Musiikkia ikävään

Mitä kuuntelette?

45

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NitronVoimalla

      Sydämen lyöntiä siihen saakka, kunnes se hiipuu.

    • munlemppariradiossa
    • Enunohda
    • Yougivemepower
    • Montakymmentävuotta
    • Tuntuutoimivan

      Life sucks spotify lista😢

      • Samaa. Ei jaksais just nyt ,mut kai se taas joskus tästä. Jos jättäiskin kaiken tähän nyt ja lähtisi vaan? Vaan eihän se käy. Hammasta purren eteenpäin.. tsempit sinne


    • S-naiselle
    • tämäjuurinyt

      tästä biisistä tulee aina mieleen hauska kolmen vuoden takainen hetki akuuttikurssilta, jota piti eräs ambulanssimies.

      Kun aloitettiin elvyttään nukkeja, niin laittoi tämän soimaan. Tämän tahdissa ja joidenkin innostuessa jammailemaan sitten elvytettiin. :D:D

      https://youtu.be/fNFzfwLM72c

    • Dire_Straits
    • Mustarinta

      Grind Mode Cypher, Rittz, Tom MacDonald, Zero jne..

    • laulakaamukana
    • thatsme
    • kuplaavaan
    • Heitaas

      No juuri nyt kuuntelen syystuulen levollista havinaa pihapuissa.
      Ikkuna on auki ja nautin ihanista luonnonäänistä.
      Musiikkia niin korvilleni kuin sielulle.
      Ja ihana ikkunasta avautuva hämäryys juhlistaa hetken raikkaan ilman kanssa.
      Nautiskelen.

    • lestistarja
    • NeitiMoi

      Sillon ku hän mulle kumarsi, soi Don't Cry. <3 :)

    • hyväkokonaisuus

      Kuuntelen minua rauhoittavaa musiikkia. Avaan levylaatikon, poimin sieltä tämän CD:n, puhallan pölyt pois ja asetan soittimeen ja kuuntelen levyn alusta loppuun kerralla viimeiseen bonusraitaan asti.
      https://youtu.be/nJ9YGX8U8Vo

    • JmiesSivusta
    • Vuodenaika
    • californiagirls

      At The Moment eli ATM: vanhaa Beach Boys sekä Mama's and Papa's : California Dreaming :D

    • free.soul
    • Merkitönnä
    • töllistä
    • Illanajatuksiin
      • minäsevaan-

        Tämäpä tämä. Vaikken yksin periaatteessa olekaan. Ja vaikkei ihan kaikki lyriikoissa sovikaan. Tunnelma kuitenkin on oikea.


    • FleetwoodMac

      little lies <3

      tästä biisistä oli erinomaisen hyvä cover Spotifyssa jollainsuomalaisella jonka nimeä en enää muista. Biisi oli jopa parempi kuin alkuperäinen.

      https://youtu.be/Xr9Oubxw1gA

      • Olisiko ollut Jaani? www.youtube.com/watch?v=bXpWot3qNiI


      • niinpätaisi
        Kahviakiitos kirjoitti:

        Olisiko ollut Jaani? www.youtube.com/watch?v=bXpWot3qNiI

        täytyy kuunnella se. :) Voisin kuunnella sitä useita kertoja peräkkäin kun on niin ihana. Kiitos sinulle. <3


    • Santa.Barbara

      Jaahas vois kuunnellakin nämä
      https://youtu.be/_Wp-VCvIfjw

      Ei ookkaan tullu driverin uutuuksia kuunneltua. Tämä albumi näyttäs olevan 2016.

      Ei varmasti tule ikävöityä ketää kun tätä kuuntelee

    • Sameon
    • aamiaisnainen
    • ByYourSide
    • äskenkuuntelin
    • tässämusiikkia
    • Näyttämöt

      Jaa tää olikin yhden teatterin näyttelijän yksinäinen levyraati

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe