Ilman luottamusta ja rehellisyyttä!

Valintanionelääyksinäni

Se on nyt näin mies, asian laita elämässä tässä!
Ilman luottamusta, ilman rehellisyyttä, avoimuutta, ilman puhumista.
Naisen ja miehen välille ei voi kehittyä mitään.
Yksi elämä jokaisella, meillä elettävänä täällä on!
Ja jokaisella meillä täällä on oikeus itse päättää että, elääkö elämänsä yksin vai elääkö sen jonkun toisen rinnalla muutamien vuosien ajan vai loppuun saakka.
Ihminen voi muuttaa mieltänsä vapaasti, montakin kertaa elämänsä aikana tärkeissä asioissa.
Ihminen voi myös täyttää elämänsä, monilla muilla asioilla parisuhteen sijaan -
Että jaksaisi huomiseen ja voisi hyvin.
Haluan että tiedät jotain: Rakkautta sitä ei ole sinuun eikä sitä ole häneen menneisyyden tuttavuuteen. Ystäväksi en pysty, jos kemiat eivät kohtaa tai jos en koe et puhuminen käy luontevasti.
Ja haluan sinun tietävän vielä jotain lisää:
Olen tähän ikään mennessä, saanut kokea paljon tuskaa ja kärsimystä sekä olen saanut osakseni myös aivan liikaa halveksuntaa, vähättelyä ja kaikenlaista kiusantekoa.
Joten nyt saa riittää ja mittani alkaa täyttymään naisena.
En siis kaipaa julkisuutta en yhtään mitään draamaa, enkä ole pyytänyt sellaista.
Rakkaus jos se on ainut vaihtoehto ja jonkinlainen pelastus loppuelämälle /
on siitä kummallinen asia, että se vaatii työtä paljon työtä -
Jopa minulta naiselta, itsenäiseltä, vahvalta, persoonalliselta ja rikki revityltä.
Eikä tulevaisuuteni voi alkaa, kenenkään kanssa tuosta noin vain eikä koskaan minulle vieraan / oudon miehen kanssa. Monista syistä johtuen, olen päättänyt rakastaa itseni ehjäksi seuraavien vuosien aikana ja tuhlata rakkautta ja ajatuksia aivan muihin asioihin, kuin yhden illan kokemukseen tai muutaman kuukauden pettymykseen, lyhyen tuttavuuden tiimoilta.
Elämä opettaa, elämä antaa, elämä ottaa pois / normaalia, joka on vain kestettävä jokaisen täällä.
Hyvää jatkoa sinulle ja elämääsi aurinkoisia päiviä enemmän kuin synkkiä, toivottomia.

2

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenitsekin

      Hyvä kirjoitus ja laittoi miettimään omaa tilannettani. Paljon samoja ajatuksia itselläkin.

      • Valintanionelääyksinäni

        Todella helpottavaa, että joku ymmärtää kokemaani ajatusteni kera..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe