Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ...
Moiii ... Neidille hyvää iltaa!
6
227
Vastaukset
- aitoriitta
Hyvää yötä ja halit täältäkin. On hyvä olla. Toivon, että nähdään ja uskon niin. Olet minulle tärkeä läheinen.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....iltaaaaa...
Kuokka....
Mitä on ROMANTIIKKA....sulle...miten osoitat romantiikkaa...
Sä oot vähän töksähtelevä...
Sähän tapat naisen sydämmen...kahtia lyöt...
Jos sulla vaimo ..tai tyttöystävä...se kyl kuolee romantiikan puuteeseen..
Mitä se sulle on..?tuotko kukkia....
Puhutko mukavia ja otat kaula halin ..kun tuut kotiin...suukko....
Sanotko ihana tulla kotiin kulta.....ihana nähdä...
Minä ainakin halin....ihanaa nähdä....ehkä ranskalainen...oliko ihana päivä. Huono...voivoi...silittää poskea...kyl se siint..
Ruoka ..en kyl tykkää enää seisoo hellan edes..laitan kyl ruokaa...miehelle rakkaale..vois olla kiva...kun rakkaus ja romantiikka säilyy ..säilyy kaik muukin...
Meetkö sohval...ei haittaa..miehet sohval...
Mä voin välii vähän tulla haliskelee ..en ain ..saat huilii...oma hetkin tärkeä...
Mut kaikkea kaunista sanoisin...taputtaisin pepalle...oot tärkee...
En mä nyt viitti puhuu rakkaudesta ..kun ei tunneta semottis....Rauhallista yötä...tsau Beibi...🍃👍🐇🐇👅😘- tiedätkösinä
miten naurettavia nää sun viestit onkaan?!! Kukahan se onkaa töksähtelevä? :D
Tsau beibi :D:D Hölmö olet.. lopettaisit jo. - Pikkukukkaelluhallo
Käsitääkseni sana vapaa..
Kaikkien kirjoittaa..
Sääntöjen rajoissa....
Niinkuin sinäkin ..kiukkusena...👍🍃😂🌹🍁😯 - ihmettelenpävaan
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Käsitääkseni sana vapaa..
Kaikkien kirjoittaa..
Sääntöjen rajoissa....
Niinkuin sinäkin ..kiukkusena...👍🍃😂🌹🍁😯miten sulla riittääkin noihin samanlaisiin viesteihin intoa vuodesta toiseen. Etkö itse älyä, miten tyhmiä ja tekopirteitä nuo on?
Etenkin kun tietää miten pahasta ihmisestä on kyse. Kirjaimilla ja hymiöillä saa ihmeen paljon aikaan, vaikkakin olen ymmätänyt muidenkin huomanneen kuka on asialla..
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2027364Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1303310Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161954"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611922Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611867- 191819
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am841807Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61685Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 731449