikävöis myös
Mut epäilempä olevani vain yksin ikäväni kanssa.
Vaikka unissani me olemme rakastavaiset.
Oon minänki yks A nainen vain.
Puhu sille naisellesi jos sen vielä jossain näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683