Joskus rakkaudessa on.

Neuroottisestiköyhä

Oltava viisas ja peräännyttävä, jos ei näe tulevaisuutta.

🖕🙂.

13

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkuruutta

      Ei ole rakkautta.

    • ElämäsiOnMitäNiität

      Tulet nainen epäonnistumaan. Onni on poissa.

      • Muutaeitarvita

        Minun onneni ei ole sinulta poissa. Ei muuta.


    • Juurinäinontehtävä

      Järkevää. Miksi rikkoa itseään enempää.

    • Rakkausonihanmuuta

      Ei koskaan pidä antaa valtaa sille uskolle, että epäonnistuu eikä toivoa muille epäonnistumista!
      Mies sinulle voi sanoa vain näin: Mitään onnea ei ole ollut aikoihin eikä varsinkaan täällä palstalla!
      Normaalia kanssakäymistä, ihailua, kaipausta täällä palstalla ei ole ollut aikoihin.
      Vaan täällä ihmiset loukkaa toisiaan ja pahoittavat toistensa mielen toistuvasti.

    • Eiselviätämänkanssakyllä

      Kaiken rakkauden ei tarvitse olla aina parisuhde rakkautta.Ei toista tarvitse kieltää kokonaan,voi rakastaa ystävänä.Eri asia jos ei itse kykene siihen mutta silloin asia pitää keskustella että omaa tiedon missä mennään.Löysään hirteen jättäminen on pelkuruutta.Asiat aina selviksi on tilanteet mitkä tahansa,vain reilua.

    • Totinenbudha

      Taidat olla aika lapsellinen käsimerkkeinesi?

      En omi aloitusta, sillä ei ole ollut mitään sellaista mistä perääntyisin.

      Kunhan hän ei luule minun kirjoittamakseni.

    • Ai lähettiin tuolle linjalle, käsimerkkejä? Varo vaan ettei tuo kekkari päädy paikkaan johon aurinko ei paista :)

    • Vakavabuddha

      Jos tämä olisi sinulta, niin mikä kirvoitti aloituksen? Ymmärrän Sinua paremmin kuin luulet. Emme voi tietää toistemme elämäntilanteita, mutta toivon sinulle ainoastaan hyvää, muuta en tänne laita. Sen enempää en ehdi nyt ajattelemaan.

    • Katsoitseäsi

      Sä meet aina siitä mistä aita on matalin. Et valitse edes helppoa, otat varman.

      • Timo menee aina ihmissuhteissaan siitä, mistä "aita on matalin".
        On siinä Tuulalla työmaa, kun valitsi LAPSENSA isäksi viinaan menevän,
        vieraissa juoksijan.

        Mutta toivotaan, että Herra antaa voimia palata yhteen,
        ja elää isänä ja äitinä 3-4-vuotiaalle, YHTEISELLE pojalle.
        Onhan sitä moni "parantunut" juovasta alkoholistista
        juomattomaksi.


    • Viestisi sisältö on aivan oikea ap. - keskisormea lukuun ottamatta.
      Ja pienten lasten vanhemmat kuuluvat PÄÄSÄÄNTÖISESTI yhteen!
      Kun tehdään yhteinen lapsi, niin pidetään sitten PITKÄJÄNTEISESTI
      suunnitelmasta kiinni, ja ollaan YHDESSÄ biologisena äitinä ja isänä
      muksulle - eikä aleta HETI haihatella omien himojen ja nautintojen perässä muualle. Näin.

    • Nimimerkille ""Elämäsi on mitä niität":

      Jokaisen elämä on sitä, mitä hän niittää.
      Sanonta kuuluu kylläkin:

      Sitä niität, mitä kylvät.

      Joten pitiköhän sinun kenties kirjoittaa: " Elämäsi on mitä kylvät".


      Minä kylvän rakkautta ja huolenpitoa niille,
      jotka kohtelevat minua hyvin, ja huomioivasti.

      Ajattelitko Timo, että rakastun sinuun,
      kun oikein kettuilet ja kieroilet?????????????

      Omaperäinen, joskin heikko taktiikka, kieltämättä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe