Että miehessä on aina vikaa kun ei oo naimisissa ees ollu.
Kokemuksestasanonvaan
14
398
Vastaukset
- Omaperse.ensin
Onko mies pitkän arvoinen?
- Kylläon
Niin on jos ei saa näistä ei edes halua. Sellaisiakin hampuuseja on.
- Tyylillämenet
Oho oho tyttöine
- koetettu
kyllä moneen kertaan eronnut on paras
- häh
Vähän samanlainen kommentti vois olla, et ihminen joka ei kuulu kirkkoon on jollain tavalla viallinen? Mielipiteitä on monenlaisia ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Minusta kuulostaa niin turhalta edes vastata tällaiseen viestiin, vastasin, kun tuntui siltä, et tyhmyyttäkin on monenlaista ja mitään niistä ei ole veistetty samasta muotista. Eli perusteluja voi olla monenlaisia ja kaikki voi kuulostaa yhtä uskottavilta?
- eronneetnevastavikaisiao
Esivalinta pitää olla suoritettuna.
Enemminkin vois aatella sillä tavalla että uroo on kokenut ettei nyt oo se mielitietty just se oikea, joten voi sitä onnellista neitoa joka saa ton itsensäsäästelijän pokattua :D
Hiukan minua vanhempi sukulaiseni oli nelikymppiseksi sinkku;
nyt hän on seurustellut 6 vuotta.
Tätä sukulaismiestäni on aina pidetty ns. "nättinä poikana".
Mutta kaipa hän sitten oli sisimmältään ujo, kun vakituinen
kumppani ilmestyi elämään vasta yli nelikymppisenä.
(Tämä mies käyttää hyvin hillitysti alkoholia eikä liesua
ympäriinsä monien naisten perässä.)- tuollaistamiestä
kutsutaan viisaaksi
- Jougo
Mun mielestä eronneista kaikki viallisia kun eivät edes suhdetta ole pystyneet pitämään kasassa, säälittäviä.
- OTM71
No aloittaja on oikeassa. Siksi mä oonkin kovaa valuuttaa, vaikka nyt mennytkin vähän huonosti. Oon siis eronnut.
- hjkkjjkk
Samaa mieltä naisen kanssa.
- gfygygyg
Samaa mieltä myös Joukon kanssa.
- turha_
Turhia kuin kaljulle kampa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976