Musiikkia ikävään

Mitä kuuntelette?

45

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NitronVoimalla

      Sydämen lyöntiä siihen saakka, kunnes se hiipuu.

    • munlemppariradiossa
    • Enunohda
    • Yougivemepower
    • Montakymmentävuotta
    • Tuntuutoimivan

      Life sucks spotify lista😢

      • Samaa. Ei jaksais just nyt ,mut kai se taas joskus tästä. Jos jättäiskin kaiken tähän nyt ja lähtisi vaan? Vaan eihän se käy. Hammasta purren eteenpäin.. tsempit sinne


    • S-naiselle
    • tämäjuurinyt

      tästä biisistä tulee aina mieleen hauska kolmen vuoden takainen hetki akuuttikurssilta, jota piti eräs ambulanssimies.

      Kun aloitettiin elvyttään nukkeja, niin laittoi tämän soimaan. Tämän tahdissa ja joidenkin innostuessa jammailemaan sitten elvytettiin. :D:D

      https://youtu.be/fNFzfwLM72c

    • Dire_Straits
    • Mustarinta

      Grind Mode Cypher, Rittz, Tom MacDonald, Zero jne..

    • laulakaamukana
    • thatsme
    • kuplaavaan
    • Heitaas

      No juuri nyt kuuntelen syystuulen levollista havinaa pihapuissa.
      Ikkuna on auki ja nautin ihanista luonnonäänistä.
      Musiikkia niin korvilleni kuin sielulle.
      Ja ihana ikkunasta avautuva hämäryys juhlistaa hetken raikkaan ilman kanssa.
      Nautiskelen.

    • lestistarja
    • NeitiMoi

      Sillon ku hän mulle kumarsi, soi Don't Cry. <3 :)

    • hyväkokonaisuus

      Kuuntelen minua rauhoittavaa musiikkia. Avaan levylaatikon, poimin sieltä tämän CD:n, puhallan pölyt pois ja asetan soittimeen ja kuuntelen levyn alusta loppuun kerralla viimeiseen bonusraitaan asti.
      https://youtu.be/nJ9YGX8U8Vo

    • JmiesSivusta
    • Vuodenaika
    • californiagirls

      At The Moment eli ATM: vanhaa Beach Boys sekä Mama's and Papa's : California Dreaming :D

    • free.soul
    • Merkitönnä
    • töllistä
    • Illanajatuksiin
      • minäsevaan-

        Tämäpä tämä. Vaikken yksin periaatteessa olekaan. Ja vaikkei ihan kaikki lyriikoissa sovikaan. Tunnelma kuitenkin on oikea.


    • FleetwoodMac

      little lies <3

      tästä biisistä oli erinomaisen hyvä cover Spotifyssa jollainsuomalaisella jonka nimeä en enää muista. Biisi oli jopa parempi kuin alkuperäinen.

      https://youtu.be/Xr9Oubxw1gA

      • Olisiko ollut Jaani? www.youtube.com/watch?v=bXpWot3qNiI


      • niinpätaisi
        Kahviakiitos kirjoitti:

        Olisiko ollut Jaani? www.youtube.com/watch?v=bXpWot3qNiI

        täytyy kuunnella se. :) Voisin kuunnella sitä useita kertoja peräkkäin kun on niin ihana. Kiitos sinulle. <3


    • Santa.Barbara

      Jaahas vois kuunnellakin nämä
      https://youtu.be/_Wp-VCvIfjw

      Ei ookkaan tullu driverin uutuuksia kuunneltua. Tämä albumi näyttäs olevan 2016.

      Ei varmasti tule ikävöityä ketää kun tätä kuuntelee

    • Sameon
    • aamiaisnainen
    • ByYourSide
    • äskenkuuntelin
    • tässämusiikkia
    • Näyttämöt

      Jaa tää olikin yhden teatterin näyttelijän yksinäinen levyraati

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe