Oltava viisas ja peräännyttävä, jos ei näe tulevaisuutta.
🖕🙂.
Joskus rakkaudessa on.
13
596
Vastaukset
- Pelkuruutta
Ei ole rakkautta.
- ElämäsiOnMitäNiität
Tulet nainen epäonnistumaan. Onni on poissa.
- Muutaeitarvita
Minun onneni ei ole sinulta poissa. Ei muuta.
- Juurinäinontehtävä
Järkevää. Miksi rikkoa itseään enempää.
- Rakkausonihanmuuta
Ei koskaan pidä antaa valtaa sille uskolle, että epäonnistuu eikä toivoa muille epäonnistumista!
Mies sinulle voi sanoa vain näin: Mitään onnea ei ole ollut aikoihin eikä varsinkaan täällä palstalla!
Normaalia kanssakäymistä, ihailua, kaipausta täällä palstalla ei ole ollut aikoihin.
Vaan täällä ihmiset loukkaa toisiaan ja pahoittavat toistensa mielen toistuvasti. - Eiselviätämänkanssakyllä
Kaiken rakkauden ei tarvitse olla aina parisuhde rakkautta.Ei toista tarvitse kieltää kokonaan,voi rakastaa ystävänä.Eri asia jos ei itse kykene siihen mutta silloin asia pitää keskustella että omaa tiedon missä mennään.Löysään hirteen jättäminen on pelkuruutta.Asiat aina selviksi on tilanteet mitkä tahansa,vain reilua.
- Totinenbudha
Taidat olla aika lapsellinen käsimerkkeinesi?
En omi aloitusta, sillä ei ole ollut mitään sellaista mistä perääntyisin.
Kunhan hän ei luule minun kirjoittamakseni. Ai lähettiin tuolle linjalle, käsimerkkejä? Varo vaan ettei tuo kekkari päädy paikkaan johon aurinko ei paista :)
- Vakavabuddha
Jos tämä olisi sinulta, niin mikä kirvoitti aloituksen? Ymmärrän Sinua paremmin kuin luulet. Emme voi tietää toistemme elämäntilanteita, mutta toivon sinulle ainoastaan hyvää, muuta en tänne laita. Sen enempää en ehdi nyt ajattelemaan.
- Katsoitseäsi
Sä meet aina siitä mistä aita on matalin. Et valitse edes helppoa, otat varman.
Timo menee aina ihmissuhteissaan siitä, mistä "aita on matalin".
On siinä Tuulalla työmaa, kun valitsi LAPSENSA isäksi viinaan menevän,
vieraissa juoksijan.
Mutta toivotaan, että Herra antaa voimia palata yhteen,
ja elää isänä ja äitinä 3-4-vuotiaalle, YHTEISELLE pojalle.
Onhan sitä moni "parantunut" juovasta alkoholistista
juomattomaksi.
Viestisi sisältö on aivan oikea ap. - keskisormea lukuun ottamatta.
Ja pienten lasten vanhemmat kuuluvat PÄÄSÄÄNTÖISESTI yhteen!
Kun tehdään yhteinen lapsi, niin pidetään sitten PITKÄJÄNTEISESTI
suunnitelmasta kiinni, ja ollaan YHDESSÄ biologisena äitinä ja isänä
muksulle - eikä aleta HETI haihatella omien himojen ja nautintojen perässä muualle. Näin.Nimimerkille ""Elämäsi on mitä niität":
Jokaisen elämä on sitä, mitä hän niittää.
Sanonta kuuluu kylläkin:
Sitä niität, mitä kylvät.
Joten pitiköhän sinun kenties kirjoittaa: " Elämäsi on mitä kylvät".
Minä kylvän rakkautta ja huolenpitoa niille,
jotka kohtelevat minua hyvin, ja huomioivasti.
Ajattelitko Timo, että rakastun sinuun,
kun oikein kettuilet ja kieroilet?????????????
Omaperäinen, joskin heikko taktiikka, kieltämättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122735
- 1072102
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221897Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2201670Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41655Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041220- 621059
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1261003- 64986