Mietitkö koskaan, jos vielä nähtäis..
Pelkäätkö sitä enemmän kuin haluat?
Minä haluan enemmän.
To my dear lovedoctor
17
636
Vastaukset
- Lostyou
Mietin minä, mutta ei taida tapahtua enään.
Usein todellakin mietin, mitä kaikkea hukkasin. - Pelkonivoittanut
Ketä kaipaat? Minä M miestä ❤
- Lostyou
Olisiko sinun mahdollisuus ottaa yhteyttä tähän M mieheen?
- Syysomena
En ole maininnut mitään ihmeen m-miestä. En ksipaa m-miestä.
- Koo-lta
Eipä minulta!
M***-lle - Syksykö_yksin
Mietin koska pelkään taas tunteiden vuoristorataa vaikka ihanaa onkin mutta silti hänen tunteistaan en tiedä ehkä himoa?
- Syysomena
Omassa tilanteessani tunteet ovat sekä himoa että hellää rakkautta.. halua..
Rakastaa.
- ed--------
Pelkäänkö kirjoittaa tänne? En mutta se ahdistaa.
Dear lovedoctor? Jopa oot nimellä paiskannut🤠
- Kauanonaikaakulunut
Mietin. En tiedä kummin vastaisin. Toisaalta haluais, mut pelkoa myös.
- ksjdsji
Parahin.
Selkeesti päikkäreillä visioin, ett' 2/3 hyväksyttävissä olosuhteissa.
Siis villasukat ja korvapuustit tietenkin. Pikku kätösin.
Se kolmas erittäin salainen on se..- Syysomena
Okei, ehkä jotain osuu mutta vieraalla tavalla. Siis kyllä🤔 suomeksi sanottuna
Ehkä se sitten on tavallista - meinaan tuo 3/3.
- Kyssärii
Tarkoititko tätä https://youtu.be/Gh7n3uzluHo
- Syysomena
En tarkottanu 😁
Tarkoitin rakkaustohtoria. Sais tulla rohtoineen tohtoroimaan mua.🤔😋🙄 Syysomena kirjoitti:
En tarkottanu 😁
Tarkoitin rakkaustohtoria. Sais tulla rohtoineen tohtoroimaan mua.🤔😋🙄Tsemppiä Syysomenalle "M-miehen"
etsintään!- Syysomena
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tsemppiä Syysomenalle "M-miehen"
etsintään!En metästä mitään m-miestä.
Tee palvelus, älä vastaa enää aloitukseni alle. En tunne sinua enkä muitakaan mainitsemiasi henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522