Piraattiyhdistys EXE

EXE_EXE_

Tarvitseeko kirjanpitoa tai sähköturvallisuusmääräyksiä? Kannattaako käyttää kypärää tai muuten olla vähän varuillaan?

42

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EXE-EXE-EXE

      JK ansaitsee kärkipaikan

    • kyttääjä

      kohde näkyvissä

    • Hhfhjyf

      Kenestä kyse?

    • KGB

      Jari K missä olet?

    • rario

      Huomenta JK

    • kysymysmerkki_

      JK JK JK ???

    • JK_EXE

      suunsoittaja hallitukseen mitä sä oikein kuvittelet JK hahahaha

    • lannoitetta

      tärkeä aihe ylös

    • häpeisitte.edes

      Ollaanpa sitä puskista huudellessa tosi rohkeita.

    • EXE_JK

      kyykkypåskalla tässä vain

    • uskova1

      uskomatonta

    • exe-il-sung

      Pohjois-Korean hallinto on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

    • mulla_on_kasetti

      meinaan kopioida tietsikkapelejä

    • sony_korvalappustereo

      onko 90 minuutin kasetti?

    • Pilvipuron_avohoidokit

      Jahas, Lahden avohoitopotilaat ovat löytäneet Suoli24:sen...

    • boot.ini

      Kohtaako autoexec.bat virheen ja resetoituu?

    • ylermin_kaveri

      rähisyttää rähisyttää olen jäljessä

    • ylermin_kaveri

      JK JK JK JK JK miten menee onko keltainen kypärä hyvin?

    • EXE-LLENT

      tänään leivotaan pullaa pullaa pullaa keltainen kypärä täyteen pullaa pullaa pullaa oms moms moms moms moms moms om nom nom nom

    • uusijäsen

      haluaisin liittyä tähän yhdistykseen

    • kuopijolaine

      miulla on koukkukäsilö ja silimä sokkee luastariloa iskin piähän

    • näinonäreet

      Lahden avohoitopotilaille tiedoksi että EXE valitaan Srallitukseen samalla kuin ERV ja GE:kin, vanhukset kuten BU jäävät lehdellä soittelemaan!

      • myyräntyötä

        Mietipä nyt päiväunesi seurauksia.


      • hahahahahahahahaaaa

        Ja näin tapahtui!


      • Tarkkailukermakko

        Olitko ääntenlaskijana?


      • srallitukseen
        Tarkkailukermakko kirjoitti:

        Olitko ääntenlaskijana?

        Demokratia on toteutunut. Meillä on fiksu jäsenkunta ja he äänestivät etunsa mukaisesti. =)


    • radiokuuntelia

      EXE piraattipuolue ei kestä arvostelua lainkaan, toisia kyllä arvostelee ja mustamaalaa. heikko itsetunto?

    • JKJKJKJK

      mums mums pulla on hyvää

    • Hhhhhhk

      Oho wau

    • jkjkjkjkjk

      Huomenta JK

      • JK_

        huomenta vain


    • jkjkjkjkjk

      vaali on kiva asia

    • jkjkjkjk

      suuri päivä hävitä tänään

    • ruheraho

      miten tähän yhdistykseen voi liittyä

      • jkjkjkjkjk

        soita jarille ja kysy


    • jkjkjkjkjk

      jumbosija tuli vahingossa

    • jkjkjkjkjkjk

      onks jarii näkyny

    • Allahpito

      On näkynny

    • näin_on_

      kypärä on keltainen niin on paras

      • exe-il-sung

        Miten homma etenee?


    • Anonyymi

      taidan tulla kylään

    • Anonyymi

      On se niin ikävää kun riitapukareilta otettiin kiistakapula pois. Mistä nyt saadaan tappelulle aihe? Tilitätte kahdeksankympin lauantai-illan kännirinkulassa että on se niin väärin.

      Tää on niin nähty taloyhtiöissäkin. Kun kymmenien vuosien riita lopulta ratkeaa niin eläkeläiset on ihan hukassa kun ei enää olekaan syytä ja perustetta käydä toistensa kimppuun. Sitten niitä syitä pitää yrittää keksiä lisää mutta kaikki tietävät että riitaa haastetaan vain siksi että siitä on jo tullut papparaisille elämäntapa. Vähän ajan kuluttua hiljenee ja kun ei enää ole rakasta riitelyharrastetta niin osa näistä hiipuu pois elämän tarkoituksen hävittyä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe