Oisitpa Anu

nyttäällä

No et tietenkään ole. Mut jos olisit niin täällä voisi olla hauskaakin. Tai vielä enemmän. No onhan täällä nytkin ihan hyvä meininki.

25

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PakkoSanoaEttä

Luojan kiitos mun nimeni ei ole Anu. Must se on yks rumimmista nimistä, mitä Suomesta löytyy.
      Varmaan sen takia, että kaikki Anut, joita mä oon ikinä tavannu, on ollu tosi hanurista...

• minätykkään

jotkut on kutsunut mua sillä nimellä, vaikka vain alkukirjain on sama. Lyhyt ja ytimekäs nimi. :):)

• DonkkaaJosYletät

Sä oot varmaan kääpiö muutenkin. Ja vieläpä kaksoisleualla. ;)

• Gjhkhgkh
    • fähj.c

pip

• Voiollataisittenei

Ilman minua ei voi ollakaan hauskaa 😉 Mitä teet/missä oot?

• alkup_aloittaja

No tuli eilen vähän juhlittua. No eihän se taas ollut tarkoitus mutta joku houkutteli. :) Ihmeellisiä juttuja tännekin taas kertynyt. Itse en ole vastannut mihinkään kuin vasta tähän nyt.

• alkup_aloittaja

Tai olihan mun tarkoitus vähän yksikseen ottaa, mut se vähän lipsahti käsistä, kun tuli lähdettyä kyläileen. Laajeni juttu. ;)

• Voiollataisittenei

No siellä en kyllä nyt sattunu oleen. Toivottavasti oli kuitenkin hauska ilta. 😊

• aakkonen

Anu täällä moi. Nimeäni en valinnut mutta ei se niin huonokaan ole että vaihtaisin :)

• SairaanKallista

Eipä se sun tapauksessa mitään auttaskaan... ;)

• AaEtt
        SairaanKallista kirjoitti:

Eipä se sun tapauksessa mitään auttaskaan... ;)

hihihhiii ei niin :D en töitä kuka oot, en tiedä sun nimee. haluatko vinkata kinkata vai syvennynkö leffan mielikuvitusmaailmaan

• SairaanKallista

Ai. Sä esiinnyt nykyään aikuisviihdetähtenä :D Lyön vaikka vetoo, että sitä leffaa ei edes muut kattois, vaikka maksettaiski. ;)
        Ps. Kyylää sitä omaa lärviis, äläkä toisten himoja. ;)

• eieeässääjonneille

Ai. Sä esiinnyt nykyään aikuisviihdetähtenä :D Lyön vaikka vetoo, että sitä leffaa ei edes muut kattois, vaikka maksettaiski. ;)
        Ps. Kyylää sitä omaa lärviis, äläkä toisten himoja. ;)

Hyvää yötä, sinun nukkumaanmenoaika taisi mennäkin jo pari tuntia sitten 😄

• SairaanKallista
        eieeässääjonneille kirjoitti:

Hyvää yötä, sinun nukkumaanmenoaika taisi mennäkin jo pari tuntia sitten 😄

Mut hyvä, että sää (AsEtt) ja koko kunnan valvova silmä päivystätte toistenki kuistilla.
        Riittää tarinoita (ja kuvamateriaalia) sun jälkipolvilleski.
        Ps. Eikä tarvi erikseen kumarrella. Mulle riittää ku pysyt neljän seinän sisällä. ;)

• käylääkäris

Mut hyvä, että sää (AsEtt) ja koko kunnan valvova silmä päivystätte toistenki kuistilla.
        Riittää tarinoita (ja kuvamateriaalia) sun jälkipolvilleski.
        Ps. Eikä tarvi erikseen kumarrella. Mulle riittää ku pysyt neljän seinän sisällä. ;)

voi muru.

• alkup_aloittaja

Mitäpä huonoa tuossa nimessä nyt muka olisi? Ei mitään.:)

• Oikasupyyntö

Kuhan vaan on oikeutetulla listalla. ;)

• Niinnio

Jaa no jo kaikenlaista vastausta tännekin on tullut ja tuskin se mun anu on vastannu .😍

• hoihoihoidellaan

mitä hänelle sanoisit jos olis 😃

• Ei-ni

Ei ni, sait trollit vastaamaa

• entinenhuoleton

Ei se aina ollut ratkiriemukasta, hyvin usein kuitenkin.

• AnuAnus

Annus Snus Snu

• Mitä vikaa on nimessä Anu?
      En ymmärrä lainkaan.
      (Ihan tavallinen suomalainen nimi
      se on siinä missä muutkin.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe