Kohdataankohan me

Anonyymi-ap

Enää koskaan?

67

966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä en usko, että näen häntä enää ikinä.

• Anonyymi00002

Se vähän harmittaa...

• Anonyymi00052
        UUSI

Mua ei...

• Anonyymi00003

Tottakai jos kertoisit lisää tunnisteita.

• Anonyymi00004

En valitettavasti usko enää, että niin käy.

• Anonyymi00005

Miksi et usko?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi et usko?

Koska en ole nähnyt häntä vuosiin, eikä ole mitään viitteitä siitä, että tämä tilanne muuttuisi missään vaiheessa.

• Anonyymi00006

Minussa ei ainakaan ole mitään nähtävää.

• Anonyymi00007

Kohdataan

• Anonyymi00044
        UUSI

Niin kohdataan,se on väistämätöntä.

• Anonyymi00008

En enää usko. Tässä on niin kauan aikaa mennyt. Ja käyn niin harvoin "ytimessä". Enkä uskalla mennä paikkoihin, missä toinen ehkä olisi.
      miehelle menee

• Anonyymi00012

Lähetä viestiä hälle ja kysy. Et menetä mitään kun ette edes näe koskaan.

• Anonyymi00022

Melko lailla samoin menee täällä. naiselle menee

• Anonyymi00026
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lähetä viestiä hälle ja kysy. Et menetä mitään kun ette edes näe koskaan.

Lähetin hänelle viestin mesen kautta, mutta ei vastannut mitään.

Jotkut, edes sukulaisetkaan, eivät välttämättä vastaa viesteihin, joten "Comsi comsa"...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Melko lailla samoin menee täällä. naiselle menee

No niimpä...

En tiedä, mistä johtuu, mutta ennen tykkäsin käydä keskustassa ja liikkua ja oli sellaista rentoa.
        On laskenut turvallisuudentunne.

• Anonyymi00009

Mä vaan haaveilen, että näkisin sut joskus, edes kaukaa☺️

• Anonyymi00010

Toivottavasti ei.

• Anonyymi00013

Ehkä ei nähdä kun eri piireissä pyöritään. Kovin haluaisin nähdä ja vähän muutakin.

• Anonyymi00014

Vai oikein piireissä pyöritte.

• Anonyymi00015

Kohtaaminen voisi osoittaa ettei välillämme olisi enää mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Näin säilyy paremmin rakkaus.

• Anonyymi00032

Minä taas yritän antaa sitä vaikutelmaa, ettei olisi, juuri siksi, että uskaltaisit palata :D En halua pelästyttää sinua enää pois. Kadun sitä, että näytin silloin tunteeni.
        n>m

• Anonyymi00016

Kyllä nähdään ! Haluun nähä sun takapuolen vielä kertaalleen .

• Anonyymi00019

Ei siinä ole mitään näkemistä

• Anonyymi00017

Toivottavasti kohtaatte, jos olette vapaita, hyviä ja normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi00020

Miten määrittelet ”normaalin” ihmisen? Missä ne rajat menee sillä ”normaalin” liukumalla mielestäsi?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miten määrittelet ”normaalin” ihmisen? Missä ne rajat menee sillä ”normaalin” liukumalla mielestäsi?

Hyvä kysymys. Tarkoitan yleensä normaalilla itsenäistä, vastuullista, toiset huomioon ottavaa, omat asiat säntillisesti hoitavaa, päihteetöntä, hyväsydämistä ihmistä. Toki kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä heitä voi väheksyä. Voi hyvin!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tarkoitan yleensä normaalilla itsenäistä, vastuullista, toiset huomioon ottavaa, omat asiat säntillisesti hoitavaa, päihteetöntä, hyväsydämistä ihmistä. Toki kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä heitä voi väheksyä. Voi hyvin!

Tuota ihmettelinkin, että miksi rajata hyvät toivotukset vain ns. normaaleille ihmisille. Jos joku on esim. sairauden vuoksi vain rajallisen itsenäinen, miksi ihmeessä et haluaisi kohtaamista hänelle. En ymmärrä, mutta ei kai minun tarvitsekaan.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuota ihmettelinkin, että miksi rajata hyvät toivotukset vain ns. normaaleille ihmisille. Jos joku on esim. sairauden vuoksi vain rajallisen itsenäinen, miksi ihmeessä et haluaisi kohtaamista hänelle. En ymmärrä, mutta ei kai minun tarvitsekaan.

Ok. Harmi, jos annoin tuollaisen kuvan kommentillani. Tottakai holhouksen allakin olevat ihmiset ovat arvokkaita. Heillä on ihan samanlainen oikeus kohdata ja tehdä kaikkea hyvää ja rakentavaa. Voimia!

• Anonyymi00018

Ei kohdata en ota enää yhteyttä ka tänkin lopetan kohta etten tänne tule kirjoittamaan

• Anonyymi00021

Tieto että olet
      tieto että näyt

• Anonyymi00024

Juu💚

• Anonyymi00025

huomenna kohdataan lähdetkö kanssani ulos

• Anonyymi00040
        UUSI

En lähde

• Anonyymi00027

Ei vielä helmikuussa, mut ehkä maaliskuussa🤔 Ainakin muutama sana päästään vaihtamaan.
      n>m

• Anonyymi00031

Jos pvm pätee edelleen. Etkä ole silloin jossain huitsin Nevadassa. Tai minä, jos se onkin muuttunut.

• Anonyymi00028

Toivottavasti emme enää kohtaa koskaan, jos olet minua paljon nuorempi henkilö!

• Anonyymi00035

Se on luojan käsissä nainen, nähdäänkö me vielä. m>n

• Anonyymi00051
        UUSI

Sun käsissä kultaseni, sinä päätät mihin sompailet.

• Anonyymi00036
      UUSI

Ei niissä fiiliksissä ainakaan!

• Anonyymi00038
      UUSI

Hemmetinmoinen ikävä erästä miestä. Hän ei halunnutkaan jatkaa tapailua, tuli yllätyksenä mulle. Sattuu niin paljon kun en saanut mitään syytä erolle. Sattuu myös ajatus ettei ikinä nähtäisi. N

• Anonyymi00050
        UUSI

Varmaan pettämisesi oli se syy.

• Anonyymi00039
      UUSI

Ei jotkut ole muualla kuin täällä...

• Anonyymi00041
      UUSI

Toivottavasti en näe häntä enää koskaan.

• Anonyymi00046
        UUSI

Toivotaan niin.

• Anonyymi00056
        UUSI

Ikävöit mieluummin palstalla ja katkeroidut entisestään.

• Anonyymi00043
      UUSI

Toivottavasti kohdataan.
      Haluaisin sanoa jotain joka jäi sanomatta, vastaus siihen mitä sanoit. Häkellyin, ymmärsinkö todellakin oikein❤️

• Anonyymi00045
      UUSI

Aina sanonut et elämä tuo yhteen ne ketkä kuuluu yhteen.

• Anonyymi00047
        UUSI

Olet siis aina ollut tyhmä. Elämä ei tuo yhteen ketään varsinkaan niitä jotka kuuluisivat yhteen.

Luottaminen jumalaa, kohtaloon tai sattumaan on typeryksille.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Olet siis aina ollut tyhmä. Elämä ei tuo yhteen ketään varsinkaan niitä jotka kuuluisivat yhteen.

Luottaminen jumalaa, kohtaloon tai sattumaan on typeryksille.

Niin ja silti kummia juttuja tapahtuu elämässä. ❤️ Joita ei voi järjellä selittää. Miten mä voin olla tyhmä jos mut on lapsena todettu keskivertoa älykäämmäksi. 😏Ihminen joka haukkuu muita tyhmiksi on yleensä itse sellainen.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin ja silti kummia juttuja tapahtuu elämässä. ❤️ Joita ei voi järjellä selittää. Miten mä voin olla tyhmä jos mut on lapsena todettu keskivertoa älykäämmäksi. 😏Ihminen joka haukkuu muita tyhmiksi on yleensä itse sellainen.

Tämä on näitä lasten tekstejä taas.

"Miten mä voin olla tyhmä jos mut on lapsena todettu keskivertoa älykäämmäksi. "

Joo, joo ja minäkin sain laulusta 9 joskus 10. Rääyn edelleen. Ihmisen aivot kehittyvät yli parikymppiseksi.

"Niin ja silti kummia juttuja tapahtuu elämässä. "

Ne vaikuttavat sinusta kummilta, ei kenestäkään muusta.

" Joita ei voi järjellä selittää. "

Niin, sinun järjellä.

"😏Ihminen joka haukkuu muita tyhmiksi on yleensä itse sellainen."

Opitko tämä ala- vai yläkoulussa?

Nolo-a.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

"Miten mä voin olla tyhmä jos mut on lapsena todettu keskivertoa älykäämmäksi. "

Joo, joo ja minäkin sain laulusta 9 joskus 10. Rääyn edelleen. Ihmisen aivot kehittyvät yli parikymppiseksi.

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

Sinä olet vielä lapsi henkisesti kiusaaja. Luulen että sinulla jotain vaikeuksia ymmärtämisessä. Se ei ole noloa mutta ihmisten kiusaaminen on. Kateellinen ja katkera ihminen. Siihen on syy ettei sinulle tapahdu tuollaisia asioita. Kukaan ei jää kaipaamaan kaltaistasi ihmistä. Mikään voima tiedostamaton tai tiedostettu ei vedä ketään sinua kohti. Kukaan ei halua elämäänsä tuollaista ihmistä. Nekin jotka ovat elämässäsi todennäköisesti kärsivät kanssasi olosta. Et ole tasapainossa. Kehitä itseäsi. Keskity itseesi ja niiden asioiden työstämiseen enemmän kuin kaatamaan paha olosi muiden niskaan. Varsinkin ihmisten jotka eivät ole ksipäisyyttäsi ansaitseet. Pilaat ihan asiallisen keskustelun olemalla vaan oma itsesi se riittää.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

Et osaa keskustella asioista yleisellä tasolla. En siis jatka kanssasi keskustelua jos ensimmäinen kommenttesi minulle on että olen tyhmä. Sen jälkee sinun mielipiteet eivät kiinnosta minua. Minulla olisi montakin esimerkkiä tuollaisesta tilaanteesta kertoa. Mutta koska et osannut olla asiallinen. En koe tarpeelliseksi keskustella aiheesta kanssasi kuin aikuisen kanssa. Näen sinut vaan naurettavaa pellenä. Vajoan siis tasollesi ja kommunikoin kanssasi niin että olen ihan yhtä lapsellinen vastauksessani kuin sinäkin. Koska et ansaitse tulla kohdelluksi kuin aikuinen.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

"Joo, joo ja minäkin sain laulusta 9 joskus 10. Rääyn edelleen. Ihmisen aivot kehittyvät yli parikymppiseksi."
        Aivojen kehittyminen älykkyyden pohjana on pitkä prosessi, joka alkaa jo sikiöaikana ja jatkuu aktiivisena varhaisaikuisuuteen, noin 20–30-vuotiaaksi saakka. Yleinen kognitiivinen kyvykkyys kehittyy voimakkaimmin lapsuudessa ja nuoruudessa, saavuttaen huippunsa usein keski-iässä, jonka jälkeen kiteytynyt tieto säilyy pitkään. Kehitykseen vaikuttavat perimä, ympäristö ja oppiminen. Ja laulaminenkin vaatii harjoittelua kukaan ei itsestään tule hyväksi laulaksi.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

"Ne vaikuttavat sinusta kummilta, ei kenestäkään muusta." Olet siis käynyt kysymässä kaikkien muiden mielipiteen asiasta josta et edes tiedä mistä puhun.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

"Niin, sinun järjellä." Juu kyllä rakkaus välillä menee itselläni kaiken käsityksen yläpuolelle.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin, sinun järjellä.

Nolo-a.

"Opitko tämä ala- vai yläkoulussa?" Varmaan jo päiväkodissa tiesin tämän et kiusaaja kiusaa vaan koska sillä on paha olla itsellään.

• Anonyymi00048
      UUSI

Heti kun haluat ja siitä sovitaan 💜

• Anonyymi00049
      UUSI

Kusettaja kysyy et nähdäänkö. Mitäs lottoot.

• Anonyymi00054
      UUSI

Pahalta näyttää että ei kohdata.
      Toisaalta Mitä olisit valmis tekemään jos kohdattaisiin?

• Anonyymi00055
      UUSI

Jos minusta on kiinni voit olla sataprosenttisen varma että emme kohtaa. Kaikki halveksuu sua.

• Anonyymi00057
        UUSI

Miestä vai naista? Aika ikävästi sanottu.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Miestä vai naista? Aika ikävästi sanottu.

Naista, oikea huora.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Naista, oikea huora.

Siksikö kun ei anna?

• Anonyymi00058
      UUSI

Kohdataan vaikka parin tunnin päästä kun ajan kaupunkisi läpi!

• Anonyymi00062
        UUSI

Ilmoittele😘

• Anonyymi00063
      UUSI

Ei ikinä enää, et tule löytämään minua.

• Anonyymi00064
      UUSI

Riippuen siitä, kuka onkaan kysymyksessä. Jos olet ilkeämielinen trolli, niin ei. Kohdannut olen joskus lupauksia, siitä selvinneemä sain paremman vaihtoehdon ( työ) ja sitä kautta vaurautta.*, joten ei tunnu missään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      273
      4762
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2942
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe