Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ...
Moiii ... Neidille hyvää iltaa!
6
224
Vastaukset
- aitoriitta
Hyvää yötä ja halit täältäkin. On hyvä olla. Toivon, että nähdään ja uskon niin. Olet minulle tärkeä läheinen.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....iltaaaaa...
Kuokka....
Mitä on ROMANTIIKKA....sulle...miten osoitat romantiikkaa...
Sä oot vähän töksähtelevä...
Sähän tapat naisen sydämmen...kahtia lyöt...
Jos sulla vaimo ..tai tyttöystävä...se kyl kuolee romantiikan puuteeseen..
Mitä se sulle on..?tuotko kukkia....
Puhutko mukavia ja otat kaula halin ..kun tuut kotiin...suukko....
Sanotko ihana tulla kotiin kulta.....ihana nähdä...
Minä ainakin halin....ihanaa nähdä....ehkä ranskalainen...oliko ihana päivä. Huono...voivoi...silittää poskea...kyl se siint..
Ruoka ..en kyl tykkää enää seisoo hellan edes..laitan kyl ruokaa...miehelle rakkaale..vois olla kiva...kun rakkaus ja romantiikka säilyy ..säilyy kaik muukin...
Meetkö sohval...ei haittaa..miehet sohval...
Mä voin välii vähän tulla haliskelee ..en ain ..saat huilii...oma hetkin tärkeä...
Mut kaikkea kaunista sanoisin...taputtaisin pepalle...oot tärkee...
En mä nyt viitti puhuu rakkaudesta ..kun ei tunneta semottis....Rauhallista yötä...tsau Beibi...🍃👍🐇🐇👅😘- tiedätkösinä
miten naurettavia nää sun viestit onkaan?!! Kukahan se onkaa töksähtelevä? :D
Tsau beibi :D:D Hölmö olet.. lopettaisit jo. - Pikkukukkaelluhallo
Käsitääkseni sana vapaa..
Kaikkien kirjoittaa..
Sääntöjen rajoissa....
Niinkuin sinäkin ..kiukkusena...👍🍃😂🌹🍁😯 - ihmettelenpävaan
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Käsitääkseni sana vapaa..
Kaikkien kirjoittaa..
Sääntöjen rajoissa....
Niinkuin sinäkin ..kiukkusena...👍🍃😂🌹🍁😯miten sulla riittääkin noihin samanlaisiin viesteihin intoa vuodesta toiseen. Etkö itse älyä, miten tyhmiä ja tekopirteitä nuo on?
Etenkin kun tietää miten pahasta ihmisestä on kyse. Kirjaimilla ja hymiöillä saa ihmeen paljon aikaan, vaikkakin olen ymmätänyt muidenkin huomanneen kuka on asialla..
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626725- 666438
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1365314Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504223En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204029Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53570Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323510Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722965- 252839
- 342813