mutta hän ei tiedä sitä. En voi oikein mennä sanomaankaan. Homma vaan ei suju sillä tavalla. Turhauttaa.
Minä rakastan erästä Petriä
11
472
Vastaukset
Mitä valitettavaa tämän Petrin rakastamisessa on?
T: Ei koskaan ap.- hyvääyötä
Jospa sinunkin kannattaisi jutella hänen kanssaan niistä sujumattomista asioista, niin rakkautenne voisi alkaa kukoistamaan. Sitähän se rakkaus on, että yritetään yhdessä selvittää mitä tilanteelle voitaisiin tehdä. Eihän se auta tänne kirjoittaa, vaan nostaa se kissa kaivattunsa kanssa pöydälle.
- seolisikinjotain
Kaivatun kissa pöydälle, juu.
Kirjoitatko nyt minulla vai aloittajalle?
Minun aviomieheni nimi ei ole Petri.
Hänen nimensä ei edes ala P-kirjaimella.
Jatkuvien syöpälääkitysten aiheuttamat vauriot
eivät puhumalla parane.
T: Nainen, jonka miehen nimi EI ala P-kirjaimella- hyvääyötä
seolisikinjotain kirjoitti:
Kaivatun kissa pöydälle, juu.
Meillä oli viimeksi ihan konkreettisesti kaivattuni kanssa kissa pöydällä. Toinen kissoistani on niin seurallinen tapaus:)
hyvääyötä kirjoitti:
Meillä oli viimeksi ihan konkreettisesti kaivattuni kanssa kissa pöydällä. Toinen kissoistani on niin seurallinen tapaus:)
Ahaa, teillä on siis useampia kissoja.
Sehän on mukava.- Öitä
Mistä voit tietää, ettei niistä ole jo keskusteltu? Kaikkia asioita ei voi muuttaa.
- Pee
Miksi et voi mennä sanomaan? Kyllähän kuka tahansa haluaa kuulla tuollaisen.
Varmaan siksi, että mitään Petriä ei ole olemassakaan!
timo trollin juttuja taas.
Hän yrittää saada tietää, onko tietty nainen (ilmeisesti satu)
kiinnostunut Petristä, ja tuhota sitten KATEUKSISSAAN/
MUSTASUKKAISUUKSISSAAN Sadun ja Petrin välit.
(Olen ollut välillä kuukausiakin poissa palstalta,
kun nimimerkkiäni ei ole täällä näkynyt: minulla
on mennyt vuosia OMAISEN sairastaessa.)
P.S: Puutun tästä lähtien kaikkiin timo-trollin
trollauksiin!
- tuskin_mulle
Kerro vaan jos siltä tuntuu.
- Truelover
Homma alkaa sujumaan kun menet puhumaan hänelle, rakkaus löytää keinot. Älkää hyvät ihmiset tuhlatko tätä elämää rakkaudettomuuteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2242017Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891512- 261277
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku591199Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761173Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491163Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761135- 531039
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391026- 66966