Itse ostin hynyn 4v sitten ja ääni joskus aamulla kun käynnistää rääkäsee pikkasen,,,mistä johtuu no se tulee kytkimestä<< sen olen todennut on pelannut kokoajan se kuuluu vaan ensikäynistyksessä aamulla tai jos auto on ollut ajossa ja seisoo esim 4h jä käynnistää sen jälkeen sama ääni se on jokin lämpövaihtelu, esim jos painan kytkintä aamulla ennen käynnistystä 2kertaa ja 3kerralla painan ja käynnistän ei kuulu mitään ääntä jonkinlainen lämpöjuttu ja koko ajan on toiminut..Korjaamolla ne ei tiedä koskaan mittää sama se mitä niiltä kysyy ehdottivat jotain pakoputken suojapeltiä ehheheh
ääni on sellanen rääkäsy,joskus tuollainen ääni voi tulla startistakin mutta minulla on selvä tapaus kytkin<<<MUUTEN TOIMII HYVIN
I20 RÄÄKÄSY
2
221
Vastaukset
- Takuuseen
Startti varmaan jos kytkimellä saa helpotettua startin rasitusta.
- 0654321
Itsellä vaihdettiin vuosi/pari sitten kytkin takuuseen 2014 1,2 bensa I20.een. Sanoivat hyundain huollossa että oli tehtaalta tullut vaihtokehotus jos kytkin pitää ääntä (onneksi sattui olemaan pakkasta huoltopäivänä ja kuulivat itsekin äänen). Kytkin vaihtui jotenkin toisen malliseen (kestävämpään?). Itsellä piti ääntä kylmällä, muistaakseni ensimmäisissä kiihdytyksissä kuului aika äänekäs rääkäisy/vinkaisu (vois kuvailla että kuulosti vähän siltä että painaisi auton torvea). Itsellä ei muistaakseni pitänyt ääntä auton käynnistyksessä. Startin hampaat pitää mielestäni ihan erilaisen rääkäisyn jos niissä vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703