Se on nyt näin mies, asian laita elämässä tässä!
Ilman luottamusta, ilman rehellisyyttä, avoimuutta, ilman puhumista.
Naisen ja miehen välille ei voi kehittyä mitään.
Yksi elämä jokaisella, meillä elettävänä täällä on!
Ja jokaisella meillä täällä on oikeus itse päättää että, elääkö elämänsä yksin vai elääkö sen jonkun toisen rinnalla muutamien vuosien ajan vai loppuun saakka.
Ihminen voi muuttaa mieltänsä vapaasti, montakin kertaa elämänsä aikana tärkeissä asioissa.
Ihminen voi myös täyttää elämänsä, monilla muilla asioilla parisuhteen sijaan -
Että jaksaisi huomiseen ja voisi hyvin.
Haluan että tiedät jotain: Rakkautta sitä ei ole sinuun eikä sitä ole häneen menneisyyden tuttavuuteen. Ystäväksi en pysty, jos kemiat eivät kohtaa tai jos en koe et puhuminen käy luontevasti.
Ja haluan sinun tietävän vielä jotain lisää:
Olen tähän ikään mennessä, saanut kokea paljon tuskaa ja kärsimystä sekä olen saanut osakseni myös aivan liikaa halveksuntaa, vähättelyä ja kaikenlaista kiusantekoa.
Joten nyt saa riittää ja mittani alkaa täyttymään naisena.
En siis kaipaa julkisuutta en yhtään mitään draamaa, enkä ole pyytänyt sellaista.
Rakkaus jos se on ainut vaihtoehto ja jonkinlainen pelastus loppuelämälle /
on siitä kummallinen asia, että se vaatii työtä paljon työtä -
Jopa minulta naiselta, itsenäiseltä, vahvalta, persoonalliselta ja rikki revityltä.
Eikä tulevaisuuteni voi alkaa, kenenkään kanssa tuosta noin vain eikä koskaan minulle vieraan / oudon miehen kanssa. Monista syistä johtuen, olen päättänyt rakastaa itseni ehjäksi seuraavien vuosien aikana ja tuhlata rakkautta ja ajatuksia aivan muihin asioihin, kuin yhden illan kokemukseen tai muutaman kuukauden pettymykseen, lyhyen tuttavuuden tiimoilta.
Elämä opettaa, elämä antaa, elämä ottaa pois / normaalia, joka on vain kestettävä jokaisen täällä.
Hyvää jatkoa sinulle ja elämääsi aurinkoisia päiviä enemmän kuin synkkiä, toivottomia.
Ilman luottamusta ja rehellisyyttä!
Valintanionelääyksinäni
2
312
Vastaukset 2
- Nainenitsekin
Hyvä kirjoitus ja laittoi miettimään omaa tilannettani. Paljon samoja ajatuksia itselläkin.
- Valintanionelääyksinäni
Todella helpottavaa, että joku ymmärtää kokemaani ajatusteni kera..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231335Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601173- 82921
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105894Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21777Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet257729- 120705
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html286563Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 9510
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23427Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko45423Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423