Olet vieläkin

tuttu.mies

Välillä mielessäni A... Olet haluttava nainen.

23

1006

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinhänseon

      aina mielessä itse kullakin.

    • HyhHelvattu

      Ai. Onks joku palstan yleinen kaipauksenkohde? Näköjään. ;)

    • muistansinutaina

      Mukava tietää, jos olet vieläpä hän : )

    • Mulleae

      Anne on ihan hottis.

    • AikaKaukaa

      Olet liiankin tutun näköinen, ;) ymmärrätköhän tämän?

    • Jokaisen

      Naisen unelma: olla VAIN haluttu.
      Rakkauttahan me ei tarvita. Eix niin J?

      • Vastenmielistä

        Ette ole tosissanne. Varatut vehtailevat keskenään...hyi helv..


    • Tuttujuttu

      Kerro vinkki itsestäsi!

    • Ouyes

      Ou god

    • yksAnainen

      eipä oo siltä tuntunu,et oisin haluttava....koska susta ei oo kuulunu mitään piiiitkiin aikoihin....anna kuulua itsestäs! jos olet hän :)

      • eiarvaa

        Täällä monta häntä. Kuka onkaan oikea hän?


      • Eimullamuuta

        Todellinen katastrofi


      • yesyesyesyes

        Taas joku harhainen tietää kenestä on kysymys. Hei kaikki Suomen A-naiset olette ihania ihmisiä, Annet mukaan lukien:).


      • yksAnainen
        Eimullamuuta kirjoitti:

        Todellinen katastrofi

        se mies vai? no niin se vähän on :D saa helposti kaiken sekaisin :)


      • Anaiselta
        yesyesyesyes kirjoitti:

        Taas joku harhainen tietää kenestä on kysymys. Hei kaikki Suomen A-naiset olette ihania ihmisiä, Annet mukaan lukien:).

        Kiitos :) :)
        hyvää yötä sinnekin


    • ullakkovaieiköullakko

      Olla haluttu ei liene ongelma monellekaan, olla rakastettu lienee suurempi ongelma ja olla rakastettu jollekin tietylle se suurin ongelma.

    • Välillävaanko

      Just. Välillä mielessä... Itsellä joka riivatun hetki! Yritän tästä päästä. Lopetan näiden lukemiset ja kirjoittelut. Onneksi nykyään paljon vähemmän kuin ennen jaksan käydä. Ei mitään hyötyä vaikka aluksi olikin hyvä saada purkaa tuntojaan.

      • Joo, tiukkaa tekee, että saa edes hetkeksi mielestä. Minä en yritä vielä irrottautua miehestä, joka valtasi minusta ison palasen muutamalla kohtaamisella. Keho on tuttu, muttu mieltä en vielä tunne. Otan yhteyttä, kun tunnen, että hän on siihen valmis. Elämässä on niin paljon harhaa ja turhaa toivoa, että kannattaa pitää kiinni, jos tuntee kohdanneensa ihmisen, johon haluaa tutustua paremmin.


    • Yhyrelletutulle

      Hyvää viikonloppua!

      • Ollakkovaikoeiköolla

        Yhyrelle tutuntuntuiselle miähelle kans!


    • Mustasukkaiselle

      vaihda jo sukat!

      • Pitäisikölaittaa

        Minkä väriset?


    • Jiille

      Kumpa teitäsin et se yks J mies ikävöis myös
      Mut epäilempä olevani vain yksin ikäväni kanssa.
      Vaikka unissani me olemme rakastavaiset.
      Oon minänki yks A nainen vain.

      Puhu sille naisellesi jos sen vielä jossain näet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe